וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים שוק? ליברה משיקה את ביטוח המשכנתא הזול ביותר בישראל

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 16:46

חברת הביטוח 'ליברה' מרחיבה את סל מוצריה ותחל לשווק ביטוחי משכנתא הכוללים ביטוח מבנה וביטוח חיים במחירים הזולים ביותר בישראל, כך על פי על פי מחשבון רשות שוק ההון

משכנתא. Elle Aon, ShutterStock
ליברה מכריזה על מהפיכה צרכנית שתוזיל את עלויות ביטוח המשכנתא/ShutterStock, Elle Aon

חברת הביטוח ליברה, הודיעה הבוקר על כניסתה לענף ביטוחי המשכנתאות. שיווק המוצר החדש של ליברה החל ומחירי ביטוחי המשכנתא שלה מפורסמים במחשבון רשות שוק ההון, כך שניתן לראות כי מדובר במחירים אטרקטיביים מהקיים כיו בשוק ביטוחי המשכנתא. על פי החברה, מדובר במהפככה צרכנית אמיתית שתסייע לצרכן להוזיל דרמטית את עלויות ביטוח המשכנתא שלו.

אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית חברת הביטוח ליברה מסרה: "ליברה מובילה בימים אלה מהפיכה נוספת בענף הביטוח, והפעם מדובר במחירי ביטוח המשכנתא. ביטוח חיים למשכנתא הוא ביטוח שמלווה אותנו לאורך שנים רבות, לרוב בין 15 ל-30 שנה, לכן, חשוב להסתכל על התמונה המלאה ולהבין מה תהיה העלות הכוללת עד סוף תקופת הביטוח, שכן מדובר בסכום משמעותי שמשתנה בין חברה לחברה".

"עכשיו, עם כניסתה של ליברה לענף ביטוח המשכנאות, הצרכן הישראלי יוכל לחסוך אלפי שקלים בביטוח המשכנתא, ואף יוכל לעשות זאת בעצמו באמצעות תהליך דיגיטלי מהיר וברור", סיכמה אלישקוב.

ליברה שוברת את השוק עם ביטוח המשכנתא הזול ביותר בישראל. יח"צ,
ליברה מציגה מחירים זולים באופן משמעותי, מחשבון רשות שוק ההון/יח"צ

לצורך השוואה בחרנו 4 טיפוסים ממוצעים של נוטלי משכנתאות בגובה של 1,000,000 שקל , למשך 20 שנים, והשווינו את המחירים בעזרת מחשבון רשות שוק ההון:

אישה, בת 27, לא מעשנת תשלם בליברה: סה"כ 3,810 שקל, לאורך כל התקופה, בעוד שהמחיר הממוצע של שאר החברות בענף עומד על 6,912 שקל.

גבר, בן 30, לא מעשן ישלם בליברה: סה"כ 6,185 שקל לאורך כל התקופה, בעוד שהמחיר הממוצע של שאר החברות בענף עומד על 9,577 שקל.

אישה, בת 35, מעשנת תשלם בליברה: סה"כ 9,569 שקל, לאורך כל התקופה, בעוד שהמחיר הממוצע של שאר החברות בענף עומד על 17,359 שקל.

גבר, בן 40, מעשן ישלם בליברה: סה"כ 21,600 שקל, לאורך כל התקופה, בעוד שהמחיר הממוצע של שאר החברות בענף עומד על 36,519 שקל.

בשורה התחתונה, נראה שליברה צפויה להוזיל את מחירי ביטוח המשכנתא, במקרים מסוימים גם ב- 50% ויותר.

למחשבון רשות שוק ההון היכנסו לכאן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אתי אלישקוב מנכ"לית ליברה. אבי מועלם,
אתי אלישקוב מנכ"לית ליברה/אבי מועלם

נשים חיות יותר ומשלמות פחות

נקודה מעניינת לציון היא כי בתחום ביטוחי המשכנתא, ישנם הבדלי מחיר בין נשים לגברים הנובעים מחישובים אקטוארים שמבוססים על לוחות תמותה (נשים חיות יותר - משמע המחיר יותר זול כי הסיכוי שיפעילו את הפוליסה נמוך יותר).

ליברה מציעה כעת מוצר ביטוחי מקיף למשכנתא הכולל גם ביטוח מבנה וגם ביטוח חיים, כאשר בשונה משאר החברות הפועלות בתחום, ניתן לרכוש באותו תהליך גם את ביטוח המבנה וגם את ביטוח החיים וכתוצאה מכך יוכל המבוטח ליהנות מיתרון מחיר משמעותי.

אוכלוסיית היעד העיקרית היא רוכשי הדירות שיבטחו בליברה חיים (משכנתא) + מבנה. בדומה ליתר מוצרי הביטוח של החברה, גם בביטוח המשכנתא, ייהנו הצרכנים מאפשרות רכישת הביטוח בדיגיטל בצורה נגישה וקלה, באמצעות תהליך פשוט בו השאלות מנחות את הגולש, כך שכל אחד יכול לתפור את הביטוח לפי הצרכים שלו והביטוח מתומחר בהתאם.

* בכפוף להנחיות חיתום החברה והפוליסה.

זוג צעיר מקבל משכנתא. ShutterStock
כמה תשלמו על ביטוח המשכנתא? ליברה משיקה מוצר חדש ומבטיחה את המחיר הזול ביותר/ShutterStock

דיגיטלית, ציבורית ומתגאה בעוצמה נשית

חברת הביטוח הדיגיטלית "ליברה" היא חברה ביטוח ציבורית שהוקמה בסוף שנת 2017, קיבלה רישיון מבטח במאי 2018 והונפקה לציבור ביוני 2021.

מאז הקמתה לפני למעלה מארבע שנים, הציגה בשורות שהיטיבו ע הצרכן, ביניהן מהפיכת הניודים בביטוח הרכב, שינוי מודל התמחור בענף לתמחור מבוסס קילומטראז', ביטוח לחיות מחמד עם תשלום תביעות און ליין ועוד.

החברה הוקמה ומנוהלת על ידי אתי אלישקוב, בעלת השליטה בחברה (45.06%) ומשווקת ביטוחי רכב חובה ורכב רכוש, ביטוחי דירה, ביטוח עסק, ביטוח חיות מחמד וביטוחי נסיעות לחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully