וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמץ את הבלתי רגיל: MUGLER מציג גרסה עוצמתית לבושם האייקוני

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 21:32

עוצמתה של חותמת הריח מתגברת: שנה לאחר השקת הבושם Alien Goddess, חוגג המותג הבינלאומי MUGLER, את השקת הגרסה העשירה יותר של הבושם האייקוני שלו ומעניק לניחוח הזהוב עומק יוצא דופן שקורא לנשים לאמץ אנרגיה חיובית חסרת תקדים

מוגלר בושם נשים alian godess intense eau de parfum מחיר 589 שקל. יח"צ חו"ל,
מוגלר, הגרסה העוצמתית יותר של הבושם האייקוני לנשים alian godess, המחיר: 589 שקל/יח"צ חו"ל

הבשמים של מוגלר ידועים כשוברי מוסכמות, ששואפים לטפח הגזמה ולעורר את כולנו להפוך בדיוק למי שאנחנו רוצות להיות, והפעם, Alien Goddess מציגה כח פנימי שאינו יודע גבולות, ומאפשר לה להתקדם בצעדים יוצאי דופן אל מימד ריחני חדש.

גרסתו העוצמתית של הבושם האייקוני, Alien Goddess Intense Eau de Parfum מגבירה את התווים הממגנטים של הניחוח המקורי באינטרפרטציה חושנית ונועזת יותר. הבושם הפרחוני-עצי-ענברי מציג ניואנסים חמים יותר, המהדהדים מבעד לזכוכית המלוטשת של הבקבוק המוזהב, הבוהק שלו, המעוצב כקמע.

Alien Goddess Intense Eau de Parfum מציג רכיבים אצילים, ממקורות בני קיימא, ושובל ריח עמוק ומתמשך.

מוגלר בושם נשים alian godess intense eau de parfum מחיר 589 שקל. יח"צ חו"ל,
מוגלר בושם נשים alian godess intense eau de parfum מחיר 589 שקל/יח"צ חו"ל

שלוש התגלויות ואלה אחת יוצאת דופן

התווים הפרחוניים, העציים והענבריים של הבושם מדגישים את הרכיבים המרתקים ביותר בפלטה של רוקחי בשמים: שלושה תווים מרכזיים אשר נחשפים כמו שלוש התגלויות:

התגלות מסנוורת - תו הקוקוס הבוהק של Alien Goddess מוגבר עם היבט חדש, קרמי יותר, ממכר יותר, הרכות מוארת עם לב ברגמוט פיקנטי ופירותי. נקטף ידנית באיטליה ומעובד באופן בר קיימא, ברגמוט קלבריה, אותו מגדלים עבור מוגלר, מבטיח תמצית באיכות גבוהה תוך שמירה והגנה על המגוון הביולוגי והנצחת האומנות שעוברת מדור לדור. הרכיבים המעודנים האלה יוצרים תו עליון ייחודי, נוצץ ונועז.

התגלות מפוארת - בלב הבושם הבוהק, החליטה העשירה במיוחד של יסמין גרנדיפלורום Grandiflorum משולבת עם תו חדש של תה יסמין, שתואם באופן מושלם לניחוח המקורי, ומתחזק על ידי חותמת ריח פרחונית ועוצמתית. שילוב קסום זה, הוא ביטוי מודרני של הפרח הלבן האיקוני, המעניק זוהר.

התגלות מהפנטת - ניחוח עוצמתי יותר, חותמת הריח הלוהטת של ה-או דה פרפיום אינטנס מוצאת חוזק מחודש בליבה העצית שלו. חליטת וניל פרימיום ממדגסקר, אשר גדל באופן בר קיימא, מייצרת עונג לוהט ומתחממת עם תווים אלגנטיים וחושניים של בנזואין וקשמירן, חוויה ריחנית ממכרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מוגלר בושם נשים alian godess intense eau de parfum מחיר 589 שקל. יח"צ חו"ל,
מוגלר, הגרסה החמה והעוצמתית יותר של הבושם האייקוני לנשים, alian godess intense eau de parfum מחיר 589 שקל/יח"צ חו"ל

חותמת ריח ממגנטת

'אליאן גודס או דה פרפיום אינטנס' נושא אנרגיה חיובית חסרת תקדים. המניפסט הריחני יוצא הדופן חושף אופי נדיב בשילוב עם זוהר פנימי, ומעביר אותנו מיידית לעולם שטוף שמש, חסד וטוב לב.

הקסם של Alien Goddess הוא בלתי מוגבל וניזון מהאור הבוהק והלוהט של האלה שלו, ווילו סמית' שמגלמת נשיות מועצמת שמציתה את העולם הודות לאנרגיה שלה.

הזמרת, הסופרת והאקטיביסטית רק בת 22, והיא נחשבת לתופעה תרבותית אוניברסלית, אמנית מעוררת השראה ואייקון של סטייל תוך כדי שהיא פועלת לקידום הכלה, טוב לב וחופש ביטוי. הסטייל המולד שלה, מבטה הנוקב והנוכחות הממגנטת שלה הופכים אותה לדמות שאפתנית ויוצאת דופן עבור הדור הצעיר.

מחיר מומלץ לצרכן: 589 שקל לתכולת 90 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully