וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המורשת הריחנית של The House of Creed

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 12:39

המיתוג הכי מרגש שיש הוא שלנו, הבושם שמושק לאחר 5 שנות ציפייה, חברת הבייסיק שמשיקה חולצות שהן מאסט, היכן תוכלו לעצב שטיח לפי טעמכם האישי, החברה שהשיקה מוצרי טיפוח ללילה ואיך מעלימים גוני חלודה מהבלונד

ריקוד בבקבוק הבושם החדש של creed. יח"צ חו"ל,
ריקוד בבקבוק הבושם החדש של creed/יח"צ חו"ל

ריקוד בבקבוק

לאחר למעלה מ-5 שנות עבודה וציפייה, מותג בשמי הנישה היוקרתי CREED, משיק את Wind Flowers -ניחוח חדש של המאסטר אוליביה קריד. ההשראה לניחוח היא השילוב הייחודי של החן והכוח בתנועתה הזורמת של הרקדנית המתמזגת עם הרוח, כשהמוזה היא הרקדנית לורן קאת'ברטסון.

ל- The House of Creed, היסטוריה מפוארת שהחלה ב-1760 כשג'יימס קריד הקים אותו, מסורת שעוברת מאב לבן כבר 7 דורות.

הניחוח מצטרף לניחוחות שנוצרו בבית המפואר לאורך ההיסטוריה, כולם בעבודת יד, כל ניחוח הוא אלכימיה של חומרי גלם נדירים וטבעיים. CREED יצרה לאורך השנים מורשת של ריחות, כל אחד מעורב, מרוכך ומסונן בעבודת יד, מסתמך על טכניקת עירוי עתיקה שנועדה ללכוד את חומרי הגלם הנדירים-ערכים נאמנים למסורת של ג'יימס קריד המייסד.

Wind Flowers הוא ניחוח פרחוני תוסס, עם גוונים קסומים המזכירים נוגט עצי, הוא נפתח עם יסמין מתוק, עטוף בניחוח חריף של פריחת תפוז תוניסאי ואפרסק פירותי, תמצית של עץ אלגום חם, יסמין עדין, טוברוז, עלי כותרת ותמצית ורדים, איריס ומאסק, פריחת תפוזים ופרלין קרמי.

בית CREED הוא מבתי הניחוח העתיקים אך המודרניים, לאורך ההיסטוריה בשמי המותג נוצרו עבור בתי מלוכה ופטרוני אירופה, הבושם הראשון היה ROYAL ENGLISH LEATHER שהוזמן על-ידי המלך ג'ורג' השלישי.

את CREED מוביל הדור השישי-המאסטר פרפומר אוליבייה קריד ובנו ארווין קריד, מהמעבדה הפריזאית שלהם.

להשיג בחנויות הבוטיק BEYONDSKIN בקניון רמת-אביב ובקניון הזהב ראשל"צ, באתר לילית קוסמטיקה ובחנויות נבחרות.

ריקוד בבקבוק בושם חדש ל-creed. יחצ חול,
ריקוד בבקבוק בושם חדש ל-creed/יחצ חול

מיתוג עולמי

חברת התעופה הלאומית אל-על, משיקה מיתוג חדש שנולד כחלק מתהליך צמיחה והתחדשות, המיתוג החדש מגיע לאחר שיאי ביקושים לטיסות, חזרה למסלול של רווחיות וצמיחה ונתח שוק בנתב"ג שעמד על כ-22% ו-4.2 מיליון נוסעים.

המיתוג כולל שפה ייחודית במרכזה אייקון חדש בהשראת חלון המטוס המסמל את החיבור בין הביטחון שבבית לסקרנות ולהרפתקה של המתרחש בחוץ. החלון במטוס מאפשר לנוסעים להשקיף ולגלות את העולם שבחוץ, במיתוג החדש החלון האייקוני מקבל חיים משלו, בעזרת סדרת איורים ייחודית, מתגלים מקומות, אנשים, חגים, אירועים ובעלי חיים, השפה הוויזואלית החדשה כוללת סדרת תמונות בהשראת היעדים אליהם טסה החברה.

הסלוגן "הכי בבית בעולם", שהפך למטבע לשון ולגאווה ישראלית, ימשיך ללוות את פרסומי החברה. את תהליך המיתוג הובילו Eureka מבית גיתם, בהובלת מירב פלד, מנכ"לית יחידת המיתוג. על-מנת להעצים את מהלך המיתוג ולייצר את הנוכחות הכי ישראלית שיש, גייסה החברה את חנן בן-ארי כפרזנטור הראשון של החברה, הקו הפרסומי החדש יתבסס על שיריו המוכרים, אחד מהם עם מילים חדשות לשיר "חנניה".

למיתוג החדש מצטרף השף והמסעדן אסף גרניט שיוביל את תחום הקולינריה בחברה ויבנה תפריטים חדשים בכל מחלקות השירות במטוסים. תהליך המיתוג כולל נבחרת שגרירים שתלווה את פעילות החברה במדיות החברתיות ביניהם: נועה קירל, ליאור סושרד, חן אמסלם, יעל בר זהר, דנית גרינברג, עדן הראל והבלוגרים לירי רינמן (טראוולירי) וארז דגן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מיתוג עולמי. דוברות אל על,
מיתוג עולמי/דוברות אל על

לילה טוב

סדרת הטיפוח ללילה Midnight Recovery של מותג קילס', מצרפת לשורותיה את Omega-Rich Cloud Cream - קרם לילה עשיר באומגה 3 וסרום, שניהם בפורמולה המגבירה באופן נראה עין את נראות העור.

הקרם במרקם קל כמו ענן, מעניק חוויה סנסוריאלית וארומה מרגיעה של לבנדר, הוא מכיל תמציות צמחים המסייעות למלא את העור בלחות במהלך הלילה. הסרום מסייע בהחלקת קמטוטי עייפות ומסייע בתיקון נראה לעין של נזקים כתוצאה מחסך בשינה ומותיר את העור חלק וזוהר.

הקרם עומד בקריטריונים של "עתיד טוב יותר", מכיל ברובו רכיבים ממקור טבעי ומתחדש, מכיל לבנדר וחמאת שיאה המופקים באופן בר-קיימא. הצנצנת עשויה 30% חומרים ממוחזרים לאחר צריכה PCR (למעט המכסה).

עתיד טוב יותר הוא המסע של המותג להפחתת ההשפעה הסביבתית ושיפור הקהילות אותן הוא משרת. מותג קיל'ס מייצרים פורמולות אחראיות יותר עם רכיבים מתחדשים ואריזות בנות קיימא, תוך שיפור החומרים בהם נעשה שימוש. להשיג בחנויות המותג: קניון אביב תל-אביב, דיזינגוף סנטר תל אביב, עופר גרנד קניון חיפה קניון מלחה ירושלים , סופר פארם ביג אילת.

לילה טוב עם Kiehl's. יח"צ,
לילה טוב עם Kiehl's/יח"צ

הכי בסיסי

כולנו יודעות שחולצת בייסיק זה הכי בייסיק, אם בא לכן להתחדש עם חולצה, קבלו את קולקציית החולצות החדשה של רשת HOODIES.

בקולקציה חולצות לנשים עם שני דגמי מפתח: BE MY BABY -חולצה שמשדרת מוד של KEEP IT SIMPLE עם קריצה שובבה, החולצה עשויה מבד ריב דק וקליל, וגזרה שמונחת על הגוף בצורה מדויקת ומחמיאה, לחולצה יש סיומת גלית רומנטית, קיימת בגוני שחור, לבן, אייס קפה וירוק זית .

RIBBED FRILL SHIRT היא חולצה צמודה לגוף מבד ריב וגימור מסולסל בסיומת השרוולים ובצווארון ועם תיפורים לאורך החולצה, קיימת בגוני שחור, קרם קצפת, חום מוסקט וירוק בקבוק. את שני הדגמים ניתן להשיג מידות XS-L. להשיג באתר ובחנויות רשת HOODIES.

הכי בסיסי קולקציית hoodies. חיים כהן,
הכי בסיסי קולקציית hoodies/חיים כהן

השטיח המעופף

נאמנים לטבע-מגמה שנכנסה לעולם העיצוב במהלך תקופת הפוסט קורונה, רשת "שטיחי כרמל" זרמה עם הטרנד ויצרה קולקציות שטיחים שהכניסו את הטבע הביתה. בימים אלה מושקת קולקציית שטיחים חדשה שממשיכה את הטרנד, בצבעוניות טבעית של גוני אדמה וחול, המשרה אווירה רגועה. אל גוני הטבע, מצטרפים גוני פסטל בהשראת תקופת הרנסנס המכניסים נקודת צבע מרגיעות.

בקולקציה הנוכחית, ניתן למצוא שטיחים המיוצרים בעבודת יד או באריגת מכונה מיוחדת, בהשראת טרנדים עולמיים כמו דוגמאות גיאומטריות ואלמנטים מרוקאים. בין הדוגמאות המובילות שטיחים המדמים תלת מימד בשני גבהים, שטיחים ארוגים בדוגמת לולאות רחבות ושטיחים עם דוגמת אריחים.

השטיחים מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ועוברים תהליך שטיפה עם מים מזוקקים, תהליך המקנה לשטיח רכות ומגע מלטף כמו משי. החברה מציעה גם שטיחים בשרות עצמי, ניתן להביא לחנות סקיצה עם הדפס רצוי, ובכרמל ייצרו לכם שטיח מאיור ממוחשב כולל פלטת הצבעים המועדפת עליכם. תהליך הייצור אורך כ-3 חודשים, גודל השטיח נקבע על-פי דרישת הלקוח.

השטיח המעופף. מנחם עוז,
השטיח המעופף/מנחם עוז

חדשות משעירות

סדרת שמפו ומרכך "קרליין 10", מתחדשת עם שמפו ומרכך חימר בנוסחה מתקדמת לטיפוח השיער והקרקפת. המוצרים מבוססים על פורמולה המועשרת בחימר טהור המסייע בטיהור וניקוי השיער והקרקפת. הפורמולה מועשרת בוויטמינים C,E וקומפלקס ויטמין B המחזקים את השיער ומרכיבי לחות המעניקים זוהר וברק לשיער. המוצרים לא נוסו על בעלי חיים.

הודעה לבלונדיניות, מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל, משיק את כרומה קרם-שמפו סגול מקצועי, לניקוי יסודי ועדין של השיער. הצבע הסגול מנטרל תתי גוונים צהובים ונחושתיים בשיער שעבר הבהרה, גוונים או צבע בלונד ומשמר את הגוון הבהיר. הפרומולה הייחודית פותחה בטכנולוגיה מתקדמת המסייעת בניטרול אחיד והענקת מראה זוהר ומואר לשיער הבהיר.

חדשות משעירות. קרליין; טל אזולאי, לוריאל; יחצ,
חדשות משעירות/קרליין; טל אזולאי, לוריאל; יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully