וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למצוא אהבה בקניון: יוזמות מקוריות לוולנטיינ'ס-דיי

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 13:56

הן נולדו לכבוד יום האוהבים הבינלאומי, ולנטיינ'ס-דיי, שיתקיים ביום שלישי הקרוב: קבלו את היוזמות שנוצרו בשם האהבה ומזמינות אתכם למצוא דייט בקניון, לארגן ערב רומנטי בבית או לבדוק אם האקס בעניין של הזדמנות שניה

קיר ההיכרויות לוולנטיין. יח"צ,
קיר ההיכרויות לוולנטיין, מוצאים אהבה בקניון/יח"צ

מוצאים אהבה בקניון

לרגל הוולנטיין די, יום האהבה, המתקיים מידי שנה ב 14.02, עופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך לראשונה בישראל מייצג מיוחד בו ייקחו חלק רווקים ורווקות המחפשים אהבה.

המייצג הרומנטי יוצב באזור מרכזי בקניון (ברחבת המודיעין) במסגרתו יוצב קיר ענק "קיר השידוכים", עליו הרווקים/רווקות יוכלו להשאיר פתק בו יספרו על עצמם כולל פרטי התקשרות שונים במטרה למצוא אהבה בקניון.

בכל יום יפיעו רווקים ורווקות חדשים על הקיר וזוג שיכיר בזכות המייצג יהנה מדייט מראשון על חשבון עופר גרנד קניון: בארוחה רומנטית במסעדת טומוקה הממוקם בקניון.

כמו כן הפנויים/פנויות יוכלו להצטלם על הקיר, לעלות תמונות לרשתות החברתיות ולקבל את התמונה שלו על מגנט בגודל של 10/15 במתנה.

המתחם יוצב בקומה 1 ברחבת המודיעין בין התאריכים: 12-16.2 השתתפות בפעילות מעל גיל 18 בלבד בכפוף לשיתוף המתחם באינסטגרם.

עופר גרנד קניון חיפה. יח"צ,
עופר גרנד קניון חיפה/יח"צ

אקס בלתי נשכח

ברשת הסופרמרקטים האורבנית am:pm מודעים לדילמה שמלווה רבים: האם לסמס לאקס? מה יקרה אם נקבל תגובה שלילית ונבין שהצד השני כבר מזמן עבר הלאה? אולי עדיף שלא כדי לא לחוות דחייה?

על כן, מהיום, ניתן לשים סוף ללבטים בעזרת אפליקציית דייטינג ייחודית od:pm (לחוויה של עוד פעם בחיים) שפיתחו ב-am:pm במיוחד עבור מי שכבר היו ביחד בעבר.

כך זה עובד: מורידים את האפליקציה, מוסיפים את מספרי הטלפון של האקסים ובמידה וגם הם עשו את אותה הפעולה - It's a re:match.

יש re:match? בסניפי am:pm מחכים לכם 30% הנחה על מגוון מוצרי דורקס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קמפיין של AM PM. יח"צ,
קמפיין של AM PM: לחבר ביניכם לבין אקס בלתי נשכח לעוד פעם עם אפליקציית odpm/יח"צ

קופסה של אהבה בהטבה

אתר האופנה והספורט SHOESONLINE, משיק פעילות ייחודית ל-VALENTINES DAY
ויציע באתר מארזי אהבה ייחודיים (LOVE BOX) ב-2 דרגות מחיר ובמקביל יתקיים ה-"LOVE SALE" שיעניק 20% הנחה על פריטי קולקציות אביב 2023 החדשות באתר.

היקף ההשקעה במהלך נאמד בכ-1,000,000 שקל.

אתר shoesonline - ולנטיינס דיי - love box. שירה הררי,
אתר shoesonline - ולנטיינס דיי - love box/שירה הררי

אירוטיקה

לכבוד שבוע האהבה וערב הוולנטיין הנחגג בכל העולם, FIZZZ, אתר המיניות החדשני של קארן אטיאס, יארח ערבים חמים במיוחד שיכללו הרצאות על מיניות, סדנאות, חנות מכירות פופ-אפ של מוצרים ייחודים מהאתר, וכן תערוכה דינמית של אומנות ארוטית, אשר את חפצי האומנות הייחודיים גם ניתן יהיה לרכוש במקום

"אנחנו יוצרים שבוע אהבה לוהט במקום הכי חם בתל-אביב" אומרת קארן אטיאס, מייסדת ובעלים אתר FIZZZ. "מלבד גלריית חנות הפופ אפ, שתכלול אביזרי מין עכשוויים מעוצבים ומדליקים מכל העולם, יכלול האירוע מיצגי אומנות חושנית, פאנל מומחיות על מיניות עכשווית בעולם דיגיטלי (14.02), ערב אומנות ארוטית, סדנה חושנית זוגית והקראת שירה וסיפורת של יוצרים עכשוויים (16.02) ועוד שלל הפתעות שאנחנו עדיין לא מגלים" אומרת קארן.

בפאנל המומחיות בנושא מיניות, ישתתפו לצד קארן אטיאס קורין קיציס מהפודקאסט המצליח "פותחות הכל", העיתונאית נטע הלפרין וחוקרת המיניות הדיגיטלית מאיה מגנט ועוד.

גלריית חנות הפופ אפ תציע מגוון רחב של אביזרי מין מדליקים וחדשניים במחירים של החל מ-150 שקל, בנוסף לחפצי אומנות אירוטיים שיוצעו במחירים של 150-550 שקל

הכניסה חופשית ! בין התאריכים 13-18 פברואר, מתחם התדר, בית רומנו, דרך יפו 6, ת"א,
פתוח כל ערב החל מהשעה 19.00. *בהתאם למגבלות הכניסה - מגיל 18 ומעלה

השרשרת החדשה של fizzz. יח"צ,
השרשרת החדשה של fizzz/יח"צ

MoneyMoon עם רייזאפ

חל מערב הוולנטיינ'ס הקרוב (ה-14.2) ולמשך חודש, לקוחות רייזאפ ומצטרפים חדשים יקבלו גישה בחינם לתוכנית "MoneyMoon" - חוויה זוגית דיגיטלית, שתעזור לזוגות לפתוח פרק חדש ביחסים שלהם עם כסף.

התוכנית תעניק לזוגות כלים לקבלת החלטות כלכליות משותפות, תלמד שיטות לצמיחה כלכלית ותעזור להקליל את השיח על כסף, ב-3 דייטים שייתפרשו על פני 14 יום.

מדובר בתכנית מקוונת חינמית, שתינתן ללקוחות של רייזאפ ולמי שיירשם לשירות דרך האתר של רייזאפ.

יועצת הזוגיות ואושיית הרשת, רוני שינקמן תנחה את הזוגות בתהליך משותף שיעניק להם גם כלים פרקטים, וגם הזדמנות להעמיק את מערכת היחסים ולגלות איך כסף ורומנטיקה יכולים ללכת יד ביד.

רוני שינקמן בצילומים לתכנית moneymoon של רייזאפ. באדיבות רייזאפ,
רוני שינקמן בצילומים לתכנית "MoneyMoon" של רייזאפ/באדיבות רייזאפ

דומינוס שולחת נשיקה קרה

דומינו'ס פיצה חוגגת וולנטין דיי ושולחת אהבה ללקוחותיה במבצע טעים ומתוק למשך שבוע האהבה בדומינו'ס שיתקיים בין ה-12.2 ל-18.2.

במסגרת המבצע לקוחות המזמינים פיצה משפחתית מסדרת פיצות הפרא עם הלל גרדי ועוד משפחתית קלאסית יקבלו במתנה ובאהבה שתי לבבות מילקה בייטס.

המחיר לכל פיצה: 62 שקל (124 שקל בסה"כ), להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית. בסניפים הכשרים במקום המילקה - תקבלו קינוח אחד לבחירה במתנה (פונדנט/ מיני פנקייקס / סינמון בייטס/ אצבעות מוגזמות)

וולנטין די בדומינוס פיצה. דן פרץ,
וולנטין די בדומינוס פיצה/דן פרץ

לעצלנים: כך תארגנו דייט ביתי בוולנטיינס

הסופה ברברה לא פוסחת גם על האוהבים: לכן, Yango Deli תספק השנה פתרון איכותי ומהיר לדייט רומנטי בבית; עוד פתרון לעומסים של מקומות הבילוי בערב הוולנטיינס דיי.

במקום לסגור מקום מראש, עכשיו ניתן לארגן את הדייט המושלם מהרגע להרגע. הקטגוריה החדשה ב-Yango Deli לרגל יום האהבה תהייה זמינה באתר עד ה-14.2 והיא תכלול מגוון מוצרים ממס' קטגוריות: יינות מיקבי יין בנחלה, פלאם, תבור, וברקן, קוקטיילים מבית ספייסהאוס, גבינות פרימיום של מחלבות גד ויורו צ'יז, קינוחים של הבייקרי ומגוון בונבוניירות וכל מה שנדרש להשלמת הערב: בלוני לבבות, משחקי זוגות ASK Q ומגוון מוצרי דורקס.

מבצעים: הקטגוריה תציע מבצעים, מחירים אטרקטיביים ובאנדלים מעניינים של יינות וגבינה ב 15% הנחה. טווח המחירים בקטגוריה: 4.90-200 שקל

יאנגו דלי ליום האהבה. יח"צ,
יאנגו דלי ליום האהבה/יח"צ

מחווה רומנטית במהדורה מוגבלת

לקראת יום האהבה, הוולנטיינס דיי, שיחול ב-14 בפברואר, משיקה רשת הגלידריות האיכותית וניליה, גלידה מיוחדת לאוהבים במהדורה מוגבלת.

קופי נאטס היא גלידת ביסקוטינו על בסיס של שמנת ועוגיות חמאה נימוחות ובטעם מטריף את החושים, עם פולי קפה טחונים, קקאו, שברי שקדים אגוזי לוז ופקאן מצופים שוקולד. העונג מכופל: גם גלידה, גם קפה, גם שוקולד וגם אגוזים משובחים, בביס אחד, שמתפצח בפה!

גלידת קופי נאטס, פותחה במיוחד ליום האהבה של ידי השף-קונדיטור של וניליה כמחווה רומנטית לאוהבי הגלידה.

המהדורה הינה המוגבלת והמחיר למנה: 18 שקל. ניתן להשיג ב-21 סניפי הרשת.

וניליה בטעם חדש לולנטיין דיי. שירן שי כהן,
וניליה בטעם חדש לולנטיין דיי/שירן שי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully