וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של בשורות: המותג הבינלאומי דרמלוג'יקה מרחיב פעילות בישראל

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 21:24

בשורה חדשה בתחום האנטי אייג'ינג מגיעה ממותג הקוסמטיקה הבינלאומי דרמלוג'יקה, שמשיק סרום רטינול עוצמתי בריכוז גבוה להפחתה משמעותית של סימני ההזדקנות המוקדמת בעור. את ההשקה מציין המותג בחגיגה כפולה עם כניסתו הרשמית לתפריט הטיפולים היוקרתי של רשת מלונות סטאי

סרום הרטינול החדש של דרמלוג'יקה. יח"צ חו"ל,
סרום הרטינול החדש של דרמלוג'יקה, המחיר: 449 שקל/יח"צ חו"ל

דרמלוגי'קה, מותג הפרימיום הבינלאומי, המבוקש ע"י רופאי עור, אנשי מקצוע מתחום הביוטי וצרכנים פרטיים מרחבי העולם, משיק בשורה חדשה בתחום האנטי אייג'ינג עם השקתו של "דיינמיק סקין סרום רטינול" - סרום רטינול בריכוז גבוה המבטיח הפחתה משמעותית של ארבעת סימני ההזדקנות המוקדמת בעור בתוך כשבועיים (בהתבסס על תוצאות מחקר קליני).

לראשונה, תכשיר טיפול עוצמתי לשימוש בלילה, משלב קומפלקס ייחודי של 3.5% רטינואידים בטכנולוגיה חדשנית, הפועלים במהירויות שונות ובמיקומים שונים בעור כדי להפחית את מראה הסימנים הנפוצים של הזדקנות העור, יחד עם מרכיבי לחות והרגעה עוצמתיים למזעור גירויים, הזנת העור וחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור.

דרמלוגיקה, סרום רטינול. יח"צ,
המותג הבינלאומי דרמלוג'יקה, משיק בשורה בתחום האנטי אייג'ינג, סרום רטינול לשימוש בלילה/יח"צ

רטינול עוצמתי וחדשני לשימוש בלילה

הקומפלקס החדשני של סרום הרטינול מכיל ארבעה סוגי רטינואידים שונים של רטינול בפורמולה אחת, הוא שהופך את התוצאות למהירות ואפקטיביות.

רטינול - נגזרת ויטמין A מוכר היטב בשל יעילותו בשיפור מרקם העור, הפחתת מראה הקמטים והקמטוטים וטשטוש כתמי גיל.

רטינול מקופסל בשחרור מושהה - מאפשר שחרור הדרגתי של הרכיב מהקפסולה, לשיפור המרקם, הפחתת מראה הקמטים והקמטוטים ומזעור כתמי העור הכהים. הרשת גם מקדמת הידרציה מהעור.

רטינואיד גרנאקטיבי מתקדם - הינו אסטר של רטינואיד רב עוצמה ומהיר פעולה. מפחית משמעותית סימני הזדקנות בעור, ביניהם קמטים וקמטוטים, גוון ומרקם עור לא אחידים תוך יציבות מוגברת והפחתת גירוי בעור.

בוסטר רטינול עוצמתי ומוגן פטנט - המסייע ליכולת הרטינול לשפר את המראה הקמטים והקמטוטים על ידי האצת סינטזת הקולגן ושיפור של 230% במיצוק העור

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טיפול פנים עם תכשירי המותג דרמלווג'יקה. יח"צ,
טיפול פנים עם תכשירי המותג דרמלווג'יקה/יח"צ

מתמודד עם סימני ההזדקנות בעור

סרום הרטינול מיועד לשימוש במצבים המצריכים: צמצום מראה קמטים וקמטוטים, שיפור מרקם העור, טיפול בסימני פוסט אקנה, צמצום מראה הנקבוביות בעור, שיפור בגוון העור.

הסרום מיועד לשימוש בלילה בלבד וכיוון שמדובר ברטינול ובריכוז עצמתי חשוב להקפיד על הוראות השימוש כאשר עוצמתו מחייבת שימו הדרגתי שמתחיל מתדירות שימוש של 3-1 פעמים בשבוע ועד עליה מתונה בתדירות השימוש עד לשימוש יומיומי (מידי לילה).

יש להפחית את תדירות השימוש בתכשיר אם מופיעה אדמומיות או יובש קיצוני וחשוב מאוד להקפיד על שימוש בקרם לחות ובמקדם הגנה 50 SPF במהלך היום.

התכשיר אינו מתאים לנשים הריון ומניקות.

בתחילת תקופת השימוש בתכשיר זה, יתכן ותורגש תחושת עקצוץ קלה בשילוב עם, תכשירים אחרים בהם את משתמשת בשגרת הטיפול שלך, תחושה זו תפחת לאחר מספר ימים.

המחיר לצרכן: 449 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין הרשמי של המותג ובנקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית, במכוני הקוסמטיקה, מרכזי בריאות וספא ומלונות היוקרה של רשת ישרוטל. לבירור נק' מכירה 0732-10-20-30 או באתר הרשמי

תמונת חדר טיפולים סטאיי תל אביב. יח"צ,
דרמלוג'יקה נבחר להוביל את תפריט טיפולי הפנים במתחמי הספא של רשת מלונות סטאי/יח"צ

פורמולות טבעיות ומתחשבות

Dermalogica הינו מותג הקוסמטיקה המקצועי המוביל ביותר בעולם בקרב אנשי מקצוע, רופאים העוסקים ברפואה אסתטית, מכוני קוסמטיקה ומרכזי בריאות וספא מובילים.

הפורמולות של המותג נטולות צבעים וחומרי ריח מלאכותיים, שמנים מינרליים, אלכוהול וחומרים אחרים המגרים את העור. כל תכשירי דרמלוג'יקה מעולם לא נוסו על בעלי חיים, אינם מכילים גלוטן ומוגדרים VEGAN לטבעוניים.

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי, דרמלוג'יקה, מסיים בימים אלו תהליך כניסה רשמי כמותג הבית בתפריט טיפולי הפנים במתחמי הספא היוקרתיים של רשת מלונות סטאי וחלק ממלונות הרברט סמואל.

תפריט הטיפולים, הוטמע ברשת בתי המלון היוקרתית בניהולה ובעלותה של קבוצת נקש, לאחר תקופת הכשרה מקצועית למטפלים וכניסתו אל עמדות המכירה והוא מורכב מתמהיל של עיסויי פנים חווייתיים, טיפולים בהתאמה אישית לסוג ומצבי העור המשתנים, טיפולי אייג'ינג, החייאת העור והחדרת לחויות וכמובן - שימוש במגוון מסכות עוצמתיות לסיום הטיפול כראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully