וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים עין בעין: עומר אדם וקרן פלס חולקים עדשה

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 11:54

רשת אופטיקנה מחזירה לסט הצילומים את קרן פלס ועומר אדם לקמפיין משקפי הראייה של מותג קטאליה עם המסר "הגעת לגיל שאפשר להפסיק". הקמפיין המשותף יציע מבצע על מסגרת קטאליה עם עדשות ראיה במחיר נגיש במיוחד

קרן פלס ועומר אדם בקמפיין למשקפי ראייה של קאטליה לרשת אופטיקנה. שי פרנקו,
שלביה אאוט פלס אין? קרן פלס ועומר אדם בקמפיין למשקפי ראייה של קאטליה לרשת אופטיקנה/שי פרנקו

אופטיקנה, רשת האופטיקה מהגדולות בישראל, חוזרת עם הקמפיין "הגעת לגיל שאפשר להפסיק" עם שני הפרזנטורים של הרשת, קרן פלס ועומר אדם.

הקמפיין למשקפי הראייה של מותג הבית קטאליה יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן למשך שלושה שבועות בפריסה נרחבת בדיגיטל ויכלול מודעות יוטיוב, פיסבוק, טיקטוק, באנרים באתרים מובילים וכן בשילוט ויציע את משקפי הראיה של קטאליה, כולל עדשות אופטיות במחיר של 399 שקל.

בקמפיין מבצעים הפרזנטורים את השיר "הגעת לגיל שאפשר להפסיק", אותו הלחינה פלס, מלווה בקליפ שבנוי בדומה לפיד אינסטגרמי, ובו עומר שר על סיטואציות שאחרי גיל מסוים הן כבר לא מתאימות ורלוונטיות ואפילו מגוחכות.

המסר העיקרי העולה מהפרסומת הוא שראייה זה עניין רציני וצריך לתת כבוד לעיניים ולהתאים משקפיים במקום מקצועי עם בדיקת מומחה.

עומר אדם בקמפיין למשקפי ראייה של קאטליה לרשת אופטיקנה. שי פרנקו,
עומר אדם בקמפיין למשקפי ראייה : הגיע לגיל שאפשר להפסיק/שי פרנקו

דור האינסטגרם מחפש מותג שונה במחיר נגיש

מותג המשקפיים Cattleya ("קאטליה") של רשת אופטיקנה, הושק לראשונה בקיץ 2021. הקולקציה מציגה עיצובים השואבים השראה מבתי האופנה באירופה בשילוב נגיעות לטיניות והוא מאופיין בעיצובים טרנדיים, שמשלבים בין החיים הדיגטליים לפיזיים.

המותג, לדבריו, פונה לקהל יעד צעיר ואופנתי שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם, מחפש את המוצר הלא סטנדרטי אך אינו מתפשר על איכות ומחיר נגיש.

העיצובים של המותג עושים שימוש בחומרים וטכניקות המתקדמים בתחום והינו המותג הראשון בישראל המשתמש בחומרי גלם ממוחזרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קרן פלס ועומר אדם בקמפיין למשקפי ראייה של קאטליה לרשת אופטיקנה. שי פרנקו,
קרן פלס ועומר אדם בקמפיין למשקפי ראייה של קאטליה לרשת אופטיקנה/שי פרנקו

עושים כבוד לעיניים

אלרועי תורג'מן, מנכ"ל אופטיקנה: "ליבת המותג אופטיקנה היא 'לתת כבוד לעיניים' (Respect Your Eyes). הקמפיין החדש, שם בפרונט את החשיבות המקצועית בהליך רכישת משקפי ראייה".

"ישנו שלב בחיים בו אנחנו מבינים שצריך לעשות את הדברים אחרת, הגענו לגיל שאפשר להפסיק, על אחת כמה וכמה בכל מה שקשור לבריאות העיניים שלנו וקניית משקפי ראייה. אנחנו גאים להעביר שוב את המסר הזה עם הפרזנטורים עומר אדם וקרן פלס".

קרן פלס, בקמפיין למשקפי ראייה של קאטליה לרשת אופטיקנה. שי פרנקו,
קרן פלס, בקמפיין למשקפי ראייה של קאטליה לרשת אופטיקנה/שי פרנקו

אחריות להעלאת המודעות

רשת "אופטיקנה" הוקמה בשנת 1988 והיא מפעילה כיום 80 סניפים בפריסה ארצית.

בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה ומשקפי שמש של מותגים וטרנדים מהמובילים בעולם, עדשות למשקפיים, עדשות מגע ומכשירי שמיעה. הרשת מעניקה גם שירותי אופטומטריה מתקדמים.

"אופטיקנה" מצהירה כי היא לוקחת אחריות על העלאת מודעות הציבור לבריאות העין ולתקינות הראייה. אחריות זו באה לידי ביטוי בפעולות יזומות רבות ברמת הלקוחות ובהחדרת מוצרים בעלי טכנולוגיה פורצת דרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully