וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: H&M שואב השראה מאלילות תור הזהב של הוליווד

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 15:41

סדרת פרימיום לטיפוח העור, חוויה עוצמתית באמבטיה הגברית, מה קורה כשאופנה משלבת בין כוכבי הוליווד של פעם לאלה של היום, הקרם שישקם את עורכם, וגם - סנפיר באמבטיה, הניחוח החדש לבית והג'ינג'ר שנכנס לתה

h&m studio דרמה אופנתית. h&m studio,
h&m studio דרמה אופנתית/h&m studio

דרמה אופנתית

בהשראת אלילות תור הזהב של הוליווד ומגה כוכבים עכשוויים המאמצים את גישת ה-GO BIG OR GO HOME במה שקשור לסטייל שלהם, מושקת קולקציית GLAMOUR-CENTRIC של H&M.
הקולקציה משלבת סטייל לביש ובסיסי בשילוב זוהר חסר פשרות ועיצובים מוחצנים, בגדי ערב בגדי אקסטרווגנטיים המשתלבים עם פריטים קלאסיים נצחיים.

בין פריטי המפתח: חצאית סנסציונית עם נפח, ז'קט אופנוענים מעור, ז'קט דמוי פרווה בגוון ורוד זוהר, מכנסי ג'ינס מתרחבים ואימוניות יומיומיות, מגפוני עור מבריקים, הלבשה תחתונה מעוטרת באבני זרקונים ומשקפי שמש ענקיים.

ראויים לציון וסט אוברסייז וחצאית מקסי בגזרה גבוהה, עשויים מתערובת כותנה אורגנית ופסולת פוסט-צרכנית ומאות כפתורים העשויים בחלקם מפלסטיק ממוחזר שמקורו בבוררי הפסולת של בנגלורו, שנאסף ברחובות הודו-חלק משותפות מתמשכת בין קבוצת H&M למיזם החברתי Hasiru Dala Innovations.

בהתאם ליעדי הקיימות שלH&M , כל פריטי הקולקציה עשויים מחומרים מתחשבים יותר בסביבה כולל כותנה אורגנית, פוליאסטר ממוחזר, עור נטול כרום ו-Naia™ Renew, סיב מעגלי המופק מ-60% עיסת עץ מתוצרת מתחשבת יותר בסביבה ו-40% חומרי פסולת ממוחזרים מאושרים.

הקמפיין בהשראת יום בחייה של קאלי אוצ'יס, אמנית קולומביאנית-אמריקאית עטורת פרסי גראמי.
להשיג בחנות הדגל בקניון TLV ובאתר החל מה-2 במרץ.

h&m דרמה אופנתית. h&m studio,
h&m דרמה אופנתית/h&m studio

קרם דה לה קרם

מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש-פוזה משיק את סיקאפלסט באום B5+ קרם בפורמולה חדשה המסייעת בשיקום ובהרגעת העור, מתאימה לעור מגורה, פגוע, חלש ויבש.

הקרם מכיל פורמולה עדכנית ומשופרת של רכיבים פעילים לשיקום מיידי של העור והוא מעניק פתרון יעיל לעור מגורה או פגוע. הקרם אינו שומני, נספג במהירות, נטול בושם ופרבנים, מתאים לשימוש בקרב תינוקות, ילדים ומבוגרים ולעור רגיש.

להשיג בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קרם דה לה קרם. יח"צ,
קרם דה לה קרם/יח"צ

חוויה גברית עוצמתית

אייטם שישמח גברים, מותג קרמה מרחיב את סדרת המוצרים לגבר ומשיק את החוויה החדשה לחדר האמבטיה - Crêma Men Volcanic Peeling Shower Gel

ג'ל רחצה פילינג עם גרגירים וולקניים לחווית מסאג' עוצמתית, המעשיר את העור במינרלים ובלחות, מסייע בהסרת לכלוך ותאי עור יבשים. להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

חוויה גברית עוצמתית. טל אזולאי,
חוויה גברית עוצמתית/טל אזולאי

ויהי עור

מותג הדרמו קוסמטיקה דוקטור עור מתרחב ומשיק את סדרת Natural OR-סדרת פרימיום לשמירה על שגרת טיפוח המבוססת על השפע שבטבע. המוצרים מבוססים על אחוז גבוה של רכיבים ממקור טבעי, מ-93% ועד-99%. מוצרי הסדרה מכילים PhytoneomatrixTM-רכיב אנטי אייג'ינג חדש המבוסס על פולי סויה, שנבדק והוכח מחקרית כמפחית את מספר הקמטים ועומקם ומסייע בתמיכה בקולגן ובחומצה ההיאלורונית שבעור.

מוצרי הסדרה: שמן מתחלב לניקוי עדין וטיהור העור, במגע עם מים השמן ופך לתחליב מפנק בניחוח נעים, מכיל שמנים בעלי תכונות אנטי אייג'ינג, יעיל להסרת שאריות איפור. מתאים לכל סוגי עור, פותח במיוחד לעור רגיש. אינו מכיל סולפטים, שמן מינרלי, סיליקון, אלכוהול ו-SLS; קרם לצמצום קמטים בניחוח עדין, במרקם קליל מסייע בהרגעת העור, העשרתו בלחות, שמירה על גמישותו ולמראה גוון עור אחיד וזוהר; קרם לילה לצמצום קמטים; סרום לצמצום קמטים עשיר ברכיבים המסייעים במניעת הזדקנות מוקדמת של העור, שיקום וחידוש מראה העור ושמירה על גמישותו; קרם עיניים לצמצום קמטים מסייע בצמצום מראה שקיות ועיגולים שחורים מתחת לעיניים, מסייע במיצוק העור.

להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

ויהי עור סדרת Natural Or. אריה ויסמין,
ויהי עור סדרת Natural Or/אריה ויסמין

מנקים ומריחים

ניקול-מותג עזרי הבית והניקיון מבית קימברלי קלארק ישראל, משיק חדשנות מוצרית עם תועלות וחיסכון בזמן ומאמץ בעבודות הבית.

בין החידושים: דפי ספוגיות הקסם בפורמט של דפים דקים וגמישים שמגיעים לכל פינה בבית, מתאים למגוון שימושים כמו: קירות, מכשירי חשמל שונים, חדרי אמבטיה ועוד; שקיות זיפר בשני גדלים באריזה אחת לאחסון, הקפאה ושמירה על טריות המזון ולאחסון משחקים, צבעים, כלי איפור ועוד.

לשקיות יש אטימה כפולה עם פס סגירה כפול לאטימה מלאה ולמניעת נזילות; שקיות לשמירת טריות במקרר בטכנולוגיה ייחודית השומרת על אויר מבוקר בשקית-ויסות בין פחמן דו חמצני לחמצן שבשקית, מה שמונע צמיחת חיידקים ועובשים. השקיות במידת XXL וניתנות לשימוש חוזר עד 6 פעמים. השקית מאריכה את חיי המזון המאוחסן בה לפחות פי-2 ואף פי-7.

מותג VIVIAN האיטלקי משיק את "סנפיר"-מגב סיליקון למשטחי זכוכית ושיש בשני אורכים: 20 ס"מ שמתאים כמגב למטבח ולמשטחים ו-25 ס"מ שמתאים כמגב לחלונות ולמקלחונים. למגב להב מסיליקון גמיש אשר אינו סופג מים, אינו נשחק או מתבלה בקור, חום ובחשיפה לשמש, עמיד לאורך זמן. מומלץ לניקוי מקלחונים כדי למנוע הצטברות אבנית. להשיג ברשת הום סנטר ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

וכדי שהריח בבית יהיה מושלם, "סנו פרש הום" משיקים מקלות ריחניים בבקבוק זכוכית לבישום עוצמתי של הבית והסביבה. המקלות הריחניים טבולים בבושם "ליידי קוקו" המכיל תווי פצ'ולי, הדרים ופרחים לבנים ומעניקים ניחוח הרמוני ומרגיע. "ליידי קוקו", מצטרף לניחוחות כביסה רעננה ובייבי בסדרת סנו פרש הום מקלות ריחניים.

מנקים ומריחים. יח"צ,
מנקים ומריחים/יח"צ

מחממים את החורף

מותג פומפדור ממשיך לחמם את החורף עם סדרת חליטות צמחים בטעם ג'ינג'ר עם 100% רכיבים טבעיים וללא קפאין. בסדרה טעמי ג'ינג'ר כמו מנגו וכורכום-לימונית. החליטות עשויות מחומרי גלם ומתן דגש על איכות העלים ותהליך ייצור קפדני.

העלים נבחרים בקפידה ועוברים מהקטיף הישר למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות. להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

מכניסים את הג'ינג'ר לתה. יח"צ,
מכניסים את הג'ינג'ר לתה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully