וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנה למענם: שפים ומסעדות מובילות בישראל מתגייסים למען ניצולי השואה

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 17:34

עמותת "לחיות בכבוד" פותחת בפרויקט מיוחד לרגל יום השואה הבינלאומי, בשיתוף השפים והמסעדות המובילים בישראל. במסגרת הפרויקט, בין התאריכים 22-27.1.23, יוסיפו לתפריט המסעדה, מנה מיוחדת בניחוח מזרח אירופי, כמחווה לשורדים, וכל הכנסותיה יוקדשו לסיוע לניצולי שואה

לחיות בכבוד. לחיות בכבוד,
לכבוד יום השואה הבינלאומי, שפים ומסעדות נרתמים למען השורדים, לחיות בכבוד/לחיות בכבוד

אם תשבו במסעדות בשבוע שחל בו יום השואה הבינלאומי (22-27.1.23), אולי תבחינו במנה ייחודית שנוספה לתפריט עבור ניצולי השואה.

לכבוד יום השואה הבינלאומי, שפים ומסעדות שנרתמו לטובת העניין, יוספיו מנה מיוחדת בניחוח מזרח אירופי, כמחווה לשורדי השואה, שכל הכנסותיה יוקדשו לסיוע לניצולי שואה אשר נאבקים לשרוד כלכלית ומתקשים לרכוש ומצרכי מזון ולבשל לעצמם ארוחות חמות.

בנוסף, סועדים שלא יזמינו את המנה המיוחדת אך בכל זאת ירצו לתרום, יוכלו לעשות זאת בעזרת שלטים שיוצבו בחזית המסעדות ועליהם ברקוד המוביל לתרומה דיגיטלית עבור שורדי השואה.

מנת סיטרה - מנה לכבוד ניצולי השואה ביום הבינלאומי. פביאן בראל,
מנה לכבוד ניצולי השואה שתוגש בשבוע בו חל יום הבינלאומי, סיטרה/פביאן בראל

"לאפשר לשורדים לחיות בכבוד את שנותיהם האחרונות"

המסעדות המשתתפות בפרויקט: קבוצת מחניודה הכוללת את כל מסעדות הקבוצה; מסעדת צמח, מסעדת מחניודה, מסעדת הסדנא, מסעדת דקל ויודל'ה בר, מסעדת פופה של השף אביב משה והמסעדן איציק רוסו, מסעדת התרנגול הכחול של השף שאול בן אדרת, סוליקה - המעדנייה של השף אבי ביטון, ומסעדת סיטרה של המסעדן הראל בלו והשף מוסעב אבו הדוואן.

ארז קרלנשטיין, מנכ"ל (בהתנדבות) של עמותת "לחיות בכבוד": "לאורך כל השנה אנחנו פועלים על מנת לעורר את המודעות למצבם הקשה של עשרות אלפי שורדי שואה שעדיין חיים בינינו, כאלו שנאלצים לבחור בין תרופות לאוכל ומתקשים לבשל בעצמם ומחלקים מעל ל-1500 מנות מזון מבושלות ביום, על מנת לאפשר להם לחיות בכבוד את שנותיהם האחרונות. אנחנו מודים לשפים ולמסעדות שנרתמו למען היוזמה הזו ולעם ישראל, שאנחנו בטוחים שבשבוע הזה יחבק את שורדי השואה ויפתח את הלב והכיס על מנת לאפשר להם חיים בכבוד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מנה פופה - מנה לכבוד ניצולי השואה ביום הבינלאומי. Doronis,
מנה מיוחדת לכבוד יום השואה הבינלאומי, מסעדת פופה/Doronis

עמותת "לחיות בכבוד" פועלת במשך כ-30 שנה למען קשישים ושורדי שואה שידם אינה משגת. בכל יום, מתנדבי העמותה מחלקים כ-1,500 ארוחות חמות בכל רחבי הארץ עד לפתח ביתו של כל קשיש ושורד נזקק.

לתרומה עבור שורדי השואה, כנסו ללינק של האתר "לחיות בכבוד": https://l-b.org.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully