וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצעירות בהשראת הרשתות החברתיות: FOX משיקה רשת אופנה חדשה

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 19:30

קבוצת פוקס מציגה התרחבות בתחום האופנה עם השקת מותג חדש לצעירות RUBY BAY 1984 שיציע אופנה דינמית "בהשראת הרשתות החברתיות" ויפעל כרשת בפריסה ארצית. השבוע נפתחה בת"א החנות ה-5 של המותג עם כוונה לשמור על קצב פתיחה אינטנסיבי ולהפעיל 25 סניפים עוד השנה

RUBY BAY 1984. אורי טאוב,
קבוצת FOX משיקה את RUBY BAY 1984, מותג אופנה חדש לצעירות/אורי טאוב

קבוצת פוקס עושה צעד נוסף להתרחבות בתחום האופנה והפעם עם מותג חדש לצעירות בגילאי 12-24 שיפעל כרשת חנויות בפריסה ארצית.

תכנית ההקמה של הרשת כוללת 25 סניפים שיפתחו השנה (2023), כאשר גודל ממוצע לחנות יעמוד על כ-50 מ"ר.

הפתיחה המאסיבית, הכוללת כאמור, הקמה של עשרות סניפים בזמן קצר, צפויה לסייע בהטמעת המותג בקרב קהל הלקוחות הצעירות, אליו פונה המותג.

בשלישי האחרון, הושקה החנות חמישית במספר, למותג RUBY BAY 1984 בקניון רמת אביב והיא מצטרפת ל-4 חנויות המותג שנפתחו במהלך חודש פברואר בקניון הזהב ראשל"צ, בקניון G כפר סבא, בקניון עיר ימים נתניה ובקניון קריית אונו.

RUBY BAY 1984. אורי טאוב,
RUBY BAY 1984, מותג אופנה חדש לצעירות מבית פוקס/אורי טאוב

החדר הפרטי שלהן

מותג האופנה RUBY BAY 1984 נולד מתוך חשיבה על בנות הדור הצעיר והרצון לייצר עבורן מקום שהוא כל כולו ייעודי עבורן. הקולקציה עוצבה בהשראת עולם התוכן של דור ה- Z, אשר שואב השראות מעולם הרשתות החברתיות - מה זה אומר? לא הבנו וגם לא קיבלנו התייחסות מצד הרשת לעניין, שאולי רומזת לפריטים במידות מצומצמות...

חנויות הרשת עוצבו תחת קונספט שנותן תחושה של "החדר הפרטי שלי", תוך שימוש באלמנטים הלקוחים מעולמות הגראז' האמריקאי, ושילוב של אלמנטים דקורטיביים במראה פשוט ולא מתאמץ, כשהקולקציה בחנויות מוצגת באופן פרונטלי שיוצר מראה מגוון ומעניק חווית קניה קלה, נעימה ונוחה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
RUBY BAY 1984. שוקה כהן,
החנות ה-5 נפתחה השבוע בקניון מת אביב, ועוד 20 חנויות מתוכננות להיפתח במהלך 2023/שוקה כהן

לכל ג'ינס סיפור גזרה

קולקציית אביב קיץ 2023 של המותג RUBY BAY מתאפיינת במגוון רחב של פריטים אופנתיים וטרנדים: טופים בגזרות שונות, טי-שירטים מגניבים עם דפוסי להקות כמו: ACDC, רולינג סטון ו-KISS, גופיות צמודות עם כתפיות דקות במיוחד או רחבות, בגדי גוף ועוד.

בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה מגוון גדול של טייצים בגזרות ובדים שונים שהפכו כבר מזמן לפריט MUST בארון של הצעירות וקולקציית ג'ינסים במגוון גזרות, כגון: Mom ,Slim ,Cropped ,Straight.

הבדים עשויים 99% כותנה ומשולבים בחלקם בסיב אלסטי. כל ג'ינס מספר את סיפור הגזרה שלו, עם אלמנטים מיוחדים שעוצבו במיוחד ברוח המותג, כגון: כפתורים וניטים חרוטים בהשראת הלוגו, דיטיילים מעניינים ומפתיעים בכיסי הג'ינס ועוד.

RUBY BAY 1984. שוקה כהן,
חנויות הרשת עוצבו תחת קונספט "החדר הפרטי שלי" עם השפעות בתחום הגראז'/שוקה כהן

צבעים בסיסיים ואביזרים

קולקציית המותג עשויה בדים איכותיים, רכים ונעימים למגע, המעניקים נוחות מקסימלית, קלילות ורוך. החל מבדי כותנה 100%, בדי סלאב משולבים כותנה, בדי ריב, בדי פיקה ועד בדי סריג וג'רזי אשר פותחו במיוחד עבור המותג.

קולקציית RUBY BAY 1984 בנויה על צבעוניות של שחור, לבן ואופווייט, אליהם מצטרפים צבעים נוספים אשר מתחלפים מידי עונה כדוגמת: מנטה, קאמל, אפור מלאנג' ואפור כהה.

לצד הקולקציה ניתן למצוא מגוון אקססוריז משלימים כגון: כובעים, גומיות לשיער, גרביים ועוד.

RUBY BAY , מחיר חולצת פסים 80 שקל מחיר טייץ 180 שקל מחיר גופיה 40 שקל. אורי טאוב,
טווח מחירים: 80-170 שקל לפריט, RUBY BAY 1984/אורי טאוב

מצטרפת למועדון המשפחתי של פוקס

הרשת מצטרפת למועדון הלקוחות Dream Card של קבוצת פוקס, המעניק צבירת Cash Back בכל קנייה ממותגי המועדון, כאשר הצבירה נעה בין 10% ל-15% לבעלי כרטיס האשראי Dreamcard VIP. בנוסף, המועדון מעניק 30% הנחה גם ברשת זו בחודש יום ההולדת והטבות נוספות במסגרת כרטיס המועדון.

טווח מחירים: 80-170 שקל לפריט. ניתן להשיג בסניפי הרשת הקיימים כאמור בקניון הזהב ראשל"צ, בקניון G כפר סבא, בקניון עיר ימים נתניה, בקניון קריית אונו ובקניון רמת אביב בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully