וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריסון צוללת באוסטרליה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 13:37

טובה מילוא, סיוון טולדו ואריאל פורת. חן גלילי,
טובה מילוא, סיוון טולדו ואריאל פורת/חן גלילי

מאות בוגרי בית הספר למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב הגיעו לאירוע חגיגי לציון 50 שנה לבית הספר, שהתקיים בשלישי האחרון באולם ע"ש סמולארש בקמפוס האוניברסיטה.

בתחילת האירוע דיבר נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריאל פורת, על הסכנה הכרוכה בחוק האפליה המתהווה; דיקאנית הפקולטה למדעים מדוייקים, פרופ' טובה מילוא, שמה דגש על הצורך בשילוב גבוה יותר של נשים בלימודי המחשב; וראש בית הספר, פרופ' סיוון טולדו, הציג את היסטוריית בית הספר לאורך השנים. על החלק האומנותי הופקדו ערן זרחוביץ' ולהקת תיסלם.

שריי אריסון. מתוך אינסטגרם,
שריי אריסון/מתוך אינסטגרם

אריסון צוללת באוסטרליה

אשת העסקים והפילנטרופית שרי אריסון, תקבל את השנה האזרחית החדשה לפניכם. אריסון הגשימה חלום ישן, טסה לאוסטרליה הרחוקה, ושם היא צוללת בשונית המחסום הגדולה (Great Barrier Reef) אחד מאתרי הטבע המרכזיים של אוסטרליה, הנמנה על רשימת שבעת פלאי הטבע בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אדיפוס בבית

הידידים הצעירים של תיאטרון 'הקאמרי' הוזמנו השבוע לערב מיוחד בביתו של המנהל האמנותי של התיאטרון, גלעד קמחי. במסגרת המפגש נערך פאנל בעניין ההצגה המדוברת שהעלה השנה 'הקאמרי' - "אדיפוס". בפאנל שהתייחס להצגה השתתפו: קמחי, שחקני ההצגה - עמוס תמם, קרן מור, ושהם שיינר; ובמאי הבית של התיאטרון, עירד רובינשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully