וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני פורים: בשוק התחפושות נערכים לביקושי שיא

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 10:08

מנתונים שהפיקה עבורנו חברת CofaceBDi על שוק התחפושות בישראל, עולה כי בפורים השנה יציג הענף הכנסות בהיקף של כ-135 מיליון שקל, גידול של כ-5% בהשוואה לשנת 2022

שוק התחפושות. באדיבות cofacebdi,
הכנסות שוק התחפושות במיליוני שקלים, בין השנים 2020-2023/באדיבות cofacebdi

חג פורים חג פורים - חג גדול לא רק לילדים: לקראת פורים, מעריכה חברת CofaceBDi, שהפיקה עבורנו נתונים על ניתוח שוק התחפושות בישראל, כי היקף ההכנסות יגיע בפורים 2023 ל-135 מיליון שקל, נתון המלמד על עליה של כ- 5% בהשוואה לאשתקד (פורים 2022).

ב-2022, הסתכמו הכנסות שוק התחפושות בישראל בכ-128 מיליון שקל, והגידול הצפוי המכירות מתבסס על החזרה לשגרה מלאה לאחר תקופת קורונה שנמשכה אל תוך אירועי פורים אפילו בשנה הקודמת.

הצפי לעלייה בגידול ההכנסות מתקשר באופן ישיר לריבוי אירועי פורים המתוכננים להתקיים במסגרות החינוך ומחוצה לה, למבוגרים וילדים, ללא מגבלות כלשהן והסך המוערך, כאמור 135 מיליון שקל, צפוי אף להיות גבוה בכ-5 מיליון שקל מהיקף המכירות בשנת 2020, חג הפורים האחרון שקדם לקורונה.

חשוב לציין כי הניתוח אינו כולל רכישה באתרי אונליין בינלאומיים כגון אמזון, איביי, עלי אקספרס וכדומה. כאשר מוסיפים את אלה לחישוב, ההוצה תהיה גדולה בהרבה.

רוצים להכיר תחפושות שיהיו שימושיות גם לאחר החג?
https://finance.walla.co.il/item/3561621

תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi. יהודה סובול,
תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi/יהודה סובול

תחרות גוברת לצד התמתנות מחירי ההובלה

לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi: "בשנים האחרונות מאופיין שוק התחפושות בתחרות גוברת, בעיקר בשל המשך מגמת העלייה ברכישות באתרי אונליין בינלאומיים, וכן לצד פריחת חנויות הסטוק המשווקות תחפושות ואביזרים נלווים לתחפושות ברמת מחירים נמוכה יחסית,.

"עם זאת, שחקני השוק נהנים מהתמתנות מחירי ההובלות בחודשים האחרונים, והשנה השחקנים מציעים מבצעים רבים התורמים לגידול במכירות. על רקע אירועי חברה ומסיבות של ארגונים וועדי עובדים, ישנה מגמה של עליית הביקוש בקרב מבוגרים לתחפושות".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
התפלגות הכנסות השוק. באדיבות cofacebdi,
התפלגות הכנסות השוק לפי שחקנים/באדיבות cofacebdi

מותגים או אחרים?

ישנם מספר סוגי שחקנים המשווקים את המוצרים לפורים, ביניהם: רשתות וחנויות צעצועים ומשחקים, חנויות הסטוק, וכן שחקנים אחרים, כגון רשתות מזון, ירידים ושווקים פתוחים.

חנויות הצעצועים והמשחקים צפויים לתפוס בנתח של כ-67% מהכנסות השוק בשנת 2023, ולהסתכם בכ- 90 מיליוני שקל.

בשוק מגוון סוגי תחפושות, תחפושות ממותגות של דמויות ידועות ומוכרות כגון "סמי הכבאי", "סופרמן", "אלזה" ועוד.

תחפושות לא ממותגות של דמויות כגון חייל, ליצן, שוטר ועוד. וכן אביזרים נלווים שונים לתחפושות כגון כתר, כובע, משקפיים, פאות, שרביט ועוד.

בחינת התפלגות הכנסות השוק לפי סוגי התחפושות מעלה כי בשנת 2023 תחפושות ממותגות החזיקו בנתח כספי של כ-35% מסך הכנסות השוק, כ-47 מיליון שקל.

התלפגות השוק. באדיבות cofacebdi,
התפלגות הכנסות השוק לפי סוגי תחפושות/באדיבות cofacebdi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully