וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת של ל'אוקסיטן: מיכל ינאי תלווה קמפיין חודשי להעצמת נשים

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 14:35

לכבוד יום האישה הבינלאומי, עולה ל'אוקסיטן ישראל בקמפיין חודשי שיתמקד בסדרת מוצרי חמאת שיאה, אותה מייצרות נשים אפריקה תחת תנאי סחר הוגנים בתמיכה של קרן ל'אוקסיטן העולמית לחיזוק מעמדן הכלכלי. את הקמפיין החדש נבחרה להוביל היזמית והשחקנית מיכל ינאי

חודש העצמה נשית בלאוקסיטן. הנשים של בוריקינה פאסה. יח"צ חו"ל,
חודש העצמה נשית בלאוקסיטן: הנשים של בוריקינה פאסה מייצרות תחת תנאי סחר הוגן/יח"צ חו"ל

חברת מוצרי הטיפוח העולמית ל'אוקסיטן, אשר מתחייבת לשפר את חייהן ותנאי עבודתן של הנשים הבורקיניות מקיימת שותפות ארוכת טווח עם קואופרטיב השיאה הנשי, ממנו היא שואבת, ישירות ובסחר הוגן, את חמאת השיאה האורגנית שלה.

ל'אוקסיטן זכתה להכרה כ'חברת מופת' על ידי תוכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP) עבור למעלה מ- 40 שנים, בהן היא מקדמת באמצעות קרן ייעודית שהקימה, יזמות והעצמה בקרב נשים למען עצמאותן הכלכלית ושימור מסורות עתיקות.

כחלק מהקמפיין בישראל, תפעל ל'אוקסיטן בקמפיין גיוס תרומות למען עמותת "החצר הנשית" המקדם ומסייע לכ-2,000 נערות בסיכון בשנה, לקבל הזדמנות בתכנית תמיכה. כל ההכנסות מקרם ידיים שיאה 10 מ"ל שיימכר במהלך תקופת הקמפיין במחיר של 10 שקלים, יועברו כתרומה לעמותה. היזמית והשחקנית מיכל ינאי תסייע לקדם את הקמפיין עם שיתוף הפעילות ברשתות החברתיות.

לטובת הקמפיין, רותמת ל'אוקסיטן ישראל את כל ערוצי הפעילות והפלטפורמות שלה, החל מהרשתות החברתיות, האתר והחנויות לטובת קידום הקמפיין להעצמת נשים.

כמו כן, תקיים שיתופי פעולה עם שותפי המותג כדוגמת "אל על" ומלון "פרא" אשר יעניקו ללקוחות ערכת Self SPA KIT FOR SUPERWOMAN עם מגוון מוצרי חמאת שיאה לצד סיפורו של הקמפיין.

חודש העצמה נשית בלאוקסיטן. הנשים של בוריקינה פאסה. יח"צ חו"ל,
חמאת שיאה: ייצור מסורתי תחת תנאים הוגנים ע"י נשים אפריקאיות/יח"צ חו"ל

"צעדים קטנים לשינוי גדול"

את קמפיין העצמת הנשים בל'אוקסיטן נבחרה להוביל היזמית, השחקנית והמשפיענית מיכל ינאי, אשר הקימה בהצלחה את אפליקציית My Medi - האפליקציה הראשונה למדיטציות מודרכות בעברית.

מל'אוקסיטן נמסר כי: הבחירה במיכל ינאי כמובילת הקמפיין בחודש זה, היא מתוך חיבור לערכים משותפים כמו הרצון והמחויבות לתרום, להשפיע להיות חלק מהשינוי ולעודד אותו.

מיכל ינאי: "כחלק מהעשייה שלי בשנים האחרונות, החיבור ללאוקסיטן הוא טבעי והגיוני. מרגש אותי שהטבע חשוב להם, שהם לוקחים חלק אקטיבי בלהעצים נשים. היצור שלהם בבורקינה פאסו, מאפשר לנשים להשיג עצמאות אישית, חינוך עבור ילדיהן ובעיקר לא רק לחלום על עתיד טוב יותר אלא גם להתקדם אליו. אני גאה לקחת חלק בצעדים הקטנים הללו שיאפשרו לחולל שינוי גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מיכל ינאי בקמפיין לאוקסיטן. יח"צ,
מיכל ינאי תלווה את הקמפיין של לאוקסיטן להעצמת נשים/יח"צ

תורמים לחצר הנשית

קמפיין יום האישה הבינלאומי של ל'אוקסיטן יצוין בין התאריכים 15.2.23 ועד 16.3.22 במהלכם תמכור ל'אוקסיטן את קרם הידיים שיאה 10 מ"ל במחיר 10 שקל וכל ההכנסות יועברו לתרומה לעמותת "החצר הנשית".

בנוסף, לרוכשים בחנויות בין התאריכים 16.3-15.2 תוצע אפשרות לסריקת QR ,שיוביל למילוי שאלון באתר ולרכישת אחד ממוצרי סדרת שיאה על פי בחירה, בהנחה של 20%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully