וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבות ולהיות: רשת אפריל תשווק את מוצרי הטיפוח לגבות של שיר נקש

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 15:49

רשת הביוטי 'אפריל' תשווק באופן בלעדי את מוצרי הטיפוח של אמנית הגבות, שיר נקש, מחלוצות המיקרו פיגמנטציה בישראל. המותג שמיוצג ע"י חברת ש.שסטוביץ, השיק הבוקר (ג) סדרת מוצרים חדשנית, המעניקה פתרון כולל לטיפוח ולבריאות הגבות, עם דגש על יוקרה, זוהר והעצמה נשית

אמנית הגבות שיר נקש משיקה ליין לעיצוב גבות וריסים ברשת אפריל. יח"צ,
אמנית הגבות שיר נקש משיקה ליין לעיצוב גבות וריסים ברשת אפריל/יח"צ

שיר נקש היא אמנית גבות, מחלוצות תחום המיקרו פיגמנטציה בישראל ומייסדת האקדמיה שיר נקש, בית הספר הראשון בישראל למיקרו פיגמנטציה.

אחרי שהתמחתה אצל מאסטרים מובילים בעולם, פיתחה שיטות טיפול מתקדמות, מכשור טיפולי וליין פיגמנטים על בסיס מינרלים ובסופו של תהליך פיתוח ממושך, היא משיקה הבוקר סדרת מוצרים חדשנית, המעניקה פתרון כולל לטיפוח ולבריאות הגבות. מוצרי הסדרה מציעים שילוב של איכות ונגישות וארוזים במעטפת זוהרת ונחשקת.

המותג שיר נקש ממקד פעילותו בפיתוח פתרונות מתקדמים לטיפול בגבות, כאשר על פיתוח הסדרה, אמון צוות של מומחים מתחום הקוסמטיקה, תחת הובלתה של נקש עצמה.

לאור החזרה למראה גבות טבעי, הבינו אנשי הפיתוח את הדרישה הגוברת למוצרי טיפוח ייעודיים וכך סדרת המוצרים מציעה פתרונות מקצועיים, מדויקים וארוכי טווח לכל סוגי הגבות.

אמנית הגבות שיר נקש משיקה ליין לעיצוב גבות וריסים ברשת אפריל. יח"צ,
אמנית הגבות שיר נקש משיקה ליין לעיצוב גבות וריסים ברשת אפריל/יח"צ

"פריט חובה בכל ערכת איפור"

מוצרי המותג משלבים רכיבים מובחרים, תהליכים מתקדמים והתאמה מרבית למגוון קהלים (גם לגברים). הרכיבים מהם עשויים המוצרים: צמחי מרפא, שמנים חיוניים לשיקום ולהזנת עור ושיער הגבות ומגוון חומרים משלימים, בהם אבקות פיגמנט עשירות.

שיר נקש מתייחסת לחזון שלה ואומרת: "אני שואפת לחזק את חשיבותן המרכזית של הגבות ובאמצעותן להקנות מסגרת נכונה לתווי הפנים. המטרה שלי היא להפוך את מוצרי הטיפוח לגבות לפריט חובה בכל ערכת איפור בסיסית, של כל אישה בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אמנית הגבות שיר נקש משיקה ליין לעיצוב גבות וריסים ברשת אפריל. יח"צ,
אמנית הגבות שיר נקש משיקה ליין לעיצוב גבות וריסים ברשת אפריל/יח"צ

מוצרי הטיפוח לגבות כוללים:

קצף ניקוי - מזין את העור, משיב לו את הלחות הטבעית ומותיר אותו נקי, לח ומלא חיות. 200 מ"ל. מחיר: 99 שקל.

עיפרון עבה גבות מכני - עיפרון עיצוב לגבות, בעל נוסחה ייחודית, המעניקה נפח, מילוי והגדרה מחדש של הגבות. המוצר מגיע ב-4 גוונים: dark brown, medium brown ,natural brown ,light brown. מחיר: 95 שקל.

מסקרה סיבים לגבות - פורמולה ייחודית, בעלת סיבי שיער מיקרוסקופיים, המעניקים מילוי, נפח ומראה גבות טבעי. המוצר מגיע ב-4 גוונים: dark brown ,medium brown ,natural brown ,light brown. מחיר: 99 שקל.

צללית אבקה דחוסה - בעלת טקסטורת משי המקנה מראה מעודן ומהווה פתרון מושלם ללוק היומי. המוצר מגיע ב-4 גוונים: ,dark brown ,medium brown ,natural brown, light brown. המחיר: 105 שקל.

צללית ג'ל לגבות - פורמולה מתקדמת בעלת מרקם לח, המאפשרת פיסול מדויק של הגבות ומראה עוצמתי. המוצר מגיע ב-4 גוונים: dark brown ,medium brownnatural brown ,light brown. מחיר: 95 שקל.

עיפרון היילייט - עיפרון הארה בעל מרקם קליל, המבליט את עצם הגבה ומעניק נגיעת גוון מוארת, המשתלבת היטב עם העור. המוצר מגיע ב-2 גוונים. המחיר: 89 שקל.

עיפרון מכני בעל קצה דק - עיפרון עיצוב התוחם את הגבה באופן מדויק וכולל קצה מכני דק לעיבוי מקסימלי. המוצר מגיע ב 4- גוונים: dark brownmedium brown ,natural brown ,light brown. מחיר: 89 שקל .

פינצטה - קצה הפינצטה האלכסוני והחד אידאלי למריטת שערות תת עוריות משורש השערה, מבלי לחתוך או לשבור אותן. המחיר: 99 שקל.

מספריים רוז גולד - מספריים איכותיים עשויים פלדת אל חלד מצופים רוז גולד בגימור מבריק. רמת ההשחזה הגבוהה מאפשרת דיוק וגזירה אולטימטיבית בעת השימוש. מחיר: 79 שקל.

מברשת כפולה לגבות - מברשת מקצועית בעלת שני קצוות, להגדרה וטשטוש. מחיר: 95 שקל.

שבלונות - 5 שבלונות סרגל מדבקה, המיוצרות ממדבקת PVC איכותית. קלות ונוחות לתפעול ומבטיחות שרטוט מדויק. מחיר: 25 שקל.

עיפרון גבות דק של שיר נקש לרשצ אפריל מחיר 89 שקל. יח"צ,
עיפרון גבות דק של שיר נקש לרשצ אפריל מחיר 89 שקל/יח"צ

"מותג ישראלי שמחזק את תחושת הגאווה"

רשת הביוטי המובילה 'אפריל' שבבעלותה 45 סניפים ברחבי הארץ, תחל בימים הקרובים לשווק את מוצרי המותג 'שיר נקש', המיוצג ע"י חברת ש. שסטוביץ', בכמחצית מסניפיה וכן באתר הסחר של החברה.

מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק ברשת אפריל: "נמשיך להעצים את מעמד הרשת האיתן בשוק הבישום, הטיפוח והאיפור, בשיווק בלעדי של המותגים המובילים בעולם ובתחומם, לצרכנים בישראל. שיר נקש הוא מותג ישראלי המחזק את תחושת הגאווה של כולנו, אנו גאים בשיר על הדרך שהיא עשתה ועושה".

"המוצרים האיכותיים של שיר נקש מתכתבים עם רוח הזמן, עם הטרנדים והמגמות בתחום, בבלעדיות בחנויות ובאתר הרשת. הלקוחות שיגיעו לחנויות ייהנו מיעוץ מקצועי של יועצות היופי שלנו וייהנו ממוצרים איכותיים, לצד חוויית קניה מפנקת", מוסיפה אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully