וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרטי עוזב את אינטל ישראל, מי הם שני מחליפיו?

9.1.2023 / 10:21

אינסייד אינטל - רעידת אדמה בצמרת המעסיק הגדול ביותר בענף ההייטק בישראל: קרין אייבשיץ סגל ודניאל בן עטר מונו למנכ"לים משותפים של אינטל ישראל, בנוסף לתפקידם הגלובלי הנוכחי. יחליפו את גרטי שעוזב אחרי שבע שנים

דניאל בן עטר, קרין אייבשיץ. אינטל,
שניים במקום אחד: קרין אייבשיץ סגל ודניאל בן עטר, יננהלו במשותף את המעסיק הגדול בענף ההייטק/אינטל

כיסאות מוזיקליים אצל אחד המעסיקים הגדולים בישראל: יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל וסגן נשיא באינטל העולמית, הודיע היום (ב') כי החליט לסיים את תפקידו לאחר שש שנים בתפקיד.

את גרטי יחליפו כמנכ"לים משותפים קרין אייבשיץ סגל, מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל והמנהלת של ארגון הולידציה בקבוצת הפיתוח ותכנון השבבים העולמית; ודניאל בן עטר, מנכ"ל משותף של מפעלי הייצור של אינטל בעולם; שניהם סגני נשיא תאגידי בחברה. מטרתו של שיתוף הפעולה בין השניים להביא לחיבור אופטימלי בין תחומי הפיתוח והייצור העומדים בליבת אסטרטגיית IDM 2.0 של אינטל העולמית.

לרגל המינוי אמרה קרין אייבשיץ סגל: "תודה רבה ליניב על הובלת אינטל ישראל במהלך 6 שנים משמעותיות של עשייה, פיתוחים טכנולוגיים ותרומה לחברה בישראל. אני שמחה ונרגשת להוביל את אינטל ישראל יחד עם דניאל, שתחת ניהולו הגיעו מפעלי הייצור לחזית הטכנולוגיה העולמית, לצד עשייה והצלחה משמעותית בפיתוח הדרום. ביחד נמשיך לתרום למימוש החזון של אינטל העולמית, לפיתוח וייצור מוצרי מחשוב, תקשורת, בינה מלאכותית וסייבר מובילים, ולהמשך חיזוק ההשפעה והתרומה המשמעותית של אינטל לחברה בישראל בתחומי החינוך, אקדמיה וקהילות מגוונות".

דניאל בן עטר ביקש למסור כי "אני מודה ליניב ברמה האישית והמקצועית על תרומתו לצמיחתה של אינטל בישראל ונרגש לחלוק את התפקיד החדש עם קרין, שחתומה על מגוון של הצלחות ופעילות טכנולוגית חדשנית בארגון ובאינטל ישראל בפרט.

עובדי אינטל ישראל הם שותפים אמיתיים ומשמעותיים למיצובה של אינטל כמובילה עולמית בתחום ייצור השבבים המתקדמים. אינטל ישראל מהווה מקום חם לכל גווני האוכלוסיה במדינת ישראל. אני גאה להיות חלק מחברה מדהימה שפועלת בדרום ישראל ובקרית גת, המקדמת את ההווה והעתיד הטכנולוגי, תוך שהיא משלבת אחריות חברתית למען כולנו ולמען דור ההמשך.

שיתוף הפעולה הפורה בין אינטל, הרשויות בדרום ישראל, קרית גת, והממשלה, ביחד עם מוסדות החינוך, מכללות, אוניברסיטאות, ופיתוח העובדים והעובדות המדהימים שלנו למצויינות - מובילים את אינטל להישגים ברמה עולמית. קרין ואני נמשיך להוביל את המצויינות של אינטל בישראל ואת הגיוון התעסוקתי של עובדינו, למען הצלחת החברה בישראל בשנים הבאות".

בעניין פרישתו אמר יניב גרטי כי לאחר 6 שנים של עשיה משמעותית באינטל ישראל, הוא רוצה לפנות להמשך דרכו האישית והמקצועית. "אני מודה על תקופתי כמנכ"ל אינטל ישראל ב-6 השנים האחרונות". אמר גרטי, "בתקופה זו המשכנו להרחיב את פעילות אינטל בישראל ולעמוד בחזית העשייה האסטרטגית של אינטל העולמית.

אני גאה בעובדים שלנו על המקצועיות ועל התרומה המשמעותית לפעילות של אינטל העולמית, ועל המחויבות העמוקה שלהם לעשייה חברתית ולצמיחה בישראל. אני עוזב את תפקיד מנכ"ל אינטל ישראל בתחושת סיפוק ומאחל הצלחה רבה לקרין ודניאל בתפקידם החדש".

חילופי בכירים גם בבנק לאומי - https://finance.walla.co.il/item/3550654

יניב גרטי, מנכ"ל אינטל. ראובן קסטרו
יניב גרטי. פורש מתפקיד המנכ"ל אותו מילא בשבע השנים האחרונות/ראובן קסטרו

המנכ"לים המשותפים החדשים של אינטל ישראל

את תפקידה באינטל התחילה קרין אייבשיץ-סגל לפני 21 שנים כסטודנטית למדעי המחשב בטכניון, מאז התמקדה בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות בדיקת איכות וביצועים.

כיום מובילה אייבשיץ-סגל את ארגון הולידציה הגלובאלי של אינטל שאחראי על בדיקות כל מוצרי המחשוב האישי והשרתים, ופועלת כמנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל בשלושה קמפוסים שמעסיקים אלפי עובדים שאחראים על פיתוחים פורצי דרך.

אייבשיץ-סגל בולטת בפועלה לקידום מדינת ישראל כמובילה טכנולוגית, בין היתר באמצעות שיתוף פעולה פורה עם האקדמיה והתעשייה. בהיותה חברה בוועדה הלאומית להגדלת ההון האנושי בהייטק, קרין הובילה את הצוות להגדלת שיעור הנשים במקצועות הטכנולוגיים.

דניאל בן עטר החל את דרכו באינטל לפני כ-30 שנים כסטודנט ולאחר מכן כמהנדס במפעל בירושלים, המפעל הראשון שהקימה אינטל בישראל. הוא בעל תואר מוסמך בפיסיקה ותואר ראשון במתמטיקה ופיסיקה, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

בן עטר כיהן כמנכ"ל מפעלי הייצור בישראל ולפני שנתיים קודם לתפקיד מרכזי בארגון כמנכ"ל משותף של מפעלי הייצור של אינטל בעולם, בהם המפעלים בישראל, אירלנד, גרמניה, אריזונה, אורגון ואוהיו שבארה"ב. לאורך דרכו פעל דניאל בשותפות מלאה עם אינטל והרשויות בקרית גת ליצירת גיוון תעסוקתי מלא בתוכניות כגון "אופק דרום".

כמו כן מילא בן עטר מגוון של תפקידים בתחומי ההנדסה, הניהול וההובלה של קבוצות ייצור בארץ ובעולם, לרבות תפקידים בפיתוח טכנולוגיית תהליך מתקדמות, והקמה ושדרוג של מפעלים גדולים לייצור טכנולוגיות קצה ופרויקטים פורצי דרך בעולם הטכנולוגיה בהיקפים גדולים.

אייבשיץ-סגל ובן עטר יחלו רשמית את תפקידם כמנכ"לים משותפים של אינטל ישראל ב-31 לינואר 2023, ויניב גרטי ילווה אותם בחודשים הקרובים על מנת לוודא מעבר חלק של התפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully