וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס בגיל השלישי: "גודלייף" במוצרים לפעילות מינית לקשישים

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 14:25

בניגוד למיתוסים, פעילות מינית מתקיימת גם בגיל השלישי. מחקרים מראים שחיי מין בריאים בעשור השמיני, גם אם אינם דומים לאלו שהתקיימו בעשורים מוקדמים יותר, מועילים לבריאות פיזית, לביטחון ולהערכה העצמית

ויברטור ראביט lovehoney mon-ami, המחיר 300 שקל. יח"צ,
ויברטור ראביט lovehoney mon-ami, המחיר 300 שקל/יח"צ

חיי סקס לא נועדו לצעירים בלבד והם מתקיימים מתקיימים גם בגיל השלישי. אנשים בגילאי 70 ו-80 מעידים על הנאה מהמיניות שלהם אך יחד עם זאת על הפחתת התדירות וההנאה ככל שמתקדמים עם הגיל.

על אף שהפעילות המינית בעשורים המתקדמים של החיים, אינה דומה לזו שמתקיימת בעשורים מוקדמים יותר של החיים, אל לנו להרים ידיים - כי יש מה לעשות ולאן להתפתח במובן הזה.

בימים אלו, משיקה רשת "גודלייף" קטגוריית מוצרים לבריאות מינית עבור בני הגיל השלישי כדי לשמר את חיי המין מהנים ומספקים בכל גיל. הרשת, שידועה בפתרונות ומוצרים שהיא מציעה לגיל השלישי, מעודדת שמירה על בריאות ואיכות החיים ומשיקה מגוון מוצרים בתחום הבריאות המינית.

יונק lovehoney mon-ami ברשת גודלייף ניתן להשיג בסניפים ובאתר מחיר 260 שקל. יח"צ,
יונק lovehoney mon-ami ברשת גודלייף ניתן להשיג בסניפים ובאתר מחיר 260 שקל/יח"צ

מבין המוצרים המעניינים פגשנו:

יונק LOVEHONEY MON-AMI - מספק תנודות אוויר עדינות היונקות ומעסות, בעל 10 רמות עוצמה שונות ועד 90 דקות של שימוש, עמיד למים ועשוי מסיליקון חלק כמשי, במחיר: 260 שקל.

סט ביצים קיגל LOVEHONEY HEALTH - סט זה של שלושה מאמני קיגל, עשויים מסיליקון רך ומעוצבים לאימון קל ומתקדם, במחיר: 320 שקל.

רטט חיצוני LOVEHONEY HEALTH - בעל רטט חזק במיוחד, פקדים קלים לשימוש, גודל שמתאים לכל כיס, מנוע חזק ושקט עם 3 מהירויות ו-7 מצבי רטט, במחיר: 240 שקל.

משאבת פין וסט טבעות LOVEHONEY HEALTH - משאבת הפין של לאב-האני קלה לשימוש, מגביר את חוזק ומשך הזקפה שלך, מקור כוח בעל טעינת USB, עמידות מלאה במים, המחיר: 260 שקל.

ויברטור ראביט LOVEHONEY MON-AMI - מספק גירוי סנסציוני לדגדגן ולנקודת ה-G יחדיו, 5 מהירויות ו-7 מצבי רטט שונים, מאפשר לך להתאים אישית ולשלוט באופן מלא בעוצמת התחושות, עשוי מסיליקון רך במיוחד ועם 100% עמידות למים, המחיר: 300 שקל.

מסג'ר נטען LOVEHONEY HEALTH - מספק תנודות עוצמתיות מתחת לעור המגבירות את זרימת הדם, עשוי סיליקון חלק ובטיחותי, עיצוב אלחוטי וקל משקל, 7 מצבי רטט עם 4 רמות עוצמה, במחיר: 340 שקל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סט ביצים קיגל lovehoney health, המחיר: 320 שקל. יח"צ,
סט ביצים קיגל lovehoney health, המחיר: 320 שקל/יח"צ

רשת גודלייף, שמציעה פתרונות ומוצרים לאוכלוסיית הגיל השלישי, נוסדה לפני כשנתיים על ידי עופר איתני, הבעלים וניצן שקל המנכ"ל והיא החברה הראשונה בישראל ובאירופה, המובילה לשינוי חשיבה בקרב בני הגיל השלישי ומעודדת אותם ואת בני משפחותיהם לא לוותר על איכות החיים ולהיעזר בפיתוחים טכנולוגיים ובשירותים הניתנים על מנת ליהנות מהחיים ולשמר את עצמאותם תוך שמירה על ביטחונם.

ניתן למצוא בחנויות הרשת מגוון רחב של מוצרים ורעיונות, החל מכורסאות קימה, קלנועיות מתקפלות, עזרי בטיחות לחדרים השונים בבית (רחצה, שירותים, שינה), דרך מוצרי שיקום וציוד רפואי ועד עזרים לספורט ומוצרי ספיגה.

ניתן להשיג את המוצרים באתר ובסניפי הרשת: ראשון לציון,בני ברק ,נתניה וירושלים, במוקד הטלפוני ובאתר https://goodlife.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully