וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ביטון לרמי לוי: "שלא תחשוב שאתה בעל הבית כי אתה ליכודניק"

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 12:50

הדיון בנושא מחירי המזון שנערך היום בוועדת הכספים, הבטיח וקיים: עימות חריף פרץ בין יו"ר הוועדה הקודם, ח"כ מיכאל ביטון לבין רמי לוי. במהלך העימות קרא ח"כ ביטון: "שב בשקט ותן לי לדבר, הפכת לטייקון, נבדוק אותך בכל יום"

ח"כ מיכאל ביטון מתפרץ על רמי לוי בוועדת הכלכלה. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
"הפכת לטייקון", ח"כ מיכאל ביטון תוקף את רמי לוי בדיון שנערך בוועדת הכלכלה/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

מחירי המזון ויוקר המחיה הם נושאים שנוגעים לכל בית בישראל, לכן הדיון שנערך בוועדת הכלכלה בנושא, הבטיח וקיים. העניין התעורר עוד אתמול, לאחר שהתברר ליו"ר הוועדה, ח"כ דוד ביטן כי נציגי חלק מחברות המזון והרשתות הקמעונאיות לא אישרו את בואן, שוגר אליהם איום - והם התייצבו לדיון כמעט ללא העדוריות.

אך מסתבר שאפילו זה היה רק הפרומו: במהלך הדיון התפתחו דין ודברים בין היו"ר הקודם של הוועדה, ח"כ מיכאל ביטון לבין רמי לוי, עת ח"כ מיכאל ביטון, יו"ר הוועדה הקודם, מתח ביקורת על רשתות השיווק ובתגובה לכך התפרץ רמי לוי לדבריו.

ח"כ ביטון אמר לו: "רמי לוי הוא לא בעל בית פה אם הוא ליכודניק. אנחנו נהייה פה חומה בצורה, עכשיו שב בשקט ותן לי לדבר. אל תפריע לי לדבר. נבדוק אותך כל יום. הפכת לטייקון, אולי התחלת כאחד שמוזיל מחירים אבל הפכת לטייקון".

בתגובה לכך הודה רמי לוי שהוא ליכודניק והוסיף: "סיפורי אלף לילה ולילה שום דבר ממה שאמרת לא אמת". ביטון הוסיף: "אם זה לא אמת לא היית קופץ. בעל הון לא ינצל את ההון שלו לדבר לא יפה לחברי כנסת".

האיום של ח"כ דוד ביטן והתקפלות יצרני המזון והקמעונאים - https://finance.walla.co.il/item/3551788

רמי לוי עונה להאשמות ח"כ מיכאל ביטון, ועדת הכלכלה של הכנסת. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
"סיפורי אלף לילה ולילה". רמי לוי משיב לח"כ מיכאל ביטוןביטון/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully