וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מי ילביש את דור ה-Z ?

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 12:05

ניחוחות נשיים לאביב, מלבישים את דור ה-Z, מותג היופי שמעלה הילוך, השפתון שתתאהבו בו, חגיגה של גבינות טעימות וגם: הטישו שיגן על האף

כוחה של נשיקה. יח"צ,
כוחה של נשיקה/יח"צ

כוחה של נשיקה

אם אתן מעדיפות את השפתון שלכן בטקסטורת מאט, שווה שתכירו את סדרת POWERMATTE LIPSTICK של מותג האיפור NARS.

בנבחרת 15 גוונים אייקונים, נועזים ועוצמתיים בעמידות גבוהה של עד 10 שעות. הסדרה מכילה את פורמולת Power Pigment Complex-תערובת דינמית של פיגמנטים טהורים עתירים בשמנים ומועשרים ברכיבים הנועלים את הפיגמנט. השפתון נספג במהירות ומעניק תחושת נוחות, הוא אינו נמרח והופך במהירות מקרם למאט, צורתו מאפשרת מריחה מדויקת.

להשיג בחנות המותג בקניון רמת-אביב, גרנד קניון חיפה ובאתר האונליין.

כוחה של נשיקה. יח"צ,
כוחה של נשיקה/יח"צ

צעירים ואופנתיים

קבוצת פוקס משיקה את RUBY BAY 1984 -מותג אופנתי ודינמי לדור ה- Z, עם פריטי בייסיק בקווים נקיים ובצבעוניות הרמונית של שחור, לבן, ובג' וצבעים מתחלפים כמו: מנטה, קאמל, אפור מלאנג' ואפור כהה.

הקולקציה עוצבה בהשראת עולם התוכן של דור ה- Z ועולם הרשתות החברתיות. חנויות הרשת עוצבו בקונספט "החדר הפרטי שלי", תוך שימוש באלמנטים הלקוחים מעולמות ההגראז' האמריקאי.

בקולקציית אביב-קיץ 2023, מגוון טופים בגזרות שונות, טי-שירטים עם דפוסי להקות כמו ACDC רולינג סטון וKISS-, גופיות צמודות עם כתפיות דקות או רחבות, בגדי גוף, מגוון טייצים בגזרות ובדים שונים, ג'ינסים במגוון גזרות ומגוון אביזרים לטוטאל לוק.

הבדים עשויים 99% כותנה ומשולבים בחלקם בסיב אלסטי, יש הקפדה על שימוש בבדים איכותיים ונעימים אשר פותחו במיוחד עבור המותג.

להשיג בחנויות המותג ב: קניון הזהב ראשל"צ, קניון G כפר סבא, קניון עיר ימים נתניה, קניון קריית וקניון רמת אביב - ת"א.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
צעירים ואופנתיים. אורי טאוב,
צעירים ואופנתיים/אורי טאוב

ניחוח אישה

מותג קלואה משיק את Nomade Jasmin Naturel Intense-בושם 100% ממקורות טבעיים, אלכוהול ומים, שיר הלל ליופיו של העולם, הניחוח פרחוני וחושני, טבעוני ואינו מכיל צבעי מאכל מלאכותיים. הבקבוק הייחודי מעוטר בצמה חומה שמייצגת את הקשרים שאנחנו יוצרים לאורך מסעותינו, הקישוט הסמלי חרוט בזכוכית ומודפס על הקופסה. הבקבוק מיוצר מ-15% זכוכית ממוחזרת. להשיג ברשת סופר פארם, אפריל, משביר לצרכן ובי.

מותג קרולינה הררה, משיק את Good Girl Blush ניחוח חדש המצטרף לסדרת הבשמים האייקונית Good Girl, הניחוח מוסיף סומק לחיים והוא פיצוץ נועז של ניגודים משלימים היוצרים ניחוח פודרה פרחוני חושני ורומנטי. הניחוח משקף את הדואליות הנשית, אישה חזקה, מועצמת וחושנית וגם רכה ורומנטית. הבקבוק מעוצב כנעל הסטילטו האייקונית של הסדרה-סמל לעוצמה נשית בוורוד פסטל-תווי הניחוח. להשיג ברשתות הפארם והשיווק המובילות.

מותג זדיג משיק את דיס איז הר אנדרסד, ניחוח נשי על בסיס תווים מלוחים עם מודעות לסביבה, רכיבים טבעוניים ודגש על מרכיבים טבעיים ואורגנים. הבקבוק עשוי מזכוכית קלה הניתנת למחזור והאריזה עשויה מקרטון שמקורו ביערות המנוהלים באופן בר-קיימא. היוזמה של זדיג&וולטייר היא התחלת המחויבות לאחריות לסביבה שהמותג לקח על עצמו.הבושם מיועד לאישה הספונטנית והחושנית, הוא אינטימי, חושני ושואב השראה מהאישה החופשיה והחזקה שמוכנה לשבור את החוקים. ססיליה בונסטרום, המנהלת האמנותית, הלכה על עיצוב טהור המכבד את זהותן של הקולקציות של המותג.

הניחוח Libera Signorina של פרגאמו, נוצר בשת"פ עם ג'רום אפינט- אמן בושם ב-Robertet, הניחוח מצטרף לקולקציה האייקונית המסמלת כוח וחן, חופש ואחדות, מסע רגשי של תווים מבריקים שמעוררים השראה והתגשמות חלומות. סיניורינה ליברה הוא ניחוח פרחוני המפיץ אנרגיה וזוהר ומזמין את הנשים לבטא את אישיותן הייחודית וללכת בדרכן באומץ ובביטחון להיות מי שהן, מעבר לפחד ודעה קדומה, לתמוך זו בזו ולאמץ את הערכים המעצימים של שמחה ואחדות.

ניחוח אישה. יח"צ חו"ל,
ניחוח אישה/יח"צ חו"ל

מעלים הילוך

כולנו חולמות להאט את קצב הזדקנות העור, מזל שמדע היופי לא מפסיק לחדש ועכשיו מותג GA-DE מעלה הילוך ומשיק את VITALAGE, סדרת טיפוח עם תוצאות מוכחות קלינית ונראות לעין.

מוצרי הסדרה מיוצרים בשוויץ, בטכנולוגיית 3D High performance Firm Skin Complex המשלבת 3 מרכיבי אנטי אייג'ינג הפועלים בסינרגיה להאטת שלבי הזדקנות ראשונים, השבת נפח, אלסטיות ומוצקות לעור.

FIRMING MINT - עשוי מ100% מרכיבים קוסמטיים טבעיים ומופק ממנטה אורגנית; ANCHORYL VITA - מרכיב פעיל המופק מצמח רב-שנתי בשילוב פפטידים טבעיים; 3D SKINREGENERATIVE רכיב המבוסס על תאי גזע של צמח הקומפרי, הממלא קמטוטים ונקבוביות, מסיר תאים מתים ומשפר את התחדשות התאים החדשים.

מוצרי הסדרה: סרום למתיחה ולמיצוק העור; קרם למתיחה ולמיצוק לפנים ולצוואר; קרם עיניים למיצוק ולמתיחה. להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין.

מעלים הילוך. יח"צ,
מעלים הילוך/יח"צ

רך ונעים

מותג Life, מחלוצי המותג הפרטי בישראל, משיק לראשונה את טישו LOTION-76 ממחטות נייר בתוספת קרם לחות, רכות במיוחד, מסייעות במראה אף מגורה ואדמומי.

לטישו 3 שכבות אנטי-בקטריאליות והוא ידידותי לעור. המותג מהווה כחמישית ממכירות רשת סופר-פארם ותחתיו נמכרים מוצרים בשלל קטגוריות.

רך ונעים. יח"צ,
רך ונעים/יח"צ

חמסה של גבינות

עם מחלבות גד משיקים חגיגה אמיתית שכולם כל השבוע גד- סדרת גבינות 5% למריחה, המתאימות לכל ארוחה יום ושעה בשבוע, מבלי לוותר על הטעם המוכר והאהוב.

בין מגוון הגבינות: בולגרית, גבינת עיזים, לאבנה, ציזיקי, לאבנה עיזים, קרם שמנת ניו- יורק, ריקוטה, כל הגבינות הן גבינות למריחה רק 5%.

להשיג באתר האונליין של גד וברשתות השיווק.

חמסה של גבינות. יח"צ,
חמסה של גבינות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully