וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוח מנות לכלב כבר קניתם? הסוויטבוקס שדואג לחברים על ארבע

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 15:20

יש לכם כלב או חתול? לכבוד חג התחפושות ומשלוחי המנות, Sweetweet משיקה משלוח מנות מפנק לא רק לילדים ואנשים שאוהבים ממתקים. מארז סוויטבוקס Wonderland במהדורה מוגבלת לפורים, יאפשר תוספת של משלוח מנות עם חטיפים והפתעות גם לחברים על ארבע

סוויטבוקס וונדרלנד לפורים. יח"צ,
סוויטבוקס וונדרלנד לפורים/יח"צ

משלוח המנות הייחודי של sweetweet לפורים הוא הסוויטבוקס Wonderland שיכלול 30 מוצרים למשלוח מנות מושלם, ביניהם עשרות ממתקים וחטיפים ועוד 5 מוצרי חווויה בהפתעה.

הסוויטבוקס Wonderland יכלול את הדברים שהכי כיף לקבל - שיגרמו לכם לאהוב את מי שהעניק לכם: גליליות שוקולד אוראו במילוי הקרם המפורסם! (טעם מתחלף), צ'יפס חרדל ודבש של רוביו שמגדיר מחדש את הקטגוריה, חטיף שוקולד לבן נסטלה עם פיסטוק אמיתי שנמס בפה, קרקרים צ'יז-איט גבינתיים בקטע מוגזם.

שוקולדים בציפויים ומילויים חלומיים - הציפוי זאת התחפושת והמילוי זה מי שאתם באמת- ביסקוויט נוטלה שאוכלים בדרך במיוחד ושווה (פרטים בטיקטוק שלנו), גלבוסרה קרם עוגיות - הוופל הכי מיוחד שטעמתם אי פעם (טעם מתחלף), גם קיטקט, גם שוקולד לבן וגם צ'אנקי! החלום המשולש שלנו, נשיקות הרשי בציפוי קרם עוגיות מלטף, שוקולד רושן עם כמות היסטרית של קרמל איכותי.

שקית גומי בהפתעה - דובוני הגומי מסובבים את גלגל המזל ומפתיעים עם שקית גומי. מסיבת גומי היסטרית - שחובה בכל משלוח מנות שמכבד את עצמו- גומי חיות ים במרקם מפתיע (ברצינות, לא טעמתם כזה), משקה בהפתעה למשתה פורים! חמצוצים או שטיחים (תלוי מאיפה אתם), שלישיית טופי טט ברולה בטעמים טרופיים מטריפים, גומי ארוך ארוך ארוך, כמה ארוך - ככה טעים (מוצר מתחלף).

סוויטבוקס וונדרלנד לפורים. יח"צ,
סוויטבוקס Wonderland לפורים במהדורה מוגבלת, המחיר: 195 שקל/יח"צ

המלוחים לאיזון - המתוקים לנוסטלגיה

מלוחים לאיזון - חטיפים מלוחים שיאזנו את המתיקות המתפרצת, הם גם טעימים בהגזמה - הבייגלה הכי טעים שאכלתם בחיים במילוי חמאת בוטנים, נאצ'וס מעולה שמגיע עם דיפ! זה אמיתי! לא תחפושת! נ

נוסטלגיה של החיים - מתוקים שיחזירו אתכם לפורים בילדות המאושרת שלכם - לולי פיז סוכרייה על מקל עם אבקה חמוצה וקופצנית, סוכריות ג'לי מסוכרות ונימוחות, למביני עניין בלבד! סוכריית תרנגול שמרגשת בקטע לא מוסבר.

דברים שיעשו לכם פורים שמח מתמיד - המפה של Sweetweet Wonderland - שלא תלכו לאיבוד בין כל המתוקים (כולל משחק כיפי ומתכון לאוזן המן קסומה במיוחד), ריסז קאפ לשעת חירום למקרה שנתקעתם בתור לאחד המתקנים, קוד סודי 40% הנחה לדומינו'ס פיצה למנוחה בוונדרלנד, מדבקות בלי כיבודים לשמירה על החטיפים מפני אויבים, מגבון להורדת השוקולד והאיפור מהתחפושת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סוויטבוקס וונדרלנד. יח"צ,
סוויטבוקס Wonderland לפורים כולל משלוח מנות אישי "תעבירו_את_זה_הלאה"/יח"צ

מבזוקה עתידות נמסר: יהיה שמח ומבדח!

במשלוח מנות יהיה מיני סוויטבוקס נוסף בשיתוף עלית שזו קופסת משלוח מנות אישית כדי להעביר הלאה ולעשות רגע מתוק למישהו שאתה אוהב.

"תעבירו_את_זה_הלאה" - בתוך הסוויטבוקס לפורים, מתחבא השנה משלוח מנות אישי שמעבירים למישהו שאוהבים והוא כולל פופקורן בלונדי שמצפים לו, שוקולד פרה עם סוכריות קופצות שמכניסות לאווירה, השלישייה הכי משמחת אי פעם - מקופלת, כיף כף ופסק זמן, ברכה ומדבקות מתוקות לקישוט ומארז מסטיקים "בזוקה". עתידות: פורים 2023 יהיה שמח ומבדח!

התוספת המגניבה השנה - תהייה אפשרות השנה לפנק את אלו שיחכו בדריכות, עם עיניים נוצצות מציפייה והתרגשות למשלוח מנות עבורם במיוחד, שיורכב מחטיפים ומרצ' ייעודי לחבר ההולך על ארבע.

המחיר למארז סוויטבוקס Wonderland הוא: 195 שקל (+תוספת 15 שקל למשלוח מנות לכלב או לחתול). ניתן להשיג באתר האונליין של sweetweet

משלוח מנות כלבים' sweetweet. יח"צ,
משלוח מנות כלבים' sweetweet, בתוספת של 15 שקלים לסוויטבוקס פורים/יח"צ

בפורים הזה לא שוכחים אף אחד

משלוח המנות לכלבים

sweetweet בשת"פ מתחשב, יצרו משלוח מנות לחבר הכי טוב מבית עם PRO PLAN - מזון סופר פרמיום לחיות מחמד.המומחים של פרו פלאן מבינים שכמו שאנחנו דואגים לעצמנו, ככה אנחנו צריכים לדאוג לחבר הכי טוב שלנו ולכן בחרו להעניק משלוח שווה ואיכותי גם בשבילו :)

מה במשלוח? שקית חטיפים ענקית ואיכותית מלאה סיבים תזונתיים שגם שומרת על השיניים והחניכיים של הכלב, כרבולית חורף לכלבים שתוציא את התמונות הכי שוות, מתקן שקיות לאיסוף צרכים שמתחבר לקולר וקופון הנחה שווה במיוחד לרכישת מזון PRO PLAN המותאם לצרכי הכלב שלך, לטעם שלו, לשלב החיים שלו ולרגישויות השונות

משלוח מנות לחתולים, sweetweet. יח"צ,
משלוח מנות לחתולים, sweetweet, בתוספת של 15 שקלים לסוויטבוקס פורים/יח"צ

משלוח המנות לחתולים

שת"פ של Sweetweet ו-Friskies דואגים למשלוח מנות מפתיע במיוחד - גם לחתולים! מה במשלוח? 5 חטיפי Friskies PARTY MIX כדי להרים לחתול מסיבה של טעמים, 2פאוצ'ים של Friskies - שימורי מזון מלא טעימים במיוחד, מצביע לייזר למשחק בלתי נגמר עם החתול וקופון הנחה לרכישת מוצרי Friskies

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully