וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפצים לפסח? רב בריח פותחת דלת לקמפיין חדש

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 15:06

רגע לפני פסח, בתקופה שנחשבת לעונת השיפוצים, משיקה קבוצת 'רב -בריח' קמפיין חדש לקולקציית דלתות כניסה ודלתות פנים בהובלתה של הדוגמנית והשחקנית ניקולה וורד. את הקמפיין יוביל המסר 'מכניסים סטייל הביתה' והוא יעלה בפריסה רחבה בהשקעה מוערכת של 2 מיליון שקל

קמפיין רב בריח ניקולה וורד. מיכה לובטון,
קמפיין בכיכובה של ניקולה וורד יצי את הדלתות החדשות של רב-בריח ל-2023/מיכה לובטון

רב-בריח, חברת הדלתות מהמובילות בישראל, עולה עם קמפיין שנתי חדש בטלוויזיה, על גבי שלטי חוצות ובפעולות קידום בדיגיטל ובסושיאל. בקמפיין שמוביל משרד הפרסום "ראובני פרידן" הושקעו כ-2 מיליון שקל והוא יציג את דלתות החוף והפנים החדשות בכיכובה של הדוגמנית והשחקנית ניקולה וורד.

מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק קבוצת "רב- בריח": הקמפיין החדש מדבר בשפה החדשה של רב-בריח. הקונספט 'מכניסים סטייל הביתה', מייצר הקבלה בין אופנת ביגוד ותכשיטים לדלתות ולפרזול שלהן".

"כחברה המובילה בתחומה חשוב לנו לייצר כל העת חזית עיצובית עכשווית, על כן, פתחנו את שנת 2023 עם קולקציות חדשות ומעוצבות שיכניסו נגיעה עיצובית למרחב הביתי לדוגמא סדרת PURE- דלתות פנים עם משקוף נסתר (התקנה בקו אפס), קולקציית ידיות אופנתית, דלתות חכמות ועוד".

את הקולקציות החדשות ניתן להשיג בסניפי רב-בריח ברחבי הארץ , כמו כן ניתן לרכוש את הדלתות באתר האון ליין של רב-בריח Style & Buy

קמפיין רב בריח עם ניקולה וורד. מיכה לובטון,
לקראת עונת השיפוצים: ניקולה וורד בקמפיין חדש לרב-בריח/מיכה לובטון

פתחו את הדלת לבורסה

קבוצת רב-בריח היא יצרנית דלתות כניסה ופנים המובילה בישראל. חברה טכנולוגית בינלאומית המהווה one stop shop למוצרים לענף הבנייה, הכוללים דלתות לכל סוגיהן פתרונות מיגון ופתרונות נעילה בטכנולוגיה מתקדמת.

החברה, שהחלה להיסחר השנה בבורסה, עוברת תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית על מנת לשפר את חוויית הלקוח. במקביל, פועלת החברה לרכישה ולפיתוח של חברות-בנות שירחיבו את האחיזה שלה בתחום הבנייה ופתרונות הנעילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קמפיין רב בריח ניקולה וורד. מיכה לובטון,
'מכניסים סטייל הביתה: הקבלה בין אופנת ותכשיטים לדלתות והפרזול שלהן, רב-בריח/מיכה לובטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully