וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת DNO מודיעה על סבב נוסף של מינוי בכירים

12.2.2023 / 14:09

החברה העומדת מאחורי פלטפורמת האי קומרס OH!GLOW מרחיבה את פעילותה העולמית, ולאחר קבלת זיכיונות לעשרות מותגי קוסמטיקה בינלאומיים מודיעה על סבב נוסף של מינויים

דנה זילברשטיין. דנה תמרי,
דנה זילברשטיין, מנכ"ל ובעלים משותפים ב-DNO/דנה תמרי

החברה הבינ"ל DNO המתמחה בעשור האחרון ביבוא ורגולציה של למעלה מ 70 מותגים עצמאיים מרחבי העולם, מרחיבה את פעילותה לשווקי האי קומרס המובילים בעולם ביניהם סינגפור תאילנד ואיחוד האמירויות עם השקעה מוערכת של 10 מיליון דולר ומודיעה על סבב גיוס בכירים. בנוסף היא עתידה להוביל השנה את המהפך הישראלי בנושא הקיימות בכלל ההיבטים התפעוליים והפנים ארגוניים, ממעבר לשימוש בחומרי אריזה אקולוגיות ועד להדפסה בעזרת חומרים ידידותיים לסביבה.

לפני כשנה וחצי השיקה DNO בהצלחה בישראל ומדינות נוספות את פלטפורמת האי קומרס OH! GLOW למותגים עצמאיים ובלעדיים בתחום הוולנס ,לייף סטייל וטיפוח בדגש על בחירת מותגים חדשניים המקפידים לפתח מוצרים מבלי לוותר על ערכי הקיימות.

במסגרת המינויים הנוכחיים שחר בדיחי מונה לסמנכ"ל מכירות אסיה, יוני שור קודמה לתפקיד סמנכ"ל השיווק בישראל, דנה ולטר מונתה לסמנכ"ל מכירות ישראל ופרש סורנה מונה לסמנכ"ל מכירות הודו.

דנה זילברשטיין מנכ"ל ובעלים משותפים בחברה מוסרת :" DNO היא חברה טכנולוגית בינלאומית החורטת על דגלה את החדשנות בעולם הקיימות הWell being . בשנה החולפת העמקנו את פעילות הסחר שלנו במדינות דרום מזרח אסיה והשקנו לראשונה פעילות DTC ( DIRECT TO CONSUMER) בהודו והמשכנו במגמת הצמיחה הזו גם בשוק המקומי שלנו בישראל. בשנה בקרובה אנו נכנסים לשווקים חדשים שנמצאים בצמיחה עולמית, יחד עם שותפים מקומיים משמעותיים מעולמות הפארמה והקמעונאות. ברור לנו שצוות ניהולי חזק ומנוסה יהיה מנוע משמעותי לצמיחה שלנו."

שחר בדיחי. דנה תמרי,
שחר בדיחי/דנה תמרי

שחר בדיחי שמונה לסמנכ"ל מכירות אסיה, הגיע לחברת DNO עם ניסיון רחב של יותר מעשור בסין הכולל הקמה וניהול של צוותי מכירה ושיווק ל-B2B ו-B2C ביבשת סין ותחזוקת קשרי מסחר עם לקוחות בדרום מזרח אסיה והונג קונג. שחר מסר כי: "ההזדמנות להוביל את צוות אסיה ב - DNO GROUP היא מדהימה, יש לנו צוות מעולה ואת כל הכלים להצליח בשוק העולמי. אנחנו עובדים במרץ לייצר one-stop-shop עבור הלקוחות שלנו ואנחנו מכוונים להיות הכתובת העיקרית עבורם בקטגוריות הקוסמטיקה, טיפוח הגוף, השיער והיופי"

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יוני שור. דנה תמרי,
יוני שור/דנה תמרי

יוני שור, שהובילה בשנה האחרונה את הפעילות הישראלית, קודמה לתפקיד סמנכ"ל השיווק בישראל. יוני עסקה בשנים האחרונות בניהול פלטפורמת האיקומרס OH!GLOW, הייתה אמונה על השקה של עשרות מותגים חדשים, בניית אסטרטגיה והטמעת המותגים הבינלאומיים וחדשניים בשוק הישראלי.

"חשוב לי להמשיך ולהוביל את פלטפורמת OH!GLOW ולייצר שינוי באופי הצריכה של מוצרי טיפוח וולנס לייף סטייל אצל הצרכנים והצרכניות בישראל. העולם סביבנו מתקדם, זז ובוחר מחדש את אורך החיים שלו. יש חשיבות לטיפוח עור הפנים, הגוף והנפש לצד שמירה על הסביבה. הרצון שלנו לקבל חוויה של 360 לא רק מוצרי טיפוח וקרמים אלא משהו שיסגור לנו מעגל ויתן חוויה הוליסטית של well being.

דנה וולטר. יחצ,
דנה וולטר/יחצ

דנה ולטר שמונתה לסמנכ"ל מכירות ישראל, עוסקת בעשור האחרון בתחומי השיווק והסחר המקוון בישראל ומזרח אסיה. בשנתיים האחרונות הובילה את חטיבת המכירות של לוריאל השחקנים המרכזיים בשוק המקומי. "אחרי שנים רבות של ניסיון בעולמות הביוטי והלייף-סטייל, ובמקביל לשינויים באופי הצרכנית עקב הקורונה, הבנתי שמותגי אינדי לא מקבלים את ההכרה שהם ראויים לה וזו בשורה אדירה לצרכניות בישראל. המבחר של OH!GLOW עצום ואני שמחה לקחת חלק חשוב במהפכה."

פרש סורנה. יחצ,
פארש סורנה/יחצ

פארש סורנה מונה לסמנכ"ל מכירות הודו. פארש הצטרף לDNO עם למעלה מ-20 שניות ניסיון בייצור ושיווק בתעשיית התרופות ותעשיית היופי. הוא נחשב לאסטרטג מותגים בעל ידע וניסיון בינ"ל נרחב . פארש " אני נרגש להצטרף לDNO ולשתף פעולה עם צוות האנשים המוכשרים בסביבת העבודה הייחודית כאן"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully