וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת הפתעה שהופכת להתערבות: קרן פלס בקמפיין חדש לאופטיקנה

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 17:51

קרן פלס, הפרזנטורית של 'רשת אופטיקנה' מככבת בקמפיין חדש למשקפי 'פורטיפוקל' תחת המסר: "פורטיפוקל, המולטיפוקל הראשונים שלכם". הקמפיין יעלה הערב (א) בפריסת מדיה רחבה ובהשקעה של כ-2 מיליון שקל

קרן פלס לאופטיקנה. שי פרנקו,
לא תצליחו להתעלם מהם: קרן פלס ומשקפי פורטיפוקל בקמפיין חדש לרשת אופטיקנה/שי פרנקו

יהיה קשה להתעלם מהם: הקמפיין החדש של רשת "אופטיקנה" למשקפי ראייה פורטיפוקל יעלה הערב (26.2) בהובלתה של הפרזנטורית קרן פרס (ולא בפעם הראשונה), בערוצי המדיה השונים בהם: טלוויזיה, רדיו, דיגיטל, רשתות חברתיות ושילוט חוצות, בפריסה רחבה ובהשקעה שנאמדת בכ-2 מיליון שקל.

בסרטון הפרסומת מסיבת הפתעה לפרטוש בן ה-40 הופכת למסיבת התערבות: פרטוש, בחור ממושקף, שקוע בנייד כאשר מגיע הביתה. הוא מדליק את האור בסלון ומופתע לגלות את חבריו בראשם קרן פלס צועקים לו "הפתעה" כאשר ברקע בלון הליום עם המספר 40.

פרטוש מתקשה לראות מי האנשים ששמחים לקראתו ומנסה תוך כדי להחליף משקפיים. כאשר מצליח בסופו של דבר מתנצל שהוא לא רואה טוב. חבר מהקבוצה עונה "וגם לא נראה טוב!".

פלס נחלצת להגנתו ומרימה לו שהוא נראה מדהים אבל בגלל שהוא כבר בן 40 הוא חייב לעבור למשקפי פורטיפוקל, גם לקרוב וגם לרחוק ומרכיבה לו את המשקפיים הרצויות.

במסגרת הקמפיין מציעה הרשת את דגמי המשקפיים פורטיפוקל החל ממחיר: 799 שקל.

קרן פלס מכבבת בקמפיין חדש למשקפי פורטיפוקל של אופטיקנה

"מולטי הצלחה" עם תעודות

הקמפיין החדש שהופק באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יחד עם אופטיקנה, זכו בפרס הראשון בטקס פרסי האפי אפקטיביות בפרסום עם המהלך "מולטי הצלחה" של קטגוריית המולטיפוקל, על חדשנות מוצרית לקהל יעד חדש.

הקטגוריה של משקפי פורטיפוקל "משקפי המולטיפוקל הראשונים שלי" מבית אופטיקנה, הושקה ביוני 2021, והביאה לראשונה פתרון מקצועי במחיר נוח לכל בעלי המשקפיים בגילאי 40+, אשר נזקקים עתה לתיקון ראייה גם לטווח הקרוב.

הקטגוריה "פורטיפוקל" יצרה שיח חדש והנגישה את משקפי המולטיפוקל לקהל הנכנס לראשונה לעולם המולטיפוקל, על ידי מענה לחסמים התפיסתיים, ועל ידי פתרון מוצרי חדשני: משקפי מולטיפוקל עם עדשות ייחודיות להסתגלות מהירה, במחיר נגיש. עדשות מגע מולטיפוקליות מאפשרות לראות טוב מרחוק ומקרוב.

אלרועי תורג'מן, מנכ"ל אופטיקנה: "אנחנו גאים להשיק את הקמפיין החדש של הרשת, שמיועד לבני ה- 40 + הנתקלים לרוב לראשונה בבעיית הראיה מקרוב. פתאום הדברים כבר לא נראים אותו הדבר כמו פעם, בעיקר הדברים הקרובים, ולאט לאט הם מבינים שזה בלתי נמנע - הם צריכים לעבור למשקפי מולטיפוקל".

תורג'מן מסכם כי: "פורטיפוקל, נועדו לתת מענה הכי מתקדם, לכל מי שצריך תיקון לקריאה בתחילת הדרך, והוא מתווסף לסל הפתרונות הטכנולוגים המתקדמים הקיימים באופטיקנה למגוון לקויות הראיה בכל גיל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קרן פלס לאופטיקנה. שי פרנקו,
קרן פלס בקמפיין חדש למשקפי ראייה פורטיפוקל לגילאי 40+, אופטיקנה/שי פרנקו

אופטיקה בת 35

חברת "אופטיקנה" הוקמה בשנת 1988 והיא קמעונאית מובילה בתחום האופטיקה בישראל וכיום, היא מפעילה 80 סניפים בפריסה ארצית מדן ועד אילת.

בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה ומשקפי שמש של מותגים מובילים מהעולם, עדשות למשקפיים בטכנולוגיות מתקדמות, עדשות מגע ומכשירי שמיעה, לצד שירותי אופטומטריה מתקדמים.

בדיקות ראייה להתאמת הדגמים והטכנולוגיה, ניתן לבצע בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully