וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכו חפשו: מגוון התחפושות מבלבל? יצאנו לעשות קצת סדר

עודכן לאחרונה: 3.3.2023 / 11:30

כל הורה יודע שפורים, פעם חג של יום אחד, הפך לשבוע מלא שבו בכל יום נדרשת תחפושת אחרת. לכבוד החג הכי שמח בשנה יצאנו לבדוק את מגוון התחפושות, מתינוקות ועד למבוגרים. ולא פחות חשוב: מהו טווח המחירים?

שילב קולקציית פורים - אריה, המחיר: 100 שקל. גלי פלג,
שילב קולקציית פורים - אריה, המחיר: 100 שקל/גלי פלג

חג גדול לתינוקות

רשת החנויות לתינוקות 'שילב' מציגה תלבושות פורים אופנתית ונוחה לתינוקות בני 3-18 חודשים עשויות מחומרים איכותיים ובטיחותיים שמאפשרת לקטנטנים להתחפש ולהרגיש בנוח, כמו בבגדי היום-יום.

ההיכרות המקצועית והאישית של הסטודיו לעיצוב של שילב את צרכי התינוק וההורים יצר קולקציה הכוללת 6 עיצובים: אריה, אפרוח, חתולה, טיגריס, סנאי ופינגווין העשויים מבד נעים ואיכותי 100% כותנה עם סגירה קלה, מהירה ונוחה עם תיקתקים בין הרגליים.

לכל אחת מהתלבושות כובע המותאם לראש התינוק, כחלק מהתלבושת. המחיר: 100 שקל. ניתן להשיג בסניפי שילב ובאתר הרשת.

שילב קולקציית פורים - סנאי מחיר 100 שקל. גלי פלג,
שילב קולקציית פורים - סנאי מחיר 100 שקל/גלי פלג

מסיבת פיג'מות

קולקציות הפיג'מות של המותג Life היא פתרון אידיאלי לילדים, לא רק לשנת הלילה בימים של שיגרה אלא גם לשעות אחה"צ במשחק עם חברים ועכשיו גם כתחפושת נוחה לפורים או למסיבת הפיג'מות ("יום הפוך") בגן.

מותג הבית של רשת סופר-פארם מציג את הקולקציה "פיג'מות תחפושת" עם מגוון דגמים של דמויות אהובות כמו: באטמן, מיניון, מיני מאוס וחד קרן בשילוב אביזרים משלימים שהופכים את הסט מסתם פי'גמה לתחפושת שווה.

מתאים לגילאי 3-8 שנים. מחיר מיולד לפורים: 60 שקל (במקום 70 שקל) בתוקף עד 2.3.2023. ניתן להשיג בסניפי רשת סופר-פארם ובאתר סופר-פארם אונליין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סופר פארם מיני מאוס. יח"צ,
המותג Life לסופר פארם, תחפשות מקולקציות הפיג'מות, מיני מאוס/יח"צ

חליפות לפעוטות

בקולקציית חליפות פורים של FOX לתינוקות וילדים ניתן למצוא מגוון דגמים עם דמויות גיבורי העל ודמויות אהובות כמו: מיקי מאוס, מיני מאוס, סמי הכבאי, דבורה, החתולה מרי ופרפרים צבעוניים.

החליפות לפורים עשויות מבדים נוחים בשני חלקים, לשימוש ורסטילי בכל ימות השנה, בטווח מידות מ- NB עד מידה 3 והן מגיעות עם כובע מותאם לתינוק. בנוסף, סט אביזרים לבנות כולל: חצאית טוטו, כנפיים ושרביט וסט לבנים כולל: גלימה ומסיכה.

מחיר חליפת פורים: 100 שקל. סט חצאית עם כנפיים: 30 שקל (במקום 40 שקל, מותנה ברכישת פריט בחנות) גלימה לילדים: מחיר גלימה 20 שקל (במקום 30 שקל, מותנה ברכישת פריט בחנות), להשיג בסניפי FOX BABY ובאתר TERMINAL X.

fox חליפת בייבי סמי הכבאי, המחיר: 100 שקל. אוהד ארידן,
חליפת בייבי סמי הכבאי של fox. המחיר: 100 שקל/אוהד ארידן

פיג'מה של אורות ותלת מימד

עוד חליפות תחפושת מציעה דלתא שמשיקה פיג'מות לילדים שאוהבים להתחפש כל השנה, במהדורה מוגבלת.

בקולקציה מגוון רחב של פיג'מות המתאימות לעונת המעבר בשילוב אלמנטים מיוחדים כמו: אורות במסכות/בחצאית/בצמידי ידיים לצד שילוב טכניקות תלת מיימד, דפוס ריאקטיב ואורות לד.

בין הפריטים: סט פיג'מת כוח פיג'יי עם גלימה ומסיכה מוארת, סט פיג'מת חד קרן עם חצאית מוארת וסיכה לשיער, סט פיג'מת באטמן עם גלימה וצמידי ידיים מוארים, סט פיג'מה עם כתר וחצאית מוארת LOL, וואנזי פלאפי SPONGEBOB או DAISY ונעלי בית מוארות.

טווח המחירים לפיג'מות: 120-130 שקל | נעלי בית מוארות 60 שקל. להשיג ברשת החנויות ובאתר

דלתא במהדורה מוגבלת לפורים, חליפות פיג'מה שילדים אוהבים להתחפש בהן, 120-130 שקל. שי יחזקאל,
דלתא במהדורה מוגבלת לפורים, פיג'מות לילדים שאוהבים להתחפש, המחיר: 120-130 שקל/שי יחזקאל

אוהל התחפושות

עידן 2000 וכפר השעשועים מציעות מגוון תחפושות לתינוקות, ילדים, נוער ומבוגרים לצד שלל אביזרי פורים להרכבה עצמית של תחפושות.

לקראת החג, הרשתות עורכות ירידי תחפושות ברחבי הארץ עם אוהלי ענק שימכרו תחפושות ואביזרים, בין הערים שיארחו את היריד: היתר, אילת, באר שבע, קריית גת, נתיבות, שדרות, אשקלון, בית שמש, פרדס חנה, יהוד ועוד. במגוון תמצאו תחפושות גנריות כדוגמת שוטר, חייל, נינג'ה ותחפושות ממותגות כמו הארי פוטר, בטמן, ברבי, וונדרוומן וכן תחפושות פסטיגל, נועה קירל ועוד.

התחפושות מיובאות בבלעדיות עם בידול, לכל רשת בנפרד. מחיר: החל מ-40 שקל לתחפושת ילדים. ניתן להשיג בסניפי הרשתות עידן 2000 ו-כפר השעשועים או בירידים ברחבי הארץ.

תחפושות מגוונות עידן 2000. יח"צ,
תחפושות מגוונות ברשת הצעצועים עידן 2000/יח"צ

ניפגש בטיקטוק

אתר עזריאלי קום מציע מגוון תחפושות ואביזרים לכל המשפחה עם הבטחה למחירים אטרקטיביים.

המגוון באתר כולל את הלהיטים המובילים לשנת 2023 כמו מעודדת, וונסדיי, לגו, מיינקראפט, נערת טיקטוק, אסטרונאוט, קוברה נינג'ה, דרקון זהב, באטמן, נערת קומיקס, סופר מאריו, פאוור ריינגרס, ליצנים, נסיכות וגם תחפושות זוגיות.

במחלקת האביזרים באתר תוכלו לבחור: כנפיים, כובעים, אביזרי ראש, בגדי גוף, חרבות, משקפיים, כתרים, פאות, גלימות ועוד. המחיר לפריט: החל מ-29 שקל. ניתן להשיג באתר עזריאלי קום.

תחפושות אתר עזריאלי קום. עזריאלי קום,
תחפושות ואביזרים באתר האונליין 'עזריאלי קום'/עזריאלי קום

מותג של תחפושות

מבחר התחפושת של שושי זוהר כולל להיטים ומותגים מבוקשים עם תו תקן ישראלי לפעוטות, ילדים, נוער. תלבושות נועה קירל, נהגי מרוץ Hot Wheels ליידי באג של דיסני, דראגון בול Z ועוד.

שושי זוהר קיבלה את הזכיון הבלעדי לתחפושות מהסדרה הכוכבת "וונדסדיי" אותן היא תשווק לצד כוכבי פסטיגל על פסטיגל, דמויות מהסדרה ספיידי וחבריו המופלאים, גיבורי מאוול, קולקציית 'ברבי פאשן', קולקציית חד קרן, קלאסיקות של דיסני, לוחמי צה"ל ועוד עשרות דגמים ומותגים שונים.

ניתן להשיג בטויס אר אס, הפיראט האדום. עידן 2000, כפר השעשועים, הפנינג, בחנות המפעל 'צעצועי שגיב' ובחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ.

שושי זוהר תחפושות-גיבורי על. סטודיו שושי זוהר,
מגוון התחפושות של גיבורי העל, שושי זוהר/סטודיו שושי זוהר

המתאגרפת הנועזת

בייבי שף מתוק, ילד קומיקס, כבאי אמיץ, מתאגרפת נועזת וקליאופטרה אלגנטית, כל אלו ועוד תמצאו במבחר התחפושות הגדול ברשת מקס סטוק, מציע תחפושת לתינוקות, לפעוטות, לילדים, לנוער ולמבוגרים, תחפושות לזוגות ואפילו תחפושות משפחתיות.

התחפושות מגיעות בטווח מידות רחב לכל הגילאים לצד מגוון עשיר של אביזרים, משלוחי מנות, מחלקות איפור, ציוד ליצירת משלוחי מנות DIY, פריטי יצירה לחג ועוד.

הרשת מבטיחה "מבחר תחפושות ענקי במחירים מצחיקים במיוחד". המחיר לתחפושת: 50 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

פורים במקס סטוק. תחפושות בנים. מקס סטוק,
פורים ברשת מקס סטוק, תחפושות בנים, 50 שקל לתחפושת/מקס סטוק

סטוק לפורים

לא חייבים לשלם ביוקר על תחפושת, בעיקר שבכל יום יש מסיבה שונה.

רשת ג'מבו סטוק יוצאת במבצע על תחפושות פורים עם מגוון תחפושות מלאות ב-25 שקל, קולקציית בגדי גוף ב-15 שקל וחצאיות טוטו ב-10 שקל.

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובחנות האונליין.

ג'מבו סטוק. יח"צ,
לא חייבים לשלם ביוקר על תחפושת, ג'מבו סטוק, המחיר: 25 שקל לתחפושת מלאה/יח"צ

עד הבית

אתר TERMINAL X משיק בפעם השלישית קולקציית תחפושות חגיגית לכבוד חג הפורים, הכוללת בין היתר: אסיר, קאובוי ונסיכה של דיסני. השנה נבחרו להוביל את הקולקציה, הזמר ואושיית הרשת בן זיני, בלוגרית האופנה עינב כהן ובן זוגה בר טוויטו.

בקולקציה יהיה ניתן למצוא מגוון תחפושות קלאסיות ועד אביזרים משלימים לשדרוג התחפושת. טווח המידות לנשים ולגברים משתנה מתחפושת לתחפושת (XS-XL/OS). טווח המחירים: 30-180 שקל לפריט. את הקולקציה ניתן להזמין היום ולקבל מחר עם שליח עד הבית.

terminal x תחפושת מעודדת purim collection. באדיבות terminal x,
תחפושת מעודדת מקולקציית התחפושות של טרמינל איקס, טווח מחירים: 30-180 שקל/באדיבות terminal x

פרפרים ופיות

קולקציית פורים 2023 של 'עדיקה' נותנת מענה רחב לתחפושות מבוגרים, והיא הכוללת פריטי רייב עם סטים של חצאיות וטופים בסגנון תכשיטי גוף של פסטיבלים ומסיבות טבע, חזיות מנצנצות, חותלות בגימור פרוותי, חגורות להשלמת הלוק ועוד.

בין הדגמים לפורים מצאנו פיה עם גלימות פרפר, אוברולים ואקססוריז שיפזרו אבק (פיות).

טווח המידות בקולקציה: XS-XXL טווח מחירים: 20-170 שקל. להשיג באתר adika ובחנויות הרשת ברחבי הארץ

עדיקה קולקציית פורים. גיא כושי ויריב פיין,
קולקציית פורים של עדיקה 2023, טווח מחירים: 20-170 שקל/גיא כושי ויריב פיין

חפשו את המצווה

דיזנגוף סנטר יוצא במהלך ראשון מסוגו לעידוד חג ידידותי לסביבה, יחד עם "ברוריה" - חנות התחפושות האייקונית ועם "המציאון" - חנות היד השנייה הגדולה בסנטר.

שיתוף הפעולה נוצר במסגרת פעילות הסנטר לעידוד קיימות, והוא מאפשר מודל של כלכלה מעגלית, לפיה כל מי שיחזיר תחפושות ישנות, יקבל הנחה לתחפושות ואביזרים חדשים. במסגרת הפעילות הקהל יוזמן להחזיר תחפושות ישנות לעמדת החזרה שהוקמה במיוחד, שיעברו התאמות, שיפוץ ושדרוג על ידי תופרים מיומנים.

התחפושות המחודשות יוצעו למכירה במחירים סמליים בחנות המציאון, שמעסיקה עובדים בעלי מוגבלויות. לקוחות שיחזירו תחפושות יקבלו שוברים בסך 40 שקל: שובר אחד עם הנחה של 20 שקל לרכישת תחפושת חדשה בחנות "ברוריה" ושובר נוסף על סך 20 שקל למימוש ב"במציאון".

הפעילות תתקיים עד יום רביעי ה-8.3.23.

פרויקט החזרת תחפושות בדיזנגוף סנטר. אלכס קפלן,
פרויקט החזרת תחפושות בדיזנגוף סנטר/אלכס קפלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully