וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביטקוין בשפל? לאורך שנים הוא דווקא ההשקעה הטובה ביותר

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 15:03

כולם מדברים על קריסת המטבעות הווירטואלים, אבל מחקר של סילבר קסטל חושף הגיון בשיגעון. אז איך, למרות הכל, התברר הביטקוין כשהקעה הטובה ביותר בשבע השנים האחרונות ומה מלמדת אותנו המחזוריות בערכו?

ארנק ביטקוין. ShutterStock
רכשתם ביטקוין לפני שבע שנים? למרות השפםל הנוכחי, הרווחתם יותר מבכל אפיק השקעה אחר/ShutterStock

מחקר חדש של סילבר קסטל בדק את תשואות הביטקוין ב 7 השנים האחרונות למול השקעות אחרות.
2022 הייתה מלאת אירועים עבור כלכלת העולם ומאתגרת במיוחד לשוק המטבעות הדיגיטליים.
לצורך סיכום השנה בדקה מחלקת המחקר של סילבר קסטל, בית השקעות לנכסים דיגיטליים, מה היו תשואות ההשקעה השנתיות בהשקעות השונות החל משנת 2015.

כפי שעולה מהנתונים, בבחינת ההשקעות לאורך זמן, ביטקוין הינו אפיק ההשקעה בעל התשואה הגבוהה ביותר. מהמחקר עולה, כי תשואות הביטקוין היו 'בינאריות' במהלך השנים האחרונות; כלומר, עבור כל שנה קלנדרית במסגרת הזמן, הביטקוין היווה אפיק השקעה הטוב ביותר או הגרוע ביותר. מאז 2015 ועד היום, הביטקוין השיא תשואה של כ- 5000%, תשואה גבוהה בהרבה מקבוצות נכסים אחרות כגון: השקעה במדדי ה- S&P וה- Dow Jones , שרשמו תשואות של כ- 90% ו- 85% בהתאמה.

לביטקוין, כמו רוב השווקים הפיננסיים המסורתיים, מחזורים של פריחה ופריצה. כפי שניתן לראות בטבלה, המחזורים נמשכים כ- 4 שנים בממוצע: 3 שנים של עליות, ושנה רביעית של ירידות.

תחנות לרכישת ביטקוין. סילבר קסטל,
מחזור החיים של הביטקוין: מתי הוא פורח ומתי הוא מדשדש?/סילבר קסטל

ותיקי תעשיית הקריפטו יראו מתאם די דומה בין שנת 2022 לבין שנת 2018: חורף קריפטו שהחל עם קריסת הביטקוין המחזורית ואחריו חברות בתחום שהיוו הבטחה גדולה וסחפו מיליארדי דולרים של לקוחות ומשקיעים שירדו לטמיון. בדומה לשנת 2018, אנו רואים באירועי שנת 2022, בפרט השליליים שבהם, אירועים שעל בסיסם יבנה עתיד טוב יותר, בין היתר, הרגולציה הנדרשת הן מצד המדינות והן מצד חברות הקריפטו בהן הריכוזיות הולכת וגדלה.

בסילבר קסטל, בית השקעות לנכסים דיגיטליים צופים במבט כללי, כי שנת 2023, בדומה באופן מחזורי לשנת 2019, צפויה להוות שנה של התארגנות, בנייה מחדש והתאוששות של התעשייה. סילבר קסטל צופים המשך כניסת הון משמעותי, בדגש על משקיעים מתוחכמים, שינצלו את המחירים הנמוכים לבניית פוזיציה לקראת אירוע החצייה במרץ 2024.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מחזוריות הירידה של הביטקוין לאורך שבע שנים. סילבר קסטל,
עולה, עולה, עולה - ובשנה הרביעית צונח. האם 2023 תהיה נקודת המפנה בשער במטבע הווירטואלי, לאחר שנת הנפםילה?/סילבר קסטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully