וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פסח: קמפיין ושפה תקשורתית חדשה לרשת א.ל.מ

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 23:10

רשת א.ל.מ חשמל ודיגיטל משיקה שפה תקשורתית חדשה ועולה בקמפיין רחב היקף היקף. הקמפיין מצטרף למהלך ההתחדשות וההתרחבות של הרשת ב-3 השנים האחרונות, וההשקעה בו נאמדת במיליוני שקלים

סניף אלמ קניון מל הים אילת. רן שאולי,
סניף א.ל.מ המעוצב על פי הקונספט העיצובי החדש, קניון מל הים אילת/רן שאולי

פסח הוא חג של שיפוצים, ניקיונות והתחדשות. לכן תחום מכשירי החשמל הביתיים רושם עלייה נאה במכירות לקראת החג. במקרה או שלא במקרה, גם רשת א.ל.מ החליטה להתחדש לקראת פסח: מרשת א.ל.מ חשמל ודיגיטל נמסר כי היא ממשיכה לממש את אסטרטגיית ההתחדשות שלה לצד פתיחה של סניפים חדשים וריענון סניפים קיימים.

בנוסף, הרשת עוברת "מתיחת פנים" גם בשפה התקשורתית שלה, המתבססת על הנכסים והחוזקות שלה.

הקמפיין החדש של רשת א.ל.מ יעלה החל ממוצ"ש בפריסה רחבה בטלוויזיה, בדיגיטל, בעיתונות, בשלטי חוצות וברדיו והוא כולל בין היתר את הג'ינגל המוכר של הרשת והלוגו שמזוהה איתה וכן, תיחשף השפה התקשורתית המחודשת של הרשת.

קמפיין וש]ה תקשורתית חדשה, רשת החשמל א.ל.מ

בעיצומו של תהליך התחדשות מאסיבי

במהלך החודש האחרון חנכה א.ל.מ. חשמל ודיגיטל שלושה סניפים מחודשים בקניון איילון, ביג אילת וביג קרית אתא, בנוסף לשלושה סניפים ששופצו לאחרונה - סטאר סנטר אשדוד, מתחם G כפר סבא וצ'מפיון רמת גן.

הסניפים המחודשים עוצבו בהתאם לקונספט עיצובי חדש ומרענן שהשיקה א.ל.מ. בסניף הדגל בקניון רמת אביב ובסניף מול היום באילת, המתמקד במוצרים קטנים וטכנולוגיה.

במהלך שלוש השנים האחרונות ביצעה הרשת מהלך מסיבי של התחדשות והתרחבות ומחזיקה ב-41 סניפים בפריסה ארצית.

אורי להב, מנכ"ל א.ל.מ חשמל ודיגיטל, ציין: "בחודשים האחרונים אנו משלימים מהלך מסיבי שבמהלכו הותאמו עוד 12 סניפים שלנו לנראות חדשה ומרעננת. מהלך שהתחלנו בסניף הדגל בקניון רמת אביב ושוכפל בהצלחה בסניף המחודש בקניון מול הים באילת. בכוונתנו להמשיך ולהשלים את המהלך בכל סניפי הרשת הקיימים כחלק מתהליך הצמיחה וההתחדשות של הרשת. הסניפים המחודשים יחד עם חדשים שנפתח, יאפשרו לנו להעניק ללקוחותינו חווית קנייה ייחודית ושירות אישי ונעים יחד עם מגוון רחב של מוצרים ומחירים אטרקטיביים בכל הקטגוריות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סניף אלמ רמת אביב. אייל טואג,
סניף הדגל של רשת א.ל.מ , קניון רמת אביב/אייל טואג

"מציגים את התדמית באופן מחויך"

מאיה שלו שרוני, סמנכ"לית השיווק של א.ל.מ. חשמל ודיגיטל, ציינה: "כרשת וותיקה ומוכרת, צברה לעצמה א.ל.מ., מלבד קהל לקוחות נאמן שגדל עם השנים, גם נכסים תקשורתיים רבים, ביניהם כמובן הלוגו והג'ינגל שמוכר בכל בית בישראל. הקמפיין החדש נשען על החוזקות הכה מזוהות איתנו ומציג באופן מחויך את העובדה שאנו כל כך גאים בה: שאל כל ישראלי היכן לרכוש מוצר חשמלי והוא יענה לך... א.ל.מ.!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully