וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף באפליקציה: פיקדון חודשי בפייבוקס בריבית כפולה מהממוצע

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 9:06

אפליקציית התשלומים פייבוקס (PayBox) מודיעה שתציע ללקוחות כל הבנקים, אפשרות הפקדה לפיקדון לתקופה של חודש, בריבית קבועה של 4% (שנתית) הכפולה מהריבית הממוצעת שמוצעת כיום על ידי המערכת הבנקאית

פיקדון לחודש בריבית הגבוהה בשוק (4%) באפליקציית פייבוקס. צילום מסך מתוך האפליקציה,
פיקדון לחודש בריבית הגבוהה בשוק (4%) באפליקציית פייבוקס/צילום מסך מתוך האפליקציה

אפליקציית התשלומים פייבוקס (PayBox) מאתגרת את הבנקים ומודיעה כישתציע ללקוחותיה, מכל הבנקים, אפשרות להפקיד בפיקדון לחודש בריבית קבועה של 4% (שנתית) - ריבית כפולה מהריבית הממוצעת שניתנת כיום ע"י הבנקים לתקופות דומות.

הפיקדון של פייבוקס יוצע לכלל משתמשי האפליקציה, מכל הבנקים, ניתן יהיה להפקיד בו החל מ- 500 ועד 250,000 שקל והוא יהיה זמין להפקדה החל מ- 8/3/23 ועד ה- 27/3/23.

זהו מהלך ראשון בו פייבוקס ממנפת את בסיס הלקוחות שלה, (המורכב מכ- 3.5 מיליון הורדות ולמעלה מ- 1 מיליון לקוחות פעילים בחודש) עם הצעת ערך משמעותית.

בתקופה הקרובה, בכוונת פייבוקס להשיק מוצרים ושירותים נוספים שיתבססו על יתרונותיה לגודל ויציבו אלטרנטיבה עדיפה ותחרותיות לשירותים שניתנים כיום על ידי הבנקים.

פייבוקס, אפליקציית התשלומים מציעה לשלם עם היתרות הצבורות בחנויות. יח"צ,
מנהלים את הכספים באפליקציה: פייבוקס מציעה ריבית בגובה 4% על פיקדון לחודש/יח"צ

"מתכוונים למנף את הכוח הקבוצתי"

על מנת להצטרף לפיקדון, הלקוחות נדרשים להירשם באפליקציה, להגדיר את חשבון הבנק ממנו הם מתכוונים להעביר את הכסף ולבצע את ההעברה לחשבון נאמנות ייעודי של פייבוקס, ממנו יופקד הפיקדון ובמועד הפירעון, הסכום שהופקד, בתוספת הריבית, יוחזרו לחשבונות הבנק מהם הלקוחות ביצעו את ההפקדה. השירות אינו כרוך בעמלות או בתשלום כלשהו לפייבוקס.

אריק פרישמן, מנכ"ל פייבוקס, אמר: "פייבוקס שמה לה כמטרה להביא לציבור ערך היכן שהבנקים לא עושים זאת. עשינו את זה בהעברות כספים, באיסוף כסף קבוצתי, בכרטיס אשראי ללא דמי כרטיס לכל החיים וכעת אנחנו עושים את זה בפיקדונות".

"זה לא סוד שהריבית שמוצעת היום ללקוח פרטי בבנק נמוכה. החלטנו לעשות מעשה ולגייס את הכוח הקבוצתי של מיליוני לקוחות פייבוקס כדי להשיג עבורם פיקדון בריבית כפולה מהריבית הממוצעת המוצעת על ידי הבנקים לתקופה דומה. מבחינתנו, זה מהלך ראשון מתוך סדרת מהלכים בהם אנחנו מתכוונים למנף את הכוח הקבוצתי של משתמשי פייבוקס כדי להביא להם מוצרים עדיפים על אלה המוצעים על ידי הבנקים. הפיקדון זו רק ההתחלה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אריק פרישמן. אילן בשור,
אריק פרישמן, מנכ"ל פייבוקס/אילן בשור

משלמים, אוספים ומנהלים את הכספים באפליקציה

פייבוקס (PayBox) היא אפליקציה לתשלומים, לאיסוף כספים ולניהול כסף ליחידים ולקבוצות, המאפרת ללקוחותיה לבצע מגוון רחב של פעולות, בהן: להעביר ולקבל כספים; להקים קבוצות לאיסוף כספים למטרות משותפות; לצבור יתרות באפליקציה בנפרד מיתרה בחשבון הבנק; לשלם מהיתרות האלה בכל מקום באמצעות כרטיס אשראי דיגיטלי חינמי; לצבור ולממש הטבות Supreme (מועדון הלקוחות של שופרסל) בלמעלה מ- 100 רשתות; להצמיד ולממש כרטיסי קנייה של תו הזהב מבית שופרסל; ועוד.

פייבוקס הוקמה ב-2014 כחברת סטארט-אפ וכיום היא תאגיד עזר בנקאי עצמאי, בבעלות בנק דיסקונט (50.1%) ושופרסל (49.9%). פייבוקס מנוהלת על-ידי אריק פרישמן ויו"ר החברה הוא אורי לוין, מנכ"ל בנק דיסקונט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully