וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: המוצרים החדשים על מדפי הסופרמרקט

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 10:09

אלו המוצרים שהושקו לאחרונה ועלו על מדפי הסופרמרקט. אם עוד לא הספקתם להכיר ולטעום - זה הזמן

סדרת פירורי הלחם של מאסטר שף. נמרוד סנדרס,
סדרת פירורי הלחם של מאסטר שף/נמרוד סנדרס

לכבוד "יום השניצל"

לרגל חגיגות יום השניצל שיחול ב-23.2, מציע המותג הקולינארי "מאסטר שף" סדרת פירורי לחם מונה 4 סוגים שונים של ציפוי פריך:

פירורי לחם מוזהבים - המעניקים קראנצ'יות לשניצל בטיגון או באפיה.

פירורי לחם מתובלים - שילוב מנצח בין פרורי לחם עם שומשום, שום ועשבי תיבול שמעניקים ציפוי פריך עם טוויסט של תיבול ומתאימים גם לאפיה וגם לטיגון.

פירורי פנקו - בסגנון פנקו יפני, פרורים גדולים יותר, קראנצ'יים ומוזהבים, מתאימים במיוחד להכנת שניצלים ומאכלים עם ציפוי אקסטרה פריך וסופגים פחות שומן בזמן הטיגון.

ציפוי נאגטס - הדרך הקלה והטעימה ביותר להכין נאגטס בבית! רק מוסיפים מים, מערבבים, טובלים ומטגנים. תערובת הנאגטס מתאימה לציפוי וטיגון מגוון גדול של מאכלים: עוף, בשר, דגים וטופו והיא נהדרת בתור טמפורה לירקות.

טווח מחירי פירורי הלחם: 6.90-12.90 שקל. ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק ברחבי הארץ

סדרת פירורי הלחם של מאסטר שף. נמרוד סנדורס, מערכת וואלה!
סדרת פירורי הלחם של מאסטר שף, המחיר: 6.90-12.90 שקל/מערכת וואלה!, נמרוד סנדורס

ממלכה של בשר

בימים אלו, משיק בשארה חינאווי, שירות און ליין חדש לנוחות לקוחות המעוניינים לרכוש נתחי בשר מובחרים ואיכותיים מבלי להגיע לקצביה ביפו.

בקצביה של חינאווי הממוקמת ברחוב יפת ביפו - בשארה מלקט בעצמו, מפרק ומיישן נתחי בשר, מכיר כל נתח ונתח, יודע היטב איזה נתח מתאים לאיזה סוג בישול ואינו מתפשר על איכות וכמובן שירות ייחודי.

שמו של בשארה חינאווי מוכר בקרב קרניבורים רבים ברחבי הארץ ויעידו על כך מגוון הלקוחות המגיעים לקצביה מכל הארץ. הנתחים המטופלים על ידו מציבים סטנדרט גבוה במיוחד וידועים כנתחים איכותיים.

כנצר למשפחת קצבים יפואית ידועה מזה עשרות שנים, רכש בשארה חינאווי במשך שלושה עשורים ניסיון רב בתחום, למד ועבר הכשרות בארץ וברחבי העולם.

כמבצע היכרות לשירות און ליין החדש, תוענק ל-300 הרוכשים הראשונים באתר סכין ממותגת מתנה, בשווי של 400 שקל.

באתר החדש ניתן למצוא מגוון נתחי בשר ועוף איכותיים במחירים שווים לכל כיס וביניהם:

בשרים טחונים: מהמבורגר הולשטיין - 66 שח לחבילה (3 יח' של 200 גר כל יחידה) / המבורגר קלאסי קציצות קבב ב38 ₪ לחבילה של 500 גר' / / נקניקיות בדואיות 38 ₪ לחבילה של 500 גר'/ טחון הולשטיין 80 ₪ לקילו/ טחון לעראייס 35 ₪ ל 500 גר' ועוד.

עוף טרי: חזה עוף שלם ב 43 ₪ לקילו/ פרגיות עם עור למילוי ב 52 ₪ לקילו/ סטייק פרגית ב-65 ₪ לקילו / כבד עוף ב 29 ₪ לקילו / שיפודי פרגית ב-65 ₪ לקילו/ לבבות עוף ב 44 ₪ לקילו ועוד. * מחירי העוף משתנים בהתאם למחירי העוף במשק.

בשר בקר: סטק אנטריקוט ב 195 ₪ לקילו/ שיפודי אנטריקוט ב 190 ₪ לקילו/ אנטריקוט עצם ב 159 ₪ לקילו/ טומהוק ב 159 ₪ לקילו/ פורטרהאוס 169 ₪ לקילו/ אוסובוקו עגל ב 59 ₪ לקילו/ אנטרקוט מובחר ב 220 ₪ לקילו/ מינוט סטק אנטריקוט ב 190 ₪ לקילו ועוד.

בשר טלה: שוק טלה שלם ב 110 ₪ לקילו/ צלעות טלה ב 280 ₪ לקילו / טיבון טלה ב 159 ₪ לקילו / שישליק כבש ב 155 ₪ לקילו ועוד.

לצד הבשרים מוצעים באתר ובקצביה גם מגוון סלטים, רטבים מפנקים, דגים ופסטות. משלוחים מגיעים לאזורי רמת גן, גבעתיים, תל אביב, חולון, בת ים, ראשון לציון ויכול להגיע גם למקומות שונים ברחבי הארץ באמצעות רכישה משותפת (קבוצת רכישה). להזמנות באתר חינאווי

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בשארה חינאווי. אסף קרלה,
בשארה חינאווי, רכישה קבוצתית של בשרים באונליין/אסף קרלה

חם, לוהט, רותח

יד מרדכי, מרחיבה את סדרת רטבי העגבניות ומשיקה רוטב חדש עם פלפל חלפיניו לשקשוקה חריפה, להכנה קלה ומהירה.

הרוטב מיוצר בצפון איטליה מעגבניות מובחרות, על פי מתכון שפיתח השף של יד מרדכי יניב גור אריה, ביחד עם מומחים איטלקיים.

בדומה לכלל מוצרי הסדרה, הרוטב ללא תוספת סוכר ושמן, ללא חומרים משמרים, ללא ממתיקים מלאכותיים וללא צבעי מאכל. כמו כן, הרוטב ללא סימון אדום ועומד בתקנות האסדרה.

משקל: 350 גרם.ניתן למצוא ברשתות השיווק.

יד מרדכי, רוטב לשקשוקה. יח"צ,
יד מרדכי, רוטב עגבניות לשקשוקה/יח"צ

הופכים את הסיר

חדש בנעמן: סיר להכנת מקלובה. אידאלי לתבשילים שמגישים הפוך

רגע לפני כניסת קולקציית אביב-קיץ 2023 נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, האפייה והאירוח בישראל, משיק סיר היפוך ייחודי המיועד להכנת תבשילים בבישול ארוך. לסיר החדש, סיר עמוק בנפח 6.7 ליטר, תחתית שטוחה ורחבה בעלת ציפוי Non-stick המסייע לשמור על צורת המקלובה החגיגית והמרשימה בשלמותה.

מבנה הסיר וציפוי ה-Non-stick הייחודי מאפשרים העברת תבשיל למכסה הסיר בצורה פשוטה, מהירה וקלה. המכסה הייעודי משמש גם להגשת התבשיל בצורה מרשימה ישר לשולחן.

לסיר מקלובה של נעמן ידיות בקליט ארגונומיות לאחיזה נוחה והוא מתאים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, ולשימוש בתנור בטמפרטורה עד 100 מעלות. מתאים לניקוי במדיח כלים.

מחיר: 420 שקלים (בתוקף עד 13.4.23 בקניית 2 מוצרים ומעלה), להשיג בחנויות נעמן ברחבי הארץ.

נעמן סיר מקלובה 420 שקל בקניית 2 מוצרים ומעלה. שירה רז,
נעמן סיר מקלובה 420 שקל בקניית 2 מוצרים ומעלה/שירה רז

אנרגיה פריכה לצליאקים

פרכיות אנרג'י של שטראוס בבשורה משמעותית לקהילת הצליאקים: 16 מוצרי סדרת פריכיות אנרג'י של שטראוס יונגשו וייצורו ללא גלוטן: מדובר ב- 3 סדרות של מוצרים: "הפריכיות הטעימות", "הפריכיות הטעימות לנשנוש" ופריכיות שוקולד.

מדובר במהלך רחב ומקיף שנעשה במפעל "פרח תעשיות מזון", הכולל מבדקים וקבלת אישורים, הקפדה על חומרי הגלם נבחרים והתאמות במפעל, החל משלב הייצור ועד לשלב אחסון המוצרים.

הסדרות הפופולאריות עשירות בסיבים תזונתיים ומצטרפות למגוון המוצרים הרחב של החברה המותאם לקהל הנמנע מגלוטן, תוך שמירה על איכות המוצר וטעמו האהוב.

סדרת "הפריכיות הטעימות" - ביניהם הטעמים תירס, תפוח אדמה, דגנים וקצח, חומוס, אורז, עדשים שחורות וקינואה. עשויות מדגנים מלאים ובעלות ערך קלורי נמוך. הפריכיות משתלבות נפלא כבסיס למריחה, כקרוטונים למרק או בשברים על הסלט.

סדרת "הפריכיות הטעימות לנשנוש" - מתאימות לנשנוש בשקית אישית או משפחתית ומבוססות על מגוון סוגים, בניהם חומוס, אורז, עדשים שחורות וקינואה ותפוח אדמה.

סדרת פריכיות שוקולד - פריכיות אורז מלא מצופות שוקולד חלב או מריר.

לאור השינוי ההדרגתי על המדפים, חשוב לשים לב לסימון "הפרח" המציין שמדובר במוצר ללא גלוטן. המשקל: 30-65 גרם לחטיף, 135 גרם לסדרת הפריכיות "הטעימות", 70-80 גרם לסדרת פריכיות השוקולד. ניתן למצוא ברשתות השיווק.

אנרג'י. באדיבות סטודיו שטראוס,
פריכיות אנרג'י עם בשורה לקהילת הצליאקים, שטראוס/באדיבות סטודיו שטראוס

משולש אייקוני בטעם גבינה

אסם מחזירה את מהדורת אפרופו בטעם גבינה - מהדורה מיוחדת של אחד החטיפים הוותיקים, במרקם ובצורה המוכרים, בטעם גבינה (פרווה).

חוויית האכילה הפופולארית ביותר של אפרופו הקלאסי היא נשנוש לצד מטבלים שונים כמו גוואקמולי, סלסת עגבניות או גבינה - והפעם, הטעם כבר בפנים.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "טעם הגבינה משתלב באופן מושלם עם מרקם האפרופו ויוצר חוויה סנסורית שחייבים לנסות".

אפרופו בטעם גבינה יוצע באריזת 50 גרם, ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

אפרופו בטעם גבינה. סטודיו אסם,
אסם מחזירה למדפים את חטיף אפרופו בטעם גבינה/סטודיו אסם

קוביות פודטק לנשנוש

שטראוס משיקה חטיף פודטק חדשני UPLAND קוביות. החטיף, בקטגוריית הממתקים, מיוצר בטכנולוגיה מהפכנית של ייבוש בהקפאה המייתרת את השימוש ב"סוכרים מדביקים". הסדרה כוללת חטיפי דגנים ופירות בשלושה טעמים, המבוססים על חומרי גלם טבעיים בלבד. החטיפים מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית של ייבוש בהקפאה, מה שמעניק לחטיף חוויית נגיסה קראנצ'ית במיוחד. ללא תוספת סוכר, טבעוני וללא גלוטן.

קוביות UPLAND מכילות את כל אבות המזון בחומרים טבעיים בלבד, מה שמעניק להן יתרון תזונתי אדיר: פירות, ירקות, דגנים, קינואה, שקדים, זרעי דלעת, זרעי חמניות ועוד. כל אלו מלאים בסיבים תזונתיים ומקור לברזל, ויטמין C ואבץ. בחטיף ניתן לחוש את כל הטעמים עם רכיבים מהטבע במינימום עיבוד, ללא חומרים משמרים, מייצבים או צבעי מאכל. מקור הסוכר הינו מהפרי או המייפל בלבד, ללא תוספת סוכר לבן.

החטיפים מיוצרים בטכנולוגיית ייצור חדשנית Freeze Dry ייבוש בהקפאה, טכנולוגיה מתקדמת לייצור מזון, השומרת על הערכים התזונתיים והטעם ויוצרת מרקם קראנצ'י ייחודי.

סדרה זו מרחיבה את מותג UPLAND, שהושק השנה עם חטיפי Pressed Bars ביחד עם חברת TORR, מחממת הפודטק The Kitchen של שטראוס, שאף הם פותחו בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך המאפשרת לייצר חטיפים ללא שום צורך בתוספת סוכר.

המשקל: 25 גרם. זמין לרכישה ברשתות השיווק

קוביות אפלנד. באדיבות סטודיו שטראוס,
קוביות אפלנד של שטראוס מכילות את כל אבות המזון בחומרים טבעיים בלבד/באדיבות סטודיו שטראוס

איך לא חשבנו על זה קודם ?!

יד מרדכי, משיק לראשונה סדרת קונפיטורות ללא גלוטןבבקבוקים לחיצים, לשימוש נוח ואסתטי בשלושה טעמים: תות שדה, פירות יער ומשמש.

האריזה החדשנית מציעה שדרוג לחוויית השימוש - הנאה מקונפיטורה איכותית, מבלי ללכלך את סביבת המטבח ו/או הקונפיטורה בשאריות מזון דביקות.

כמו כלל מוצרי יד מרדכי, גם סדרה זו מיוצרת תוך כדי בקרת איכות משמעותית. הפירות מהם מיוצרות הקונפיטורות, עוברים מיון קפדני לשמירה על חומרי גלם איכותיים.

משקל: 320 גרם. זמין לרכישה ברשתות השיווק ובנקודות קמעונאיות אחרות

יד מרדכי, ריבה בבקבוק לחיץ. יח"צ,
סדרת קונפיטורות ללא גלוטן בבקבוקים לחיצים לשימוש נוח ואסתטי, יד מרדכי/יח"צ

ממרחים מארץ המגף

חברת ויליפוד, המתמחה בייבוא מוצרים איכותיים ממדינות המקור, משיקה סדרה חדשה של ממרחים מתוקים, על בסיס קקאו , אגוזי לוז ו- Gianduja - תערובת הומוגנית איטלקית מסורתית המשלבת שוקולד ו-30% ממרח אגוזי לוז.

הסדרה החדשה כוללת 5 ממרחים שיימכרו תחת המותג Pernigotti- מותג איטלקי ותיק משנת 1860. הסדרה כוללת את הטעמים:

• ממרח אגוזי לוז וקקאו
• ממרח אגוזי לוז וקקאו קראנץ'
• ממרח שוקולד ג'יאנדויה
• ממרח שוקולד ג'יאנדויה ואגוזים
• ממרח שוקולד ג'יאנדויה כהה

משקל צנצנת: 350 גרם. המחיר: 15.90-17.90 שקל. להשיג ברשתות השיווק

סדרת ממרחי שוקולד ואגוזי לוז מבית ויליפוד. סטודיו say,
סדרת ממרחי שוקולד ואגוזי לוז מבית ויליפוד, המחיר: 15.90-17.90 שקל/סטודיו say

100% טבעי מקרפור

קרפור ישראל מודיעה על השקת 5 סוגים של מיצים אורגניים: מיץ תפוחים, רימונים, משמש, אבטיח-תות ותפוחים, תאנים ודובדבן.

הסדרה, שתימכר במחיר השקה של 5.90 ₪ לבקבוק, מצטרפת אל Carrefour BIO, המותג האורגני של הרשת הבינלאומית, שיכלול מגוון רחב של מאות מוצרי מזון אורגניים בנוסף לסדרת השוקולדים ותחליפי החלב שכבר הושקו בישראל.

כלל המיצים בסדרה הינם ללא חומרי טעם וריח, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. המיצים הינם בהסמכה בינלאומית ובאישור משרד החקלאות.

נפח: 250 מ"ל. ניתן למצוא ברשתות SUPER, יינות ביתן, מגה בעיר ובאתרי האונליין.

מיצים אורגניים קרפור. באדיבות קרפור,
מיצים אורגניים קרפור, מחיר השקה: 5.90 שקל ל-250 מ"ל/באדיבות קרפור

עניין של GOLD

"גלידת שטראוס" משיקה את התענוג האולטימטיבי החדש שלכם - מגנום פיינט גולד.

אחרי שהשיק ב-2021 את סדרת הפיינטים הייחודית, מגיע כעת לישראל אחד ממוצרי הדגל של המותג - מגנום פיינט גולד: גלידת שמנת בטעם ביסקוויט עם ריפל בטעם טופי קינמון ושוקולד לבן מעולה, במעטפת עם שוקולד לבן מעולה וקרמל, שברי ביסקוויט בטעם קינמון ופקאן מקורמל.

לחוויית אכילה מפנקת, מומלץ להוציא את הגלידה מהמקפיא למספר דקות, לשבור בעדינות את מעטפת השוקולד ע"י לחיצה בצידי האריזה- ובעזרת כף לשבור את דיסק השוקולד בחלק העליון.

מיוצר בחו"ל, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

גלידה חדשה של שטראוס, מגנום פיינט גולד. סטודיו 0304,
חדש מגלידות שטראוס: מגנום פיינט גולד עם דיסק של שוקולד לשבירה/סטודיו 0304

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully