וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלכם באהבה: בחרתם כבר מתנה ל-Valentine's Day ?

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 9:07

אם אתם מאלה שלא מחכים עד לט"ו באב בשביל לחגוג אהבה ומציינים גם את יום האוהבים הבינלאומי, ולנטיינ'ס דיי, שיחול ביום שלישי - כדאי מאוד שלא תשכחו את המתנה. יצאנו לסיבוב שופינג קצר וחזרנו עם כמה המלצות למי שלא מסתפק רק בוורד או לב משוקולד

מישל גרציג בצילומי קמפיין ללין לולנטיין דיי. שי תמיר,
מישל גרציג בצילומי קמפיין ללין לולנטיין דיי/שי תמיר

מחוות הפרג

קולקציית אהבה של Laline נוצרה בהשראת עולם הפרחים הרומנטי בניחוח ה-warm vanilla ומוגשת בגווני ורוד, קרם ואדום כהה, בשילוב אלמנט מרכזי המבוסס על פרח הפרג הסקנדינבי.

פרח פרג מאויר לצד אלמנטים של גבר ואשה המציגים מחוות של הענקה, פרחים המופיעים במחוות זוגיות, כמו שני פרחים המתפתלים אחד סביב השני ויוצרים צורה של לב ועוד.

טווח מחירים למוצרים בקולקציה: 20-280 שקל. מגוון מארזים לגבר ולאישה מוצעים החל מ-130 שקל. במסגרת מבצעי הוולנטיינ'ס, רשת ללין תציע 50% הנחה על כל המוצרים בחנות ובאתר, כולל הקולקציה החדשה, ברכישת תיק מעוצב ב-20 שק, החל עד 28/2.

מישל גרציג בצילומי קמפיין ללין לולנטיין דיי. שי תמיר,
מישל גרציג בצילומי קמפיין ללין לולנטיין דיי/שי תמיר

עיסוי מפנק

אמריקן קומפורט מציעה הטבה מפנקת יום אהבה ללא מע"מ ומה יותר נכון מלדאוג שלבן/ת הזוג יהיה כיף ונעים גם בבית?

מבין מכשירי העיסוי המוצעים כעת בהנחה, מצאנו את המכשיר לעיסוי כפות רגליים "ריפרשינג" שנמכר כעת במחיר מבצע 990 שקל (במקום 1,275 שקל) ומחירו לאחר הטבת יום האהבה: 846 שקל.

להשיג ברשת חנויות אמריקן קומפורט ובחנות האונליין.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אמריקן קומפורט ריפרשינג 846 שקל. יח"צ,
אמריקן קומפורט ריפרשינג 846 שקל/יח"צ

מי הבוס?

למה לבחור באחד אם אפשר להגדיר את שניכם? המותג BOSS משיק בושם לגבר ולאשה ומבטיח חוויה של משיכה ופיתוי.

הבושם החדש BOSS The Scent Magnetic מבית בוס. או דה פרפיום מאיים לכבוש את החושים עם תמהיל של ניגודים שלא ניתן לעמוד בפניו, ולוקח את העוצמה המגנטית של ניחוח הבושם BOSS The Scent המקורי לפסגות חדשות.

המחיר לבושם בוס לגבר: 359 שקל, לאשה: 352 שקל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם, משביר לצרכן ואפריל.

בושם לגבר ולאשה' מי הבוס. יח"צ חו"ל,
בושם לגבר ולאשה' מי הבוס/יח"צ חו"ל

ניחוח התשוקה

המותג האיטלקי DR. VRANJES המתמחה בעיבוד תמציות ובשמים בעבודת יד מציג קולקציית נרות חגיגית באווירת Valentine's Day.

הנרות הריחניים כוללים תמציות טהורות ומוגשים באגרטלי זכוכית צבעוניים ואלגנטיים.

טווח מחירים: 125-1,845 שקל, בהתאם לגודל הכלי הנבחר. ניתן להשיג בחנויות BEYONDSKIN, בקניון רמת אביב ובקניון הזהב.

beyondskin לבוטיק dr. vranjes. יח"צ חו"ל,
beyondskin לבוטיק dr. vranjes/יח"צ חו"ל

מדברים בפרחים

לכבוד היום המאוהב, מציעה רשת ZER4U, פרחים וסידורים השזורים עם פרחי העונה בגוונים רומנטיים ב"צבעי החג" (ורוד ואדום) ובשילוב מוצרים מפנקים כמו יינות, שוקולדים ומוצרי טיפוח.

מבין ההיצע לאוהבים, מצאנו את מארז I LOVE U שמשלב פרחים שזורים בקופסה עם בקבוק קאווה ובלון לב במחיר: 343 שקל ואת מארז PINK LOVE - הכולל זר ורוד, עם בלון לב רוז גולד ובקבוק קאווה במחיר: 358 שקל.

מבצע ולנטיין: בקנייה מעל 159 שקל ממגוון הזרים והסידורים מקבלים בקבוק קאווה ב-9 שקל (במקום 45 שקל) להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800 ובאתר אינטרנט.

זר מעוצב pink love ב-358 זר פור. יח"צ,
זר מעוצב pink love ב-358 זר פור/יח"צ

אהבה תביא אהבה

"נערי האור", מסגרת תעסוקתית חינוכית לנוער בסיכון, מייצרת נרות בוטיק בעבודת יד ומציגה מארז חגיגי U&I לכבוד האהבה.

המארז, בפיתוחם ובעיצובם, כולל מגש לב מעוצב עשוי עץ אלון וזוג נרות בצבע יין יצוקים בכלי חרס לבנים, בניחוח כותנה מצרית. נערי האור הינו פרויקט חינוכי-תעסוקתי לבני נוער שבוער בהם להצליח אשר קם במטרה לאפשר להם לרכוש כלים ומיומנויות לחיים באמצעות השתלבות בתוכנית יזמות עסקית ועבודה בבית המלאכה.

ניתן לרכישה באתר הבית של נערי האור.

רק אהבה תביא אהבה. נערי האור מארז אהבה. יח"צ,
רק אהבה תביא אהבה. נערי האור מארז אהבה/יח"צ

הוט קוטור ונשיות

מותג הקוטור הצרפתי סימון פרל שנחשב כהוט-קוטור של עולם ההלבשה התחתונה מגיש לקראת הולנטיין מנעד עשיר של לאנז'רי בסגנון נשי ומפתה.

מעצבי המותג הצרפתי מקפידים על עיצובים עדכניים בהתאם לקווי המתאר הנשיים, עם דגש על אלגנטיות מופתית בהשראת יצירות אומנות והארכיטקטורה הפריזאית. הדגמים של המותג משלבים עיטורי תחרה וטול ומתהדרים בנוחות ואיכות ברמה גבוהה.

טווח מחירים: חזייה החל מ-558 שקל, תחתונים: החל מ- 219 שקל. ניתן להשיג בלעדית בחנויות ובאתר של רשת אפרודיטה.

סימון פרל לאפרודיטה. אלכס ליפקין,
סימון פרל לאפרודיטה/אלכס ליפקין

מייבש השיער Dyson Supersonic‎ יכול להיות מתנה פרקטית, לשמש לאורך זמן ושמח כל אישה.

המכשיר מתפאר בטכנולוגיית בקרת חום חכמה המונעת נזקי חום קיצוני, הוא מודד את טמפרטורת האוויר 40 פעמים בשנייה ומווסת את החום הנפלט ממנו, ובכך מגן מנזקי הייבוש ושומר על הברק הטבעי של השיער.

מייבש השיער מגיע עם אביזרי עיצוב חדשים, המתחברים בחיבור מגנטי למכשיר ובהם: אביזרFlyaway לנטרול חשמל סטטי, דיפיוזר חדש לייבוש טבעי, אביזר ייבוש המיועד לשיער עדין וקרקפת רגישה ומברשת לסירוק וייבוש תלתלים המסייעת בעיצוב השיער תוך הוספת נפח ומראה מלא ומוארך.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,850 שקלים. עכשיו במהדורת מתנה הכוללת מברשת ומסרק במתנה.

סופר סוניק של דייסון, מבצע ליום האוהבים. יח"צ,
סופר סוניק של דייסון, במבצע ליום האוהבים, מחיר מומלץ לצרכן: 1,850 שקל/יח"צ

לשתות, לקנח, לשחק

יקבי כרמל והקונדיטורית אור שפיץ משיקים שת"פ רומנטי עם מארז "מונלייט בלאש" לערב מתוק של אוהבים.

המארז כולל: יין ורוד מבעבע מסדרת מונלייט, שהופק מענבים שנקטפו לאור ירח, כשהם בשיא בשלותם, לצד המתוקים המעוצבים של שפיץ: קינוח לב זוגי על בסיס מוס שוקולד וציפוי קראנצ'י, מארז עוגיות מזל עם פתקיות למשחק רומנטי, מקרונים בטעם פטל בצורת לב וקינוח פס פררו נאטס על בסיס חמאת בוטנים.

זמין לרכישה בין התאריכים 9-14.2.2023 במחיר: 300 שקל. להשיג בחנות הבייקרי של אור שפיץ, בוגרשוב 3 תל אביב או באתר.

מארז מונלייט בלאש לוולנטיין של אור שפיץ ויקבי כרמל. אייל קרן,
מארז מונלייט בלאש לוולנטיין של אור שפיץ ויקבי כרמל/אייל קרן

אהבה תוססת

סודהסטרים עם מבצע לרגל ה- Vallentine's Day על מכשיר סודהסטרים ART בצבע אדום, מסדרת המכשירים החדשה של המותג, מעוצב בסגנון רטרו עכשווי, עם ידית הגזה במראה תעשייתי וחוויית הגזה מתקדמת באמצעות ידית חדשנית, עשוי מפלסטיק רב פעמי איכותי וקשיח המתאים לשימוש במדיח כלים.

מכשיר סודהסטרים ART אדום וזוג בקבוקים במחיר מיוחד של 329 שקל במקום 458 שקל. המבצע בתוקף בין התאריכים 12-16.2. ניתן להשיג באתר החברה.

סודהסטרים ארט אדום וזוג בקבוקים. באדיבות סודהסטרים,
סודהסטרים ארט אדום וזוג בקבוקים/באדיבות סודהסטרים

24 שעות לאהבה

מלון "ליר סנס" הממוקם בלב המושבה הציורית בגדרה, במבנה היסטורי. המלון כולל 24 חדרים מעוצבים, רובם עם מרפסת פרטית שמשקיפה אל גן המלון ולחלקם סאונה וג'קוזי פרטיים.

בקומת הגג, לצד מתחם הספא, ממוקמת בריכת אינסוף (מקורה בחורף), עם פינות ישיבה, בר קוקטיילים, ונוף פסטורלי /במלון פועלת מסעדת הביסטרו "אברטו". חבילת ולנטיין כוללת: לילה לזוג בחדר מסוג "פלייר" על בסיס לינה וארוחת בוקר, זוג עיסויים שוודי קלאסי באורך 45 דקות, עיצוב בלוני לב בחדר וקאווה.

המחיר: עלות 1,290 שקל. למימוש בתאריך 14.2. מלון Lear Sense, שכביץ 5, גדרה, טל': 08-668-0088

הגג והבריכה במלון ליר סנס גדרה. סימפלקס 360,
הגג והבריכה במלון ליר סנס גדרה/סימפלקס 360

זוגיות אורבנית

מלון "מאייר האוס" בלב כיכר דיזנגוף, מציע חבילת אהבה וחוויה אורבנית. במלון 46 חדרים וסוויטות בגדלים שונים עם מרפסת שפונה לכיכר וקומת הגג מציעה בריכת אינסוף לצד גן פורח מחופה דק, עצי נוי, פרחים ססגוניים ופינות ישיבה.

לאחרונה נפתחו במלון מסעדה וספא עם חדר טיפולים מפנק ליחיד או לזוג. חבילת האהבה כוללת: לילה לזוג, טיפול ספא זוגי ובקבוק יין בחדר.

המחיר: החל מ-1181 שקל. למימוש בתאריכים 13-15.2.23. "מאייר האוס", דיזינגוף 98, תל אביב | טל': 077-7715009

סוויטה במלון מאייר האוס. סיון אסקיו,
סוויטה במלון מאייר האוס/סיון אסקיו

לבבות בלב ים

משנה לשנה זוגות מחפשים להיות מקוריים יותר, יצירתיים יותר ורומנטיים יותר. אם פעם מסעדה טובה או בילוי בקולנוע היו עושים את העבודה, עכשיו עם התרבות האינסטגרמית הרף הפך גבוה יותר וזוגות רבים לוקחים את הבילוי צעד קדימה.

בילוי זוגי כזה הוא יכול להתרחש בלב הים, בהפלגה עם מגוון אפשרויות: מארוחת שף לספא מפנק ועד לשירותי צילום שיתעדו את כל הרגעים הרומנטיים על סיפון היאכטה, עיצוב מיוחד ומותאם אישית ואפילו סירות טורנדו לפעילויות אקסטרימיות לזוגות הנועזים.

מחיר הפעילות משתנה, החל מ -120 שקל. לפרטים והרשמה: https://www.herzliya-marina.co.il/

מבלים בלב ים, sea4u,. עדן כהן,
לרגעים רומנטיים של אהבה: מבלים בלב ים, sea4u/עדן כהן

עיסוי לדרך

מותג מכשירי העיסוי CARBON, המתמחה במכשירי עיסוי, ספורט ולייף סטייל מתקדמים, מציג מתנה מפנקת לוולנטיין, מיני אקדח מסאז' נייד וקומפקטי אך עוצמתי, הניתן לאחסנה ומגיע עם ראשים מתחלפים.

עיסוי מהווה דרך נפלאה להשתחרר, להפיג מתחים, להזרים את הדם, למנוע ולהקל על שרירית תפוסים, להתפנק וגם אמצעי להראות אהבה.האקדח כולל סוללת ליתיום נטענת המאפשרת שימוש אלחוטי של עד 60 דקות רצופות ללא חיבור לחשמל.

המחיר: 649 שקל כולל תיק נשיאה. להשיג בחנויות ובסניפי ואתר היבואן סיריוס אלקטרוניקה.

מיני אקדח עיסוי  מבית carbonסיריוס אלקטרוניקה. יח"צ,
מיני אקדח עיסוי מבית carbonסיריוס אלקטרוניקה/יח"צ

אוהבים את הסביבה

המחויבות הסביבתית של זדיג&וולטייר, מציגה סיפור אותנטי על שני בשמים חושניים הגורמים לתחושה של עור חשוף עם ניחוח על בסיס תווים מלוחים המחוזקים ע"י פריחת תפוז לאישה וניחוח עץ אלגום לגבר, עשויים מרכיבים טבעוניים, בקבוק זכוכית שניתן למחזור ואריזת קרטון מיערות ברי קיימא. האריזות בצבע ורוד לאישה וחום לגבר.

המחירים: בושם לאישה 379 שקל, בושם לגבר 319 שקל, ל-100 מ"ל. להשיג בחנויות וברשתות הפארם.

13. בושם לאישה ולגבר זדיג אנד וולטר. יח"צ חו"ל,
בושם לאישה ולגבר זדיג אנד וולטר/יח"צ חו"ל

חושבים על הגברים

Oh!Glow פלטפורמת ביוטי טיפוח ולייף סטייל, למכירת מותגים בלעדיים ועצמאיים ללא ניסויים בבע"ח ורכיבים איכותיים מציעה מגוון מארזי מתנה לוולנטיין וקופון LOVE המקנה 20% הנחה.

מבין המארזים מצאנו את FOR HIM מארז פרקטי ומפנק לגבר שכולל: ג'ל ניקוי לעור הפנים של CEYLON, פילינג ניקוי לעור שומני של CEYLON, שטיפת פנים לעור יבש CEYLON, ספוג ניקוי רעלים של CLEANLOGIC, מרכך מאזן ומעניק לחות של BOTANY ESSENTIALS, שמפו מאזן ומעניק לחות של BOTANY ESSENTIALS

המחיר: 279 שקל (במקום 336 שקל) בשימוש קופון LOVE המקנה 20% הנחה על כל האתר. ההטבה תקפה בין התאריכים 02/02-15/02 - לא כולל Oh!Box בכפוף לתקנון. להשיג ב: https://ohglow.co.il/

מארז ולנטיין לגבר oh!glow במחיר מיוחד של 227 שקל. יח"צ חו"ל,
מארז ולנטיין לגבר oh!glow במחיר מיוחד של 279 שקל (במקום 336 שקל)/יח"צ חו"ל

לא מסתירים יותר

בעיתוי ראוי, משיקה רשת סופר-פארם את קטגוריית Sexual Wellness שהפכה לחלק בלתי נפרד מהעיסוק ההולך וגובר בעולמות הבריאות והמיניות. וזאת עבור רבע מהישראלים שמעידים כי אביזרים שיפרו משמעותית את חיי המין שלהם.

מגוון של כאלף פריטים מהמותג PlusOne ניתן להשיג בסופר פארם אונליין במחיר: החל מ-89 שקל. את סדרת מוצרי הפרימיום של המותג TOYBOX שמגיעים עם תיק אחסון המוצעים בטווח המחירים: 180-250 שקל, ניתן להשיג גם בסניפי הרשת.

יוצאים מהמגירה סופר-פארם משיקה את קטגוריית ה-sexual wellness. יח"צ,
יוצאים מהמגירה סופר-פארם משיקה את קטגוריית ה-sexual wellness/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully