וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרחבות מסיבית: רשת Food appeal משקיעה מיליונים בחנויות

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 16:22

יצרנית כלי הבישול פוד אפיל (Food appeal) מודיעה על התרחבות מסיבית ופתיחת 6 סניפים חדשים שיביאו את הרשת לאחזקה ותפעול של 20 חנויות בפריסה ארצית והיד עוד נטויה: עם השקעה של 50 מיליון שקל מצד זרוע ההשקעות של בנק לאומי, הרשת מתכננת לפתוח עשרות סניפים עד 2024

סניף פוד אפיל בשער הצפון קרית אתא. food appeal,
סניף פוד אפיל בשער הצפון קרית אתא, הרשת מונה כיום 20 סניפים בפריסה ארצית/food appeal

שש חנויות חדשות נפתחות בימים אלו ליצרנית כלי הבישול Food appeal, המתמחה בייבוא ושיווק אביזרי בישול למטבח המקצועי והפרטי. החנויות החדשות יפתחו בערים עכו, מודיעין ונוף הגליל.

תהליך ההתרחבות, כולל החנויות החדשות שנפתחו בשבועות האחרונים בערים: רחובות, קריית אתא וכפר יונה, מביא את הרשת לפריסה ארצית עם 20 חנויות כאשר שטח ממוצע של כל חנות נע בין 80-120 מ"ר וההשקעה בכל הקמה של סניף עומדת על כ-700 אלף שקל.

מהרשת נמסר כי יש בכוונתה להשיק 11 חנויות עוד השנה (2023) וכן, להכפיל את גודלה עד סוף השנה הבאה (2024).

סניף פוד אפיל בשער הצפון קרית אתא. food appeal,
סניף פוד אפיל בשער הצפון קרית אתא/food appeal

השראה ואורח חיים בריא

פוד אפיל (Food appeal) ממובילות השוק בישראל, מתמחה בעיצוב, יבוא ושיווק סדרות ייחודיות ואיכותיות של כלי בישול בטכנולוגיות מתקדמות. מוצריה משווקים במאות נקודות מכירה, בחנויות מתמחות ומקצועיות, ועדי עובדים, מועדוני צרכנות ואתרי סחר שונים, לצד חנויות רשת הנושאות את שם המותג.

כמו כן, החברה מפעילה אתר אינטרנט עצמאי הנחשב לגדול בתחומו. בין מוצריה המובילים של הרשת: סירים, מחבתות, מערכות סכום, פריטי אחסון וארגון, כלי הגשה, ומארזים שונים.

במהלך השנים האחרונות, השקיעה החברה משאבים רבים כדי לבדל את עצמה ולהציע ללקוחות תשוקה גסטרונומית, תוכן עם ערך מוסף ומוצרים באיכות גבוהה, אלו מבטאים את החזון של Food Appeal: לעורר השראה ויצירתיות בקרב לקוחותיה, לעודד אותם לאמץ אורח חיים בריא (גם בבחירת כלי המטבח) ולהכניס שמחה וחדוות יצירה דרך חווית בישול במגוון רחב של כלים מתקדמים, העונה על כל צרכי המטבח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מגה פלאנצ'ה להכנת גריל ביתי ללא עשן של פוד אפיל. מחיר 249 שח. פוד אפיל,
ממוצריה הבולטים של הרשת: סירים, מחבתות, כלי הגשה ועוד./פוד אפיל

השקיעו בה 50 מיליון שקל

לאחרונה, לאומי פרטנרס (זרוע ההשקעות של בנק לאומי) השקיעה בפוד-אפיל, 50 מיליון שקל, השקעה שמצופה להוביל להתרחבות החברה בארץ, ליציאה למדינות אירופה וכן למיזוגים ורכישות של חברות קטנות בתחומים דומים.

אייל שרון מנכ"ל ובעלים של פוד-אפיל מסר: "אנו נמצאים בתקופה נהדרת בה הרשת נמצאת בצמיחה מסיבית ומתרחבת לכל הארץ. כיום, פוד-אפיל היא רשת מוצרי בישול וכלי מטבח המובילה בישראל והפריטים שלנו נמצאים כמעט בכל בית. הצמיחה של הרשת נותנת לנו את האפשרות להגיע למקומות חדשים שבעבר לא יכולנו להגיע אליהם ואני שמח להפיץ את בשורת הרשת והמוצרים האיכותיים גם לערים חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully