וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפוצ'יפס ועד מקדולנלדס: החידושים הקולינריים של השבוע

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 12:59

אלו המוצרים שהושקו לאחרונה ועלו על מדפי הסופרמרקט. ממוצרי גורמה לפודיס ועד לחטיפים, מטעמים מתוחכמים ועד למזון מהיר. אם עוד לא הספקתם להכיר ולטעום - זה הזמן

מארז ישראלי קנור פודי. יח"צ,
מארז ישראלי קנור פודי/יח"צ

קנור עד הבית

מתחם "טעים לגלות את ההבדל" של "קנור" באתר "פודי" מספק לאלפי צרכנים וצרכניות מתכונים וטיפים שעוזרים להעשיר את חווית הבישול ולקצר את זמני העבודה במטבח.

כעת, במהלך משותף, מציעים "קנור" ו"פודי" 3 מארזים מיוחדים בקונספטים שונים, עם מיטב מוצרי קנור האהובים, חוברת מתכונים דיגיטילית וכלי מטבח המתאימים לקונספט המארז.

המארזים יימכרו במתחם הייעודי של קנור באתר "פודי", בלבד:

המארז האיטלקי - מושלם לחורף: רוטב עגבניות בזיליקום, רוטב עגבניות לקציצות ותבשילים, מרק תיבול ירקות, תיבוליות בזיליקום וסיר פסטה מבית סולתם.

המארז הביתי - ניחוח בישולים בבית במינימום מאמץ: רוטב שום ודבש, רוטב צ'ילי מתוק, רוטב עגבניות נפוליטנה, תיבוליות שום ופטרוזיליה ,רוטב עגבניות לשקשוקה ותבנית עם סלסלת רשת של סולתם.

המארז האסייתי - שישדרג כל מוקפץ: רוטב צ'ילי חריף, רוטב סויה קלאסי, רוטב אסייתי למוקפץ, רוטב שום וצ'ילי מתוק וווק עם ידית עץ של או? מה זה? מותג של סולתם? כך כותבים אותו? מבית סולתם.

נגה בנר-סוארי, סמנכ"לית השיווק ביוניליור ישראל: "השת"פ המיוחד בין קנור ל'פודי' מעניק פתרון מושלם לארוחה הביתית ומתווסף לשורת הפתרונות המתקדמים שלנו לחוויות הבישול ב-2023, באמצעות שילוב של הזמנה מהירה, שפע מתכונים וחיבור לפודיז המובילים בישראל".

מארז איטלקי קנור פודי. יח"צ,
מארז איטלקי קנור פודי/יח"צ

קיצור הדרך לקציצות

המותג יכין מרחיב את סדרת הרטבים ומשיק רוטב לקובה ורוטב לקציצות, מיוצרים מעגבניות וירקות ישראליים ומצטרפים לקטגוריית הרטבים של "הסדרה הישראלית".

הרטבים החדשים נועדו לשדרוג שתיים מהמנות הפופולאריות בתפריט של המשפחה הישראלית: רוטב לקובה ורוטב לקציצות.

מדובר ברטבים שפותחו במיוחד לטעם הישראלי ומציעים "קיצור דרך" בתהליך הבישול והם מצטרפים ל-4 רטבים נוספים מהסדרה הישראלית המבוקשת: שקשוקה, חאריפה, פסטה ופיצה.

הרטבים נמכרים באריזה ידידותית לסביבה עשויה מפח, שעוצבה במיוחד עבור המותג ובעלת מראה חדשני במדף הצנצנות ובקטגוריית הרטבים המוכנים.

המחיר המומלץ לצרכן: 11.90 שקל ליחידה במשקל 400 גרם. ניתן להשיג ברשתות המובחרות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הסדרה הישראלית של יכין. סטודיו אורית חן צדוק,
הסדרה הישראלית של יכין, המחיר המומלץ לצרכן: 11.90 שקל ליחידה/סטודיו אורית חן צדוק

סדרת הקינוחים של קרמוגית

אסם נסטלה מפתיעה את עם סדרת "קרמוגית קינוחים", העוגייה האהובה במילוי טעמי קינוח מפתיעים: קרמוגית במילוי קרם בורלה, וקרמוגית במילוי טרמיסו.

הסדרה פותחה בהשראת טעמי הקינוחים האהובים בישראל: קרם בורלה - הקינוח הצרפתי המפורסם שמעליו שכבת קרמל מפנקת, והטרמיסו האיטלקי המכיל בתוכו את עומק הטעם של הקפה, וניחוחות מרעננים של איטליה.

קרמוגית קינוחים היא שילוב בין עוגייה מפנקת לבין מילוי מפתיע ומרגש והם פותחו במיוחד לאחר מבחני טעימה רבים שזכו בציוני טעימה גבוהים.

המהדורה החדשה של עוגיית הקרמוגית מצטרפת לטעמים הקיימים: קרמוגית בטעם שוקו, קרמוגית במילוי בטעם אגוזים, קרמוגית חלבה, קרמוגית קרמל מלוח וקרמוגית בייגלה.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

סדרת קרמוגית קינוחים. סטודיו אסם,
סדרת קרמוגית קינוחים/סטודיו אסם

מה זה עגול, טעים ובריא?

תפריט החורף של רשת rebar מתרחב ומשתדרג עם קטגוריית כדורי חלבון טעימים ומזינים בטעמי שוקולד, חלבה ובוטנים

רשת rebar משדרגת את התפריט עם קטגוריה חדשה של כדורי חלבון pro bites, בטעמים עשירים של חלבה, בוטנים ושוקולד, המחזקים את מנת החלבון היומית ומהווים את הביס המושלם לצד המשקה.

כל כדור מכיל 5 גרם חלבון המבוסס על אבקת ה- WHEY המכילה ערכים תזונתיים גבוהים, עשירה בחומצות אמינו חיוניות ומשלבת שני סוגים של חלבוני מי גבינה, ללא תוספת סוכר.

השילוב בין החלבונים השונים מהווה פתרון מלא להעשרה בחלבון בספיגה אופטימאלית לפני ואחרי האימון, או כהעשרה תזונתית.

סדרת כדורי החלבון:

pro bite halva - טחינה, שקדים, חלבון, דבש, קוקוס

pro bite peanuts - בוטנים, תמרים, חלבון, דבש, חלב שקדים

pro bite chocolate - שוקולד, שברי עוגיות, חלבון, דבש, חלב, אבקת קקאו, קוקוס

המחיר לכדור: 8 שקל. שעות הפעילות וסוג כשרות כל סניף מפורטים באתר rebar.co.il

rebar_pro bite chocolate_8 שקל. רונן מנגן,
rebar pro bite chocolate, המחיר לכדור: 8 שקל/רונן מנגן

"MAMA MIA"

חברת מעדנות, מתחום המאפים הקפואים, מרחיבה את קטגוריית הפיצות עם סדרת פיצות חדשה תחת השם MAMA MIA (מאמא מיה) - שתיוצר בשיטת ייצור איטלקית מסורתית.

הפיצות בסדרת MAMA MIA עשויות מקמח מיוחד ומיוצרות על פי כל שלבי ההכנה המסורתיים של פיצה איטלקית: פרמנטציה (התפחה) ממושכת, כדרור הבצק לכדורים, פתיחת הבצק, שימוש ברוטב עגבניות משובח, ב 100% גבינה, תוספות איכותיות ולבסוף אפייה בתנור אבן בטמפרטורה של 400 מעלות. תהליך ייצור זה מאפשר הכנת פיצות עם קראסט קריספי ובצק אוורירי.

סדרת MAMA MIA פונה לכל המשפחה, לאוהבי הפיצה העבה וכן לאוהבי הפיצה הדקה וכוללת 6 פיצות: פיצה מרגריטה עבה, פיצה עם זיתים עבה, פיצה נפוליטנה דקה, פיצה בלקנית דקה בתוספת: בולגרית, זיתים שחורים, פלפל אדום ובצל סגול, פיצה כפרית דקה בתוספת: ברוקולי, ארטישוק, זיתים ירוקים ושחורים ופיצה חריפה דקה בתוספת: פלפלים אדומים וירוקים חריפים

כל הפיצות מכילות 100% גבינה ובעלות שוליים גבוהים וקריספיים ובצק אוורירי. אריזות הפיצות החדשות יבודלו מסדרת הפיצות הנוכחית של מעדנות, אשר תמשיך להיות משווקת.

הפיצות ימכרו ברשתות השיווק ובחנויות ברחבי הארץ.

פיצה מעדנות. יח"צ,
פיצה מעדנות עם הסדרה החדשה, MAMA MIA/יח"צ

ברוכים הבאים לגיהנום

מקדונלד'ס משיקה את הסמוקי מק רויאל ברוטב צ'יפוטלה מיונז מעושן.

סדרת הסמוקי בטעם פיקנטי מעושן הושקה לפני כחצי שנה במנות הביג פרימיום ומגה קריספי ולאור ההצלחה גם מוצר הדגל של הרשת המק רויאל זוכה לגרסת הסמוקי.

קמפיין שעלה השבוע (7.2)לכבוד ההשקה, מתבסס על סרטון המשך לפרסומת האייקונית "וולקם טו הל" בכיכובו של תומר גליק, אותו שחקן שכיכב בסרטון משנת 2006.

בדומה לסרטון מלפני כ-17 שנה, "הגיהנום" הוא שאי אפשר לנגוס במק רויאל על גחלים, גם בסרטון ההמשך תומר לא יכול לנגוס בסמוקי מק רויאל ברוטב צ'יפוטלה מיונז מעושן.

מקדונלדס, ברוכים הבאים לגיהנום, קמפיין על המנה. יח"צ חו"ל,
מקדונלדס, ברוכים הבאים לגיהנום, סמוקי מק רויאל/יח"צ חו"ל

הזיתים של סבא

סבא חביב מציג: זית סורי מבוקע בכבישה ביתית ועם מרכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים.

המותג סבא חביב נוסד ע"י סבא חביב, ממייסדי ענף הזית בגליל. מבין מוצרי המותג: שמני זית, טחינה מ100% שומשום טהור הנטחנת באבני ריחיים וזיתים ממגוון זנים

המחיר: 25 שקל-800 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובילות

זית סורי מבוקע סבא חביב. יח"צ,
זית סורי מבוקע סבא חביב/יח"צ

משקאות

בננה בשקית

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של מארז שקיות משקה בטעם בננה המכיל 6 שקיות של 225 מ"ל כל אחת.

כיום ניתן להשיג את טעם הבננה האהוב בפורמט ליטר משפחתי ובפורמט פקק 250 מ"ל. המשקל: 225 מ"ל ליחידה, 1,350 מ"ל למארז. זמין לרכישה ברשתות השיווק.

yotvata drink banana 6 bag. סטודיו שטראוס,
yotvata drink banana 6 bag, מארז שוקו בשקית של יטבתה/סטודיו שטראוס

עוד חדש מיטבתה: משקה חלבון ללא תוספת סוכר מחלבת יטבתה משיקה משקה יטבתה PRO ללא תוספת סוכר.

בהמשך למחקר התזונה שנערך לאחרונה בו נמצא כי 16% מהישראלים הפחיתו או הפסיקו צריכה של סוכר לבן - יטבתה משיקה PRO ללא תוספת סוכר, 140 קלוריות ו 25 גרם חלבון בטעמי קפה ושוקולד אגוזים, מצטרף לסדרת משקאות ה PRO של יטבתה בטעמי קפה ווניל.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה את "יטבתה PRO ללא תוספת סוכר". מדובר בהרחבת סדרת משקאות החלבון הפונקציונליים של יטבתה עם שני משקאות חלב עשירים בחלבון, ללא סוכר לבן ומופחתים קלוריות, 140 קלוריות לבקבוק ו-0% שומן, בטעמים מפנקים.

קרין לקסר, מנהלת שיווק מחלבת יטבתה: "בשנים האחרונות אנו עדים לגידול במספר המתאמנים המחפשים פתרונות של תוספת חלבון, המשתלבים בצורה טבעית בשגרת התזונה שלהם, בהתאם אנו עדים לצמיחה מואצת של כלל קטגוריות החלבון. למעשה, החלבון הפך למנוע צמיחה בכלל בשוק המזון. בהשקה זו הרחבנו את המגוון עם מוצרים מופחתי קלוריות, ללא תוספת סוכר ובטעמים נפלאים, שקיבלו ציונים יוצאי דופן במבחני טעימה".

המשקל: 350 מ"ל. זמין לרכישה ברשתות השיווק.

יוטבתה פרו ללא סוכר. סטודיו שטראוס,
יטבתה, משקה חלבון פרו ללא סוכר/סטודיו שטראוס

פריחת הפרדס

מותג המיצים פריגת, מתחדש ומשיק מהדורה מיוחדת ומוגבלת של משקאות קלים בטעמי הדרים, כחלק מסדרת "הפרדס" הפופולרית של החברה.

הסדרה החדשה כוללת משקאות בטעמי: לימון ליים, אשכולית ורודה ותפוז מנדרינה.

סדרת הפרדס משיקה בכל עונה טעמים חדשים במהדורה מוגבלת. הטעמים החדשים בדומה ליתר מוצרי סדרת "הפרדס", ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ו - Vegan Friendly והיא מבוססת מיצי פירות הדר במרקם טבעי ועשיר, ידועה בטעמי ההדר המגוונים שלה.

לרגל ההשקה מציעה פריגת את שלושת הטעמים החדשים לסדרת הפרדס בבקבוקי משקה קל של 1.5 ליטר: משקה קל בטעם לימון ליים, משקה קל בטעם תפוז מנדרינה ומשקה קל בטעם אשכולית ורודה.

ניתן להשיג את המוצרים במקררים ברשתות השיווק השונות ובחנויות הנוחות.המוצרים משווקים במחירים משתנים הנקבעים ע"י הקמעונאים בלבד.

פריגת. OPEN,
הטעמים החדשים בסדרת "הפרדס" של פריגת/OPEN

say cheese

תפוצ'יפס, חטיפי תפוחי האדמה הפופולריים של עלית, משיקים לראשונה בישראל טעם חדש - תפוצ'יפס צ'דר בגרסת פרווה טעימה במיוחד.

מסקר שנערך בנושא החטיפים המלוחים נמצא כי 73% מהאנשים שנשאלו אמרו שהם אוהבים את הטעם של חטיפים מלוחים עם גבינה בדגש על צ'דר ממבחר הגבינות הקיים בשוק. הטעם החדש מצטרף לשורת הטעמים של החטיף כמו שמנת בצל, מלח פלפל וטבעי.

שוק החטיפים המלוחים מגלגל היום כ- 1.4 מיליארד שקלים בשנה, בו מוביל המותג תפוצ'יפס עם נתח שוק של כ- 24%.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

תפוציפס בטעם צ'דר. סטודיו שטראוס,
תפוציפס בטעם צ'דר/סטודיו שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully