וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מותג הביוטי שכבש סלברטאיות בעולם נוחת בישראל

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 14:55

מי אמר שפירות וירקות אורגניים נועדו רק למאכל, האייליינר טוש שתתאהבו בו, הניחוח שמובילה ווילו סמית, התה האנגלי הנושא את החותמת הרשמית של בית המלוכה הבריטי משיק טעמים חדשים. כלמה שחשוב לדעת המדרות יום רביעי של חדשות המותגים

האצילות מחייבת הניחוח החדש של מוגלר. יח"צ,
האצילות מחייבת הניחוח החדש של מוגלר/יח"צ

האצילות מחייבת

מותג מוגלר משיק בושם חדש לקולקציה האיקונית Intense Eau de Parfum בגרסה חדשה, כמו כל הבשמים של מוגלר, הוא שובר מוסכמות ומעורר אותנו להפוך למי שאנחנו רוצות להיות.

הכוח הפנימי של הניחוח החדש-Alien Goddess הוא הניחוח המקורי אך באינטרפרטציה חושנית ונועזת יותר, הניחוח הפרחוני-עצי-ענברי אך עם ניואנסים חמים יותר.

רכיבי הבושם האציליים הם ממקורות בני קיימא, תו קוקוס עם לב ברגמוט שנקטף ידנית באיטליה ומעובד באופן בר-קיימא, ברגמוט קלבריה שמגדלים במיוחד עבור מוגלר, תוך שמירה והגנה על המגוון הביולוגי. חותמת הריח היא חליטת וניל פרימיום ממדגסקר הגדלה באופן בר-קיימא.

את הניחוח מובילה הזמרת, הסופרת והאקטיביסטית ווילו סמית הנחשבת לתופעה תרבותית אוניברסלית, אמנית מעוררת השראה ואייקון של סטייל, היא משתמשת בהשפעה שלה ובאנרגיה הייחודית שלה לטובת מטרות רבות, בכללן גישה לחינוך לנשים צעירות ואינטגרציה תרבותית של קהילות מוחלשות באמצעות אמנויות. בהתאם למחויבויותיה, היא מקדמת הכלה, טוב לב וחופש ביטוי.

האצילות מחייבת. יח"צ,
האצילות מחייבת הניחוח החדש של מוגלר/יח"צ

פירות וירקות לפנים

אחר שקיילי ג'נר, היילי בולדווין, בלה חדיד, סלינה גומז, גווינת' פאלטרו, מרת'ה סטיוארט ואחרות התמכרו, סופר-פארם משיקה בישראל את מותג הטיפוח האמריקני Mario Badescu, שייסד הכימאי והרוקח ממריו בדסקו. השאיפה של בדסקו הייתה לייצר פורמולות מזינות ומחיות לעור מתערובות של פירות וירקות אורגניים, במטרה לספק לכל לקוחה פתרונות המותאמים לעורה, חלומו הפך לסלון בעל 24 חדרים במנהטן ולמעלה מ-200 מוצרים הנמכרים בעולם.

למותג סדרת מוצרי טיפוח ורחצה לגוף ולפנים המכילות רכיבים פעילים המותאמים אישית לכל סוג העור ומוכר בעיקר בזכות מוצרי טיפול לפצעונים ותרסיסי פנים המיוצרים מיוצרים בארה"ב ולא נוסו על בעלי חיים.

לארץ הגיעו 16 מוצרים ביניהם: תרסיס הפנים המפורסם, קרמי פנים ועיניים, תרסיסים, מסכות, תחליב, טונר ותרחיצי פנים וגוף. להשיג ב-50 חנויות נבחרות ברחבי הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מחיות בריאות לפנים Mario Badescu. יח"צ,
מחיות בריאות לפנים Mario Badescu/יח"צ

עיניים שלי

דרך ארוכה עשה מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי INGLOT מאז נולד בפולין לפני כ-35 שנה, מאז המותג נמצא בהתפתחות ופרץ לשוק הבינלאומי כולל ישראל.

בימים אלה מושק אייליינר טוש המצטרף לבסט סלרים של המותג: דורליין נוזל להארכת עמידות מוצרי איפור, שפתון במרקם נוזלי בכיסוי מלא ובגימור מאט, קונסילר נוזלי לכיסוי מלא בגימור טבעי. כולם עשויים מפורמולות איכותיות ובטכנולוגיה מתקדמת ומוצרים בצבעים מרהיבים.
להשיג באתר המותג.

עיניים שלי העפרונות של inglot. יח"צ,
עיניים שלי העפרונות של inglot/יח"צ

כשההייטק מגיע למפיצי הריח

חברת MIYO SCENT הישראלית, המתמחה במפיצי ריח טכנולוגיים מתקדמים ומוצרי בישום אקולוגיים, משיקה את סופר קיו 2.0. מפיץ ריח חכם הפועל בטכנולוגיית ננו אולטרא סוניק שפיתחה החברה.

המוצר מפיץ ניחוח נעים בחללי הבית בגלי קול שאינם נשמעים ומשולב בטכנולוגיית בלוטות' הנשלטת ממרחק באמצעות אפליקציה ייעודית מכל טלפון הנייד.

גביש מיוחד הרוטט במהירות על-קולית, גורם לתערובת שמנים ארומתיים ואיכותיים שבקפסולה להיפרד לחלקיקים קטנטנים להתפזר בצורה אחידה בחלל, ללא צורך בחימום השמן. ניתן לשלוט ולווסת את עוצמת, כמות ותדירות הבישום בכל רגע נתון, לתזמן הפעלה וכיבוי מראש ועוד, מבלי להיות לידו.
מתאים לתליה או הנחה בחללים עד 120 מטרים ופועל באמצעות חיבור לשקע חשמל או סוללות.

קיימים מעל 50 ריחות שונים, ביניהם ריחות של בתי מלון מובילים בעולם, כולן עשויות מתערובות שמנים ארומטיים וחומרים טבעיים 100% אקולוגיים וידידותיים. תמציות הריח עומדות בתקנים המחמירים ביותר של ה- IFRA-הארגון העולמי לבשמים והסמכות העליונה בתחום והם מנטרלים וירוסים וחיידקים ישירות מהאוויר.

קפסולה מספיקה לחודש עד חודשיים, בהתאם לתדירות השימוש שחור, לבן או אפור. להשיג באתר החברה.

כשההייטק מגיע למפיצי הריח. סטודיו מוש,
כשההייטק מגיע למפיצי הריח/סטודיו מוש

נאמנים לנעמן

חולמים להכין מקלובה מושלמת או אורז פרסי שלא יחרב כשאתם הופכים את הסיר? לקראת פסח, נעמן משיקים טאג'ין מעוצב, סיר מקלובה - אידאלי לבישול תבשילים המוגשים הפוך. עוד לקראת החג, סדרת כלי הבישול שלCaserola עם מבחר סירים ומחבתות יציקת אלומיניום קלים במיוחד. מומחי המותג העשירו את קטגוריות הסירים והמחבתות בדגש על הרחבת תמהיל כלי הבישול המשמשים גם להגשה.

עוד בהשקות החדשות, כלי הגשה ואירוח בעיצוב מקורי של סטודיו הביתTutto Arte , תנו ליצירתיות שבכם לחגוג ועצבו לכם כל יום שולחן אחר עם משחקי צבעים ודוגמאות.

בין הסדרות החדשות: סדרת Giverny עם כלים מעוטרים בציורי עלים ופירות בגוני ירוק וכחול, המדמים טכניקת ציור בצבעי מים; סדרת Sienna, העשויה מקרמיקה איכותית במראה טרקוטה; סדרת Dahila הססגונית להגשת מנות אחרונות או למסיבת תה וסדרות חדשות מבית המותג האוסטרלי היוקרתי Maxwell&Williams, המציע שלל אביזרים, טקסטיל מטבח ועוד.

כחלק מאסטרטגיית שיפור איכות המוצרים והחדשנות, גם האריזות התחדשו.

נאמנים לנעמן. תמי בר שי,
נאמנים לנעמן/תמי בר שי

מאנגליה לישראל

Twinings, מותג התה האנגלי מ- 1706, נחשב למותג השני בגודלו בעולם ונושא חותמת רשמית של בית המלוכה הבריטי מ-1873 ועד היום.

המותג הוא יצרן הארל גריי המקורי מ-1831, ריצ'רד טוונינג יצר את התערובת האייקונית עבור ראש ממשלת אנגליה צ'ארלס גריי, אשר העניק לה את שמו. מאחר והחברה לא רשמה את השם כפטנט, הוא הפך לשם גנרי בכל חברות התה.

בימים אלה מושקים טעמים חדשים: ווניל, פירות אדומים ותפוח-קינמון המצטרפים לטעמים הקיימים ביניהם: תה ירוק כולל תה ירוק בטעמי יסמין, לימון, מנטה, ג'ינג'ר, לימון ודבש, ארל גריי,אננס, מנגו וליצ'י, ארל גריי, ארל גריי ללא קפאין, אינגליש ברקפסט, אינגליש ברקפסט ללא קפאין, תה ליידי גריי וחליטות בטעמי נענע, קמומיל, ג'ינג'ר ולימון, שומר מנטה וליקריץ, רויבוס, לימון והיביסקוס, תפוז ומנגו, ג'ינג'ר ליים, פטל ורימון, תות ומנגו, רויבוס, ג'ינג'ר ומנטה, קמומיל ודבש.

מאנגליה לישראל רעמים חדשים ל Twinings. יח"צ חו"ל,
מאנגליה לישראל רעמים חדשים ל Twinings/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully