וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים לשמש: טיפולי היופי שיכינו אתכם לקיץ

עודכן לאחרונה: 27.1.2023 / 9:23

טוב, לא רק פנים, אבל כדאי לדעת שדווקא מזג אוויר קריר, בעונה שבה אנו מכוסים בבגדים ארוכים ונחשפים פחות לשמש, הוא אידיאלי לטפל בעור. סקרנו את טיפולי היופי שמציעים המומחים לעונה הקרה, כהכנת הגוף לקיץ

ד"ר מרינה לנדאו. שרון לוין,
ד"ר מרינה לנדאו/שרון לוין

הזמן להתקלף

ערכת הפילינג QUEEN OF PEELS מבית המותג MAHUT, היא הראשונה בישראל, שאושרה באופן רשמי על ידי משרד הבריאות לשימוש בידי נבחרת של קוסמטיקאיות מקצועיות (סקין-תרפיסטיות).

הערכה שפותחה ע"י ד"ר מרינה לנדאו, מהווה כלי טיפולי עוצמתי וכוללת תכשירים המכילים 30% חומצות פעילות (במקום 16%) לשימוש בטוח ומפוקח.

הערכה מבוססת על שתי תמיסות פילינג לקילוף תאים מתים ומראה עור מבריק ואחיד יותר, קרם ריכוך להכנת העור לפני הטיפול ובוסטר במרקם סרום מעובה לביסוס התוצאות, הרגעה ותמיכה בהגנה הטבעית של העור מפני נזקי השמש.

פרוטוקול הטיפול משתנה בהתאם למטרתו ויכלול 1-4 מפגשים. המחיר: 1,250-3,700 שקל. תיאור קוסמטיקאיות מובחרות ובאתר MAHUT.

מוצרי מהות של דר מרינה לנדאו. יח"צ,
ערכת הפילינג QUEEN OF PEELS מבית המותג MAHUT, בפיתוחה של ד"ר מרינה לנדאו/יח"צ

לאחר הקוויאר

מחדר הביוטי של המותג השוויצרי היוקרתי 'לה פררי', שנפתח לאחרונה (ולראשונה) בישראל, ממליצים על caviar indulgence, חוויה חורפית מפנקת של טיפול פנים המבוסס על קוויאר להענקת חיים לעור.

כל הטיפולים המוצעים עושים שימוש בתכשירי המותג בלבד, המבוססים על 35 שנות ניסיון ומבוצעים על ידי מטפלות מוסמכות לשיטת הטיפול של לה פררי, שוויץ. במהלך הטיפול, יעשה שימוש בסדרת הקוויאר הכחולה של 'לה פררי', המתמחה במיצוק העור והענקת לחות וזוהר.

הטיפול משלב: ניקוי העור, סרום, מסג' לפנים, לצוואר ולחזה, הזנה בקרם לחות ושימוש בתמציות קוויאר. התכשירים כולם מכילים קומפלקס הרשום כפטנט ומבוססים על רכיבים טבעיים. הטיפול משפר משמעותית את הגוון והאלסטיות של העור שיראה מוצק ומורם יותר.

חדר הביוטי של 'לה פררי' ממוקם ב- beyond skin בקניון רמת אביב. משך הטיפול: 60 דקות, המחיר: 700 שקל. לתיאום תור: 073-2861475

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לשיפור מצב ונראות העור מסביב לעיניים: טיפול ממוקד בחדר הטיפולים החדש של "לה פררי". גלינה טולצ'ינסקי,
caviar indulgence, טיפול פנים המבוסס על קוויאר, חדר הטיפולים החדש של "לה פררי"/גלינה טולצ'ינסקי

דו עומקי אבל בשלבים

בעונה הקרה, חוה זינגבוים מצליצה לטפל בעור בהתאם לתהליכים הביולוגיים שהעור עובר ובשלבים:

בשלב ראשון, חשוב לאזן את העור ולשקמו מנזקי הקיץ שהותירו את חותמם. בשלב זה, שמים את הדגש על העלאת לחות העור ועל שיפור מרקמו וגמישותו באמצעות החדרת חומצה היאלורונית ממוזערת לעומקו, בשילוב עם תכשירי לחות המועשרים בפפטידים ובוויטמין C, יציבים וחדירים לעומק העור, המסייעים בשמירה על איכות סיבי הקולגן הקיימים, משפרים את תפקוד העור ומעודדים ייצור של סיבי קולגן.

בשלב השני, כשהעור כבר התאזן ומוכן לתהליכי חידוש ופילינג, מומלץ להתחיל לשלב חומצות בשגרת הטיפול. כדי למנוע ייבוש וקילוף של העור, חשוב להשתמש בתכשירים המכילים קומפלקס חומצות החודרות לעומק העור בטכנולוגיית שחרור מושהה, שמאפשרת חדירות חומרים פעילים בצורה יעילה, ללא גירוי. קומפלקס החומצות יכיל שילוב של חומצה גליקולית, חומצה אזלאית, חומצה מנדלית וחומצה קוג'ית (להבהרה).

בשלב מתקדם יותר ממליצה חוה להוסיף גם טיפול מיקרונידלינג, לעידוד יצירת קולגן עצמוני, ולשלב טיפול ביתי באמצעות קרם המכיל קולגן ממוזער וחדיר לעומק העור, לתמיכה בתהליכי הריפוי הטבעיים של העור.

גם בעונת החורף, אין לבצע טיפולים אגרסיביים, שעלולים לייצר טראומה עורית ולגרום להופעת פיגמנטציה. חשוב מאוד לבצע טיפול הדרגתי, המשלב שיקום, חידוש, הבהרה ומיצוק של העור. טיפול דו-עומקי, בכל שכבות האפידרמיס, במקביל לשיקום שכבת המגן החיצונית של העור, ייתן את המענה השלם, ויאפשר לנצל את תקופת החורף לטיפול אנטי-אייג'ינג אפקטיבי.

עלות מחיר טיפול - בין 350-500 שקל, תלוי בשילוב התכשירים המותאמים אישית למצב העור. להשיג אצל קוסמטיקאיות.ים העובדות.ים בשיטת חוה זינגבוים

חדר טיפולים חוה זינגבוים. יח"צ,
חדר טיפולים חוה זינגבוים/יח"צ

טרנד לוהט

מזותרפיה היא שיטת הזרקה של חומרים פעילים שמבוצעת בדקירות קטנות ומרובות על שטח גדול בעור שאולחש, והזרקת חומרים פעילים דרכו.

"רופאים, בהשוואה לקוסמטיקאיות, מורשים להזריק חומר פעיל ומרוכז יותר, לשכבות עמוקות יותר של העור, לאפקט משמעותי שיישמר לאורך זמן". ד"ר אנה זנקוביץ: "מזותרפיה מטפלת במגוון בעיות עור, מקמטוטים, חוסר ברק, חוסר אלסטיות, צלוליט ומצבורי שומן וניתן לבצע אותה בפנים, בצוואר, במחשוף, בירכיים, בכפות הידיים ועוד.

היא מבוססת על חומצה היאלורונית או על חומרים חכמים אחרים, המותאמים למטרת הטיפול". מטופלות שחוששות מהזרקת בוטוקס אך מעוניינות באפקט דומה, יוכלו להזריק פפידים שעובדים על אותם מנגנונים. אפשרי כטיפול בודד או כסדרה, בהתאם לאינדיקציה הטיפולית.

המחיר: החל מ- 1,200 שקל לטיפול.

מזוטרפיה. יח"צ,
דוקרים את העור ומחדירים חומרים פעילים, ד"ר אנה זנקוביץ ממליצה על מזותרפיה/יח"צ

בוסט של לחות

מזג האויר החורפי ואמצעי החימום מייבשים את העור. Winter Boost שמציע מכון SHERFACE של שר סנדה, הוא הטיפול הראשון בישראל שמשלב עיסוי ואימון עם טכנולוגיות מתקדמות. "הטיפול שסחף כוכבות מהוליווד, אורך 60 דקות ומביא לתוצאות חיוניות ולעור זוהר".

שלבי הטיפול כוללים: פילינג לחידוש תאים מתים וחשיפת שכבת עור חדשה, החדרת לחות תוך שמירה על שכבת שומן טבעית המסייע לעיכוב קמטים, טכנולוגיית LED למיקסום התוצאות ומסיכת פיניש להענקת ברק ואפקט הריענון עם מגבת חמה יהיה פינוק לימי החורף. המחיר: 390 שקל לטיפול. לפרטים נוספים 8218*

שר פייס. שר פיטנס סטודיו,
שר פייס, בוסט של לחות ואימון לשרירי הפנים/שר פיטנס סטודיו

עור באור

כתמים כהים על העור מופיעים באופן לא צפוי עם התקדמות הגיל על איברים שנחשפו לשמש במהלך השנים. לטיפול בתופעה, מציע ד"ר מיכאל שוחט, מומחה ויועץ לרפואת עור, מרשת האסתטיקה ד"ר לוינגר, טכנולוגיית חידוש לעור באמצעות אור עוצמתי (IPL) של חברת INMODE הישראלית, שזכתה לשם בינלאומי בזכות המכשיר לומקה (Lumecca).

כתוצאה מקרן האור הממוקדת שנקלטת בפיגמנט הכהה וצורבת אותו, הכתם הופך לפסולת שנספגת במערכת הלימפה ומסולקת מהגוף. הטכנולוגיה מאושרת ע"י מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) , מכון התקינה האירופי (CE) ומשרד הבריאות בישראל.

משך הטיפול קצר יחסית בזכות ידית רחבה שמאפשרת כיסוי שטח גדול של עור. המחיר: החל מ-800 שקל לטיפול. טיפול נוסף שמציעה רשת האסתטיקה ד"ר לוינגר ומתאים לעונה הקרה, הוא טיפול להסרת קעקועים באמצעות מכשיר לייזר מתקדם, תוך פגיעה מינימלית בעור.

המחיר לטיפול: 900 שקל בממוצע, בהתאם לשטח האזור המטופל.

מרכז האסתטיקה של ד"ר לוינגר. שי ארבל,
מטפלים בכתמים על העור באמצעות אור, מרכז האסתטיקה של ד"ר לוינגר/שי ארבל

ויטמינצ'יק לקיץ

טיפול ה-Winter Glow שמציעה פולה בליק-דיין, מומחית לקוסמטיקה מתקדמת משולבת ורפואה טבעית, הטיפול כולל החדרת ויטמינים חיוניים לאיזון העור והכנתו לקראת הקיץ. אורך הטיפול כ-60 דקות בשילוב עם מכשור חדשני וטכנולוגיות לעידוד הקולגן.

הטיפול מחדיר ויטמינים ומבצע מתיחה מיידית לעור, ממצק ומדגיש את עצמות הלחיים וקו השפה. הטיפול מתחיל באבחון העור וניקוי האזור, עובר לפילינג לקילוף השכבה העליונה והסרת התאים המתים, ומסתיים במסכת פנינה ייחודית למראה עור רענן.

בחלק השני של הטיפול, נעשה שימוש במכשור מקצועי מותאם אישית הפועל בטכנולוגיות שונות במקביל: אולטרסאונד, מזותרפיה, פוטותרפיה. הטיפול מסתיים במריחת סרום הזנה וקרם הגנה.

המחיר: 800-1,000 שקל. ניתן לתאם טיפול בקליניקה של POLA, רחוב זריצקי 4 ת"א.

פולה בליק דיין. אור גפן,
Winter Glow: החדרת ויטמינים לאיזון העור והכנתו לקראת הקיץ, פולה בליק דיין/אור גפן

לא מזיעים יותר

אחת התופעות המתסכלות ביותר, היא זיעה לחה שיוצרת כתמים מביכים על החולצה. במרכז הרפואי VIV clinic בניהולו של ד''ר צחי וידר, מציעים שני סוגי טיפול בהזעת יתר: פתרון קבוע באמצעות טכנולוגיה מוכחת קלינית, MiraDry, לטיפול באזור בית השחי ב-2 טיפולים בלבד עם מכשור מאושר ומפוקח.

טיפול שני אפשרי באמצעות הזרקת בוטוקס (המוכר בהעלמת קמטי הבעה) לאזור הבעייתי, הוא קל לביצוע ויעיל אך יספק תוצאה זמנית, ל-6 חודשים בלבד. את הטיפול רצוי להתחיל בחורף כדי להגיע יבשים ומוכנים לקיץ.

המחיר לטיפול :MiraDry 14,900 שקל ל-2 טיפולים (מתאפשר החזר ביטוחי), וטיפול בוטוקס להזעה: 3,900 שקל.

גבר מזיע. ShutterStock
נפטרים מהכתמים המביכים על החולצה, VIV clinic בניהולו של ד''ר צחי וידר/ShutterStock

זוקפים צוואר

מה שלרוב מסגיר את גילנו הם הקמטוטים ועודפי העור באזור הצוואר, שנהוג היה לטפל בהם באמצעות כירורגיה פולשנית בגיל מתקדם אך כעת, מוצע טיפול שנחשב ליעיל, לא פולשני ולא כואב.

ד"ר להבית אקרמן, משיקה בישראל טכנולוגיה מתקדמת, Ultherapy, המבוססת על אנרגיית גלי אולטרסאונד ממוקדים ומתאפשרת לראשונה ללא חתך או פגיעה כלשהי בשטחי העור. Ultherapy מחדירה את האנרגיה לעומק האופטימאלי בטמפרטורה מיטבית ודיוק, הנדרשים לבניית הקולגן.

תוצאות הטיפול אינן זהות לאלה של ניתוח מתיחת פנים, אך הן מספקות חלופה מרגשת למי שאינה מוכנה עדיין לשולחן הניתוחים. הטיפול נמשך 60-90 דק'. המחיר: 6,000 שקל לאזור הצוואר. מתבצע בקליניקות של ד"ר להבית אקרמן בהרצליה ובנווה סביון.

ד"ר להבית אקרמן. אלון שפרנסקי,
מטפלים בקמטוטים ועודפי העור באזור הצוואר, ד"ר להבית אקרמן/אלון שפרנסקי

בעומק העור

מוכר וידוע בקרב הסובלות מכתמי עור, כי התקדמות הטכנולוגיה מאפשרת לטפל בהם בכל עונות השנה, כשבקיץ הטיפול עדין ומבוקר ובחורף הוא פולשני יותר ובעל אפקט משמעותי.

אנרגיית האור (IPL) שמועברת באמצעות המכשיר, מתבייתת על הפיגמנט, מכהה את המלנין והופכת אותו לגלד שינשור. קרן ברטוב, קוסמטיקאית מומחית לטיפוח, משתפת כי תוצאות הלוואי מהטיפול (קילופים, יובש וגלדים) מחייבים הימנעות מחשיפה לשמש ולכן מרבית המטופלים יעדיפו לעשות את הטיפול בחורף.

"חשוב לעבור אבחון עור על ידי מומחים בצירוף שאלון רפואי, היות והטיפול אינו מתאים לכל סוגי הפיגמנטציה". תוצאות הטיפול מהירות יותר בחורף (1-3 טיפולים). המחיר: 1,500 שקל לטיפול. קרן ברטוב, ברודצקי 43 רמת אביב, טלפון: 052-9506776

קרן בר טוב. יח"צ,
מתבייתת על הפיגמנט, קרן ברטוב/יח"צ

מה עם הצלוליט?

רגע לפני שבגדי הים יוצאים מהמגירה, זה הזמן להעלים את הצלוליט. במרכז הרפואי VIV clinic מציעים טיפול במכשיר ה-ONDA שעובד על אנרגיה חשמלית של גלי מיקרו ™Coolwaves ממוקדים המגיעים לעומקים שמתחת לדרמיס ומחממים את רקמת השומן (ללא נזק לרקמת העור).

החימום הורס חלק מתאי השומן ואיבוד נפח התאים מביא להפחתת הצלוליט ולמראה עור מוצק יותר. לתוצאות אופטימליות, יש צורך בסדרה של 4 טיפולים, בהפרש של חודש. הטיפול אינו כואב והתנאי לשמירה על התוצאות הוא שתיית מים מרובה. המחיר: 6,900 שקל לסדרה של 4 טיפולים.

טיפול צלוליט. ShutterStock
מטפלים בצלוליט ומכינים את הגוף לקיץ, המרכז הרפואי VIV clinic/ShutterStock

חתימה אנרגטית

הספא הראשון בישראל של המותג הבינלאומי CLARINS מציע את טיפול החתימה של אלקונין תל אביב, The Elkonin Tel Aviv Signature Treatment כטיפול פנים וגוף ייחודי, המשלב מתיחות מרגיעות עם תנועות ניקוז מעוררות כטכניקה המסייעת לעידוד ייצור החמצן בגוף, ותורמת למראה עור פנים מוצק יותר, תוך כדי החזרת האנרגיה לגוף והחייאת הנפש במטרה לרומם את מצב הרוח ולגרום להרגשה טובה יותר.

בסיום המסע החושי יוגש לך משיק צמחים שפותח ע"י ד"ר אוליביה קורטין-קלרינס להשלמת החוויה ההוליסטית. משך הטיפול 60 דקות, המחיר: 750 שקל. ספא CLARINS, מלון אלקונין בתל אביב.

חוויה צרפתית הספא של Clarins. סיון אסקיו,
חוויה צרפתית בספא הראשון של המותג הבינלאומי CLARINS/סיון אסקיו

ממיסים שומנים

מבין קשת הטיפולים לעיצוב הפנים שמציעה הקליניקה של יפה מקסימוב, וכתחליף לניתוחים כירורגיים, מוצעות טכנולוגיות לא פולשניות הרותמות את מקורות האנרגיה, כמו על-קול (Ultrasound) גלי רדיו, ולייזר לטובת עיצוב והמסת שומן.

טיפול חדשני ופופולרי כזה, הוא הליפוליזיס - הזרקות של חומרים פרמקולוגיים שמטרתם להרוס תאי שומן עד כדי פירוק מצבורי השומן שלא יורדים בדיאטה או בפעילות גופנית. מתאים במיוחד ליישור קו לסת וסנטר כפול.

הטיפול מבוצע ע"י רופא ב-6 מפגשים והתוצאה נשמרת לכחצי שנה. המחיר: 600 שקל לכל טיפול. ניתן לבצע בקליניקות של יפה מקסימוב בראשל"צ וברמת גן.

הקליניקה של יפה מקסימוב. אופיר הראל,
הקליניקה של יפה מקסימוב/אופיר הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully