וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרוג ב-120 מיליון שקל: מתיחת פנים לקניון רמת אביב

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 16:40

קניון עופר רמת אביב בעיצומו של הליך השבחה משמעותי לשדרוג הניראות ותמהיל החנויות, במטרה לחזק את בידולו כקניון למותגי יוקרה. פתיחת חנות ראשונה של לולו למון לישראל, חנות alo yoga, הכפלת שטח חנות ZARA וקומה חדשה נוספת, הם רק חלק מהחידושים שמצפים ללקוחות

קניון עופר רמת אביב. איל קרן,
קניון עופר רמת אביב שהוקם בשנת 1997, נכנס להליך שיפוץ נרחב/איל קרן

קניון עופר רמת אביב שהוקם בשנת 1997, נכנס אל שנת 2023 עם המבט קדימה ונמצא כיום בעיצומם של תחלופה ושיפוצים נרחבים במטרה להשביח את המבנה ולהעצים את חוויית האירוח והקנייה עבור מבקרים.

לאחרונה הסתיים השלב הראשון במהלך, במסגרתו בוצעו עבודות לשדרוג נראות הקניון, בהשקעה של כ-40 מיליון שקל, שכללו: החלפת ריצוף, תקרה, מעקות ומערכות. שינויים נוספים יושלמו במחצית הראשונה של שנת 2023.

בנוסף לשינויים בשדרוג הנראות של הקניון וחווית הביקור בו, מבוצעים שינויים בתמהיל חנויות הקניון במטרה להמשיך ולבדל אותו כקניון המוביל בישראל ברמת מותגי האיכות היוקרתיים ביותר והבינלאומיים.

הליך ההשבחה כולל פתיחת החנות הראשונה של לולו למון בארץ, הכפלת גודלה של החנות זארה משטח של כ- 1,700 מ"ר ל- 3,000 מ"ר, שדרוג נראות הקניון והוספת קומה שלישית בשטח של 3,000 מ"ר בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-120 מיליון שקל והמהלך צפוי להגדיל את ה- NOI של הקניון בכ-11 מיליון שקל.

קניון עופר רמת אביב. איל קרן,
לאחרונה הסתיים השלב הראשון במהלך, בעלות של כ-40 מיליון שקל, קניון רמת אביב/איל קרן

מה יעצים את חוויית הקניה?

חנות ZARA - החנות זארה תורחב משטח של כ- 1,700 מ"ר ל- 3,000 מ"ר ותעוצב מחדש בסטנדרט גבוה. מחלקות הנשים והילדים יהיו בקומה הראשונה את ובקומה עליונה תיפתח מחלקת הגברים. החנות החדשה עתידה להיפתח באפריל הקרוב.

המותג לולו למון - חנות ראשונה בארץ של מותג האקטיב הבינלאומי תיפתח בקניון רמת אביב. החנות תתפרס על שטח של כ-500 מטר בקומה השנייה, במקום סניף MANGO שיעבור לקומה התחתונה במקום החנות של קסטרו.

המותג alo yoga - לצד החנות החדשה של MANGO יפתח סניף של מותג האונליין אלו יוגה, המותג הצומח בעולם בקטגוריית בגדי האקטיב. החנות תשתרע על פני שטח של 215 מ"ר.

קומה חדשה ונוספת - הקניון מצוי בשלבים של הרחבה ובנייה של קומה שלישית אליה יועתק מתחם המזון המהיר ובמקומו יתווספו (בקומה השנייה של הקניון) חנויות ומותגים חדשים וייחודיים. העבודות של בניית הקומה השלישית צפויות להסתיים בסוף השנה הנוכחית.

העלות הכוללת של מליסרון בגין הפרויקט לשדרוג נראות הקניון, הוספת הקומה השלישית והרחבת חנות זארה מסתכמת בסכום לא מבוטל של כ-120 מיליון שקל.

עם סיום מהלכי השדרוג, צפוי ה-NOI (ההכנסה התפעולית נטו), של קניון רמת אביב לגדול בכ-11 מיליון שקל - כלומר, מדד הרווחיות של הקניון צפוי לעלות משמעותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קניון עופר רמת אביב. יח"צ,
העלות הכוללת לשדרוג חוויית הביקור והקנייה, תעלה למליסרון כ-120 מיליון שקל/יח"צ

"עשיר במותגי יוקרה בינלאומיים"

דויד בן משה, מנכ"ל קניון רמת אביב: "קניון עופר רמת אביב הוא קניון ייחודי שמספק חווית בילוי וקניה מהאיכותיות ביותר בארץ, הודות לתמהיל מדויק, הימצאותם של מגוון עשיר של מותגים בינלאומיים במקום אחד, כפי שנדיר למצוא בארץ, חווית קולינריה ברמה גבוהה ונראות ותחזוקה מוקפדים".

עם הפנים קדימה, משתף משה כי: "אנחנו מסתכלים על היעד של שנת 2025 ויוזמים שינויים משמעותיים כבר עכשיו שישמרו את קניון רמת אביב כקניון המוביל בישראל המציע מותגי איכות ויוקרה, בהתאם לקהל לקוחותינו וכן על מנת להמשיך לספק חווית בילוי וקניה נעימה".

קניון עופר רמת אביב. איל קרן,
תמהיל מחודש של חנויות, עשוי לחזק את תדמית הקניון כמוביל בתחום מותגי היוקרה, קניון רמת אביב/איל קרן

משקיעים בלייפסטייל ואופנה

בקניון רמת אביב, פועלות כיום כ- 140 חנויות מהמותגים המובילים בעולם כמו: לואי ויטון, קרולינה הררה, ראלף לורן, רולקס, אימפוריו ארמני, בוס, שאנל, נארס, מייקל קורס, ה.שטרן ועוד, לצד חנויות של מותגים ישראליים כמו דה רוקוקו, רזילי, דנה אשכנזי, דניאלה להבי והצורפים.

כמו כן, ניתן למצוא חנויות מולטי ברנד של מותגים בינלאומיים: פקטורי 54, עמנואל, סטורי, אינדיגו, ביונד סקין. כמו כן בקניון מסעדות ובתי קפה שמשלימות את חווית הלקוח: גרנד קפה טורקיז, קפה אלברט, ארקפה, לנדוור, גראנד קפה וארומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully