וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבי שיער דיגיטליים: 'לוריאל' משיקה סטודיו להדרכה מתקדמות

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 10:22

חטיבת המוצרים המקצועיים של 'לוריאל' משיקה סטודיו הדרכה דיגיטלי וחדשני לטובת שימור מקצועיות עדכנית בקרב מעצבי שיער. הסטודיו בנוי עפ"י סטנדרטים אקולוגיים ועם זאת מעודכן עם טכנולוגיות מתקדמות, כולל חלל ייעודי לצילום והקלטת תוכן ואולם הדרכות פרונטלי והיברידי

סטודיו להדרכות דיגיטל מתקדמות למעצבי שיער, לוריאל. כפיר זיו,
סטודיו להדרכות דיגיטל מתקדמות למעצבי שיער, לוריאל/כפיר זיו

חברת 'לוריאל ישראל' מציגה מהפכה דיגיטלית גם בקרב מעצבי השיער ופותחת בימים אלה סטודיו דיגיטלי חדשני של חטיבת המוצרים המקצועיים.

הסטודיו הדיגיטלי החדשני, יהווה בית מקצועי, הדרכתי והשראתי למעצבי השיער המובילים בישראל, שעובדים עם מותגי השיער: לוריאל פרופסיונל וקרסטס והוא בנוי עפ"י סטנדרטים אקולוגיים תוך התחשבות בצמצום פסולת ומחזור והוא בעל יכולות דיגיטליות מתקדמות.

בנוסף, הסטודיו הותאם לקיום הדרכות פיזיות ודיגיטליות, במטרה לשמור על מקצועיות עדכנית, והתחדשות טכנולוגיות בקרב מעצבי השיער.

הסטודיו הדיגיטלי ממוקם במשרדי לוריאל בנתניה, בנוי עפ"י סטנדרטים אקולוגיים תוך התחשבות בצמצום פסולת, ניצול אנרגטי מקסימלי ומחזור והוא בעל יכולות דיגיטליות מתקדמות, כולל חלל ייעודי לצילום והקלטה של תוכן וחלל ייעודי להדרכות פרונטליות או היברידיות.

סטודיו חדש ודיגיטלי להדרכות, לוריאל. כפיר זיו,
סטודיו חדש ודיגיטלי להדרכות, לוריאל/כפיר זיו

"הקפדה מתמדת על עדכניות טכנולוגית"

לדברי אילן נפתלי, מנהל חטיבת המוצרים המקצועיים: "פתיחת הסטודיו המתקדם מהווה עוד צעד בחיזוק הקשר של לוריאל עם מעצבי השיער המובילים בישראל. כחלק מערכי המותגים לוריאל פרופסיונל וקרסטס.
אנחנו מחויבים למקצועיות, נאמנות לבריאות שיערן של הצרכניות והקפדה מתמדת על עדכניות ומעורבות בטכנולוגיות החדשות בתחום השיער המקצועי".

על ההתחדשות בסטודיו אמר נפתלי: "הסטודיו החדש של חטיבת המוצרים המקצועיים יאפשר לנו להעביר את הערכים הללו למעצבי השיער בישראל, על מנת לציידם במידע חשוב, ומהם - ללקוחותיהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סטודיו חטיבת השיער לוריאל ישראל. כפיר זיו,
סטודיו חטיבת השיער לוריאל ישראל/כפיר זיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully