וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת "עדי" השיקה קמפיין גיוס תרומות, בהשתתפות מנכ"לי המרכזים השיקומיים ובהנחיית צביקה הדר

2.2.2023 / 9:04

מטרת הקמפיין לגייס כספים לטובת פעילות העמותה ורווחת המטופלים והאוכלוסייה של אנשים עם מוגבלויות

אבי וורצמן, צביקה הדר ושלומית גרייבסקי. עמותת עדי,
אבי וורצמן, צביקה הדר ושלומית גרייבסקי/עמותת עדי

עמותת "עדי" המטפלת בילדים ובמבוגרים עם מוגבלויות מורכבות, ומפעילה את הכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן" ואת המרכז השיקומי "עדי ירושלים", השיקה קמפיין גיוס תרומות מיוחד לטובת פעילות העמותה ולרווחתם של המטופלים הדיירים והמשתקמים במרכזים. באירוע דיגיטלי בו נכחו כ-400 איש המשמשים כ"שגרירי" העמותה, כמו גם יו"ר "עדי נגב - נחלת ערן", יו"ר הסוכנות היהודית האלוף (מיל') וחתן פרס ישראל דורון אלמוג, מנכ"ל "עדי נגב - נחלת ערן" אבי וורצמן, מנכ"ל "עדי ירושלים" שלומית גרייבסקי ובהנחיית המגיש ואיש הטלוויזיה צביקה הדר.

מטרת האירוע היה כאמור השקת קמפיין גיוס כספים במתכונת מיוחדת. המיזם אותו מציעה העמותה קורא לאנשים מקרב האוכלוסייה הכללית לקחת על עצמם את תואר "שגריר עדי" וכן סכום יעד לגיוס לטובת מטרה ספציפית מבין סביבתו הקרובה. בין היעדים ניתן לבחור בכאלו שמטרתם לרכוש מיטות טיפוליות, עזרים תקשורתיים, ציוד מציל חיים, טיפולים שונים ואחרים. אך בנוסף ניתן להיכנס לקישור ולתרום ביד חופשית כל סכום כסף ללא הגבלה לטובת פעילות העמותה.

דורון אלמוג, יו"ר "עדי נגב - נחלת ערן": "עמותת עדי מושתת על ערבות הדדית ואהבה ללא תנאי ולא הייתה יכולה להתפתח ולתת מענה מקצועי, אלמלא אנשים נהדרים אשר דואגים יום יום לחוליה החלשה בשרשרת החברתית שלנו. אני מאמין שהדאגה לחלשים הינה צוואה אילמת של כל אלו המצויים בתלות מוחלטת. בכוחנו לבחור ולפעול למענם, ובכך להפוך לטובים יותר. אנו יוצאים היום לפרויקט גיוס המונים גדול ומשמעותי. אני מזמין את כולכם לקחת חלק בקמפיין ויחד להגשים חלומות. העשייה שלכם היא כעדי לחברתנו, כולנו שגרירים של עדי".

אבי וורצמן מנכ"ל הכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן": " אנשי עמותת "עדי" עושים ימים כלילות לטובת האדם החלש, הפצוע והמוגבל, להביא לתיקון עולם וליצירת חברת מופת. חברה אשר אינה מתעלמת מהחולייה החלשה שלה אלא להפך, נמדדת על פי יחסה אליה. אני קורא לכל עם ישראל לקחת חלק במיזם החשוב הזה ולתרום מהלב, שכן רק בעזרת חמלה וערבות הדדית נוכל להפוך לחברה חסונה ומגובשת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דורון אלמוג וצביקה הדר. יחצ,
דורון אלמוג וצביקה הדר/יחצ

שלומית גרייבסקי, מנכ"ל "עדי ירושלים": "הלב של מרכזי "עדי" הם החומר האנושי הפועל בהם. החל מהצוותים המקצועיים והמנהלתיים ועד למתנדבים הרבים אשר שותפים לנו במשך כל השנה ומקבלים סיפוק אדיר. היכולת שלנו להעניק טיפול מקצועי, אושר ואיכות חיים לדיירים, למטופלים ולמשפחותיהם, במרכזי "עדי" השונים, המתמודדים עם מציאות מורכבת היא זכות גדולה. אני קוראת לכל מי שביכולתו לקחת חלק במיזם המבורך הזה ולעזור לנו לעזור לאלו שזקוקים לנו".

לתרומות לעמותת "עדי" לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • עמותות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully