וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו הביתה: משדרגים את הבית לקראת פסח

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 16:44

לקראת פסח גובר הביקוש למוצרי חשמל וכלי בית שישדרגו את חוויית הניקיון, הבישול והאירוח. השפע כה גדול ומבלבל, עד שהחלטנו לצאת לחנויות וחזרנו עם כמה מוצרים, מותגים וחידושים שיעשו לנו שמח לקראת החג

קומקום חשמלי חכם של חברת smarter מחיר 489 שקל. יח"צ,
קומקום חשמלי חכם של חברת smarter, המחיר 489 שקל/יח"צ

ברבור שחור

מכל חגי ישראל, פסח הוא החג שהכי אוהב להיות בבית... מי שמתארח לא יבוא בידיים ריקות. מי שמארח רוצה להתחדש - מכלי מטבח שיעזרו לו בבישול ועד לפריט עיצובי שממנו יוכלו האורחים להתפעל - ובכלל, החג הזה מלא מפגשים משפחתיים וחברתיים, ארוחות - וכאשר מסביב אפילו הטבע מתחדש ומחליף עונות, אין פלא שעם ישראל נוהר לחנויות וקונה מכל הבא ליד...

השפע הוא כה גדול והמבחר מבלבל, עד שהחלטנו לצאת אל החנויות ולנסות לעשות סדר, כדי לאתר את המוצרים הכי שווים...

למשל קומקום חשמלי חכם מבית המותג Smarter, שחור ואלגנטי, יתאים כפריט עיצובי ופונקציונלי הן על השיש במטבח והן על שולחן האירוח.

לקומקום החכם שתי פונקציות רתיחה ושמירת על חום, הוא בעל מבנה אלגנטי-חדשני, קיבולת מקסימלית של 1 ליטר וגוף מנירוסטה איכותית. הוא קל לניקוי ומונע הצטברות של אבנית ולכלוך.

למראה המודרני מצטרפת תצוגת לד מרשימה וזרבובית קומקום ארוכה ואצילית למזיגה. נוכחותו בחלל תשרה אווירה של סטייל, המחיר 489 שקל. להשיג באתר xistore

ליננז סט קלאסי עם פס אפור כהה. מחיר 949 שקל. טל ברושל,
ליננז סט קלאסי עם פס אפור כהה. המחיר 949 שקל/טל ברושל

חולמים טוב

בין מגוון המצעים הרכים למיטה של ליננז, מצאנו דגם קלאסי, נקי ומדויק שיתאים לכל חדר. סט המצעים הזוגי בצבע לבן עם פס אפור כהה כנגיעה מעודנת במסגרת הציפה והציפית.

העיצוב האלגנטי ישרה אוירה חגיגית וטהורה בחדר השינה, הוא עשוי מ-100% כותנה סרוקה בעלת סיב ארוך במיוחד, ארוגה כסאטן למגע רך כמשי בצפיפות 500 חוטים לאינץ' - דאבל פיק. נוכחותו על המיטה בחדר השינה תשרה אווירה רגועה עם תחושת רכות עוטפת, לשינה מרעננת עם בחלומות טובים, כמו בבית מלון מפנק.

המחיר לסט מלא: 949 שקל, להשיג באתר ליננז

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
xiaomi robot vacuum x10+. יחצ שיאומי,
xiaomi robot vacuum x10+/יחצ שיאומי

העוזר החכם

שואב האבק הרובוטי של שיאומי - הוא גם שוטף! Xiaomi Robot Vacuum X10+ שייך לדור החדש של שואבי האבק ולוקח את ניקיון הבית כמה צעדים קדימה. הוא מגיע עם תחנת עגינה All-in-One לשאיבה, ריקון והודות לאינטליגנציה מלאכותית תוצאות הניקיון שלו ראויות לשבח.

חיישן צילום בשילוב ניווט לייזר מתקדם, מאפשר לו להימנע ממכשולים, לבצע סריקה 360° של כל הבית, לתכנון ולשרטוט את מסלול הניקיון. לגאון הזה, מיכל מים בנפח 2.5 ליטר ויכולת לזהות שטיחים כדי לעבור למצב שאיבה יבשה מבלי להרטיב אותם. עוצמת השאיבה חזקה במיוחד והסוללה מאפשרת עד שעתיים של עבודה רצופה.

השואב חוזר בעצמו לעמדת העגינה לטעינה ומילוי מים (על פי הצורך) ובסיום שב להמשך ניקיון בנקודה שהפסיק. מגיע עם שנה אחריות מלאה על-ידי קבוצת המילטון היבואן הרשמי.

המחיר: 4,190 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת Mi Store, באתר שיאומי ישראל ואצל המשווקים.

סופר קיו 2.0: מפיץ ריח חכם וחשמלי הפועל על גבי גלי קול, MIYO SCENT. יח"צ,
סופר קיו 2.0: מפיץ ריח חכם וחשמלי הפועל על גבי גלי קול, MIYO SCENT/יח"צ

ריח ביתי

מפיץ הריח החכם והמתקדם של MIYO SCENT הישראלית, סופר קיו 2.0 פועל בטכנולוגיית ננו אולטרה סוניק שפיתחה החברה והוא מפיץ ניחוח נעים (לבחירה מבין 50 ריחות שמציעה החברה) באמצעות שליטה ברחוק באפליקציה ייעודית ניתן לשלוט ולווסת את עוצמת, כמות ותדירות הבישום בכל רגע נתון, לתזמן הפעלה וכיבוי מראש ועוד.

גביש מיוחד הרוטט במהירות על-קולית, גורם לתערובת שמנים ארומטיים ואיכותיים שבקפסולה להיפרד לחלקיקים קטנטנים ולהתפזר בצורה אחידה בחלל.

מתאים לתלייה או הנחה בחללים עד 120 מטרים, פועל באמצעות חיבור לשקע חשמל או סוללות. תערובות הריח מורכבות מחומרים טבעיים 100% אקולוגיים וידידותיים, מגיע בצבעים שחור, לבן או אפור.

המחיר: 429 שקל. להשיג באתר החברה.

שארק - שואב אבק iz423אלחוטי חדש 2790 שקל. שריג יבואן רשמי,
שארק - שואב אבק iz423 אלחוטי חדש 2790 שקל/שריג יבואן רשמי

חתיך וחזק

שארק מציג את הדגם החדש ביותר של המותג IZ423 STRATOS - שואב אבק אלחוטי נטען שמתחדש בטכנולוגיית clean sense IQהכוללת חיישן חכם לזיהוי לכלוך בלתי נראה והתאמת עוצמת השאיבה באופן אוטומטי.

לראשונה בישראל, שואב האבק כולל מחסנית Anti- Odour המונעת ריחות רעים בתוך השואב ומחוצה לו ומפיצה ריח מרענן. דגם זה הוא סנונית ראשונה מקולקציית Shark IQ שתושק במהלך 2023.

השואב כולל את פטנט אפס תחזוקה פלוס, כמו בדגמים הקודמים רק אוסף יותר שיער, לכלוך ואבק מתמיד ומונע את הסתבכות השיער על המברשת.

מחיר השקה: 2,790 שקל. להשיג ברשתות החשמל ובאתר היבואן שריג אלקטריק.

polti-vaporetto, מנקה בקיטור של חברת POLTI. יח"צ,
polti-vaporetto, מנקה בקיטור של חברת POLTI, המחיר: 399 שקל/יח"צ

איטלקי יסודי

אם כבר ניקיון רציני לפסח, אז למה עם קיטור? המותג האיטלקי POLTI ממובילי תחום הקיטור בעולם מעל ל- 40 שנה, מציע מנקה בקיטור של המותג האיטלקי VAPORETTINO FIRST, מוצר קומפקטי לניקוי כללי (לכלוך בין אריחים, ניקוי אבנית ממוצרי כרום ועוד).

מוצר מבטיח לחסל 99.9% מהנגיפים/וירוסים, חיידקים ובקטריות.

חברת POLTI היתה הראשונה להתאים מוצרי קיטור לשימוש ביתי. הערכים המנחים את החברה בפיתוח המוצרים הם: שמירה על הסביבה, ופיתוח מוצרים אשר נותנים מענה אפקטיבי למשתמש הביתי.

המחיר 399 שקל. להשיג באתר OIG

ניופאן - מגהץ קיטור אנכי טפאל דגם t-8490eo - 1090 שקל. באדיבות ניופאן,
ניופאן - מגהץ קיטור אנכי טפאל דגם t-8490eo, המחיר: 1,090 שקל/באדיבות ניופאן

מתיישרים בקצב

ניופאן מציעה דרך להקל על מטלת הגיהוץ הסיזיפית ומציגה את מגהץ קיטור מבית TEFAL עם מערכת תמיכה אנכית ייחודית, המספקת תמיכה מיטבית וחימום מהיר תוך 45 שניות בלבד.

מגהץ הקיטור האנכי של המותג TEFAL דגם T-8490EO נועד לגיהוץ, חידוש וריענון הבגדים בקלות, במהירות וביחידה אחת, ללא צורך בקרש גיהוץ מתקפל. מהחברה נמסר כי המגהץ מחטא את הבגדים 99.9% וכי הוא מתאים לכל סוגי הבדים.

המחיר המומלץ לצרכן: 1,090 שקל. ניתן להשיג ברשתות החשמל ובאתרים הסחר השונים.

סט צלחות 18 חלקים מדגם בון צ'יינה מעוטר זהב אמיתי. מחיר 1,750 שקל, מרדינגר סטודיו מבית הצורפים. יח"צ,
סט צלחות 18 חלקים מדגם בון צ'יינה מעוטר זהב אמיתי. מחיר 1,750 שקל, מרדינגר סטודיו מבית הצורפים/יח"צ

על השולחן

סט הצלחות האיכותי מדגם "בון צ'יינה" בעיטור זהב אמיתי, הוא חלק מקולקציית האירוח האלגנטית של Merdinger studio מבית "הצורפים" שמוצעת במחירים נגישים קצת יותר וכוללת מגוון רחב של כלי אירוח בעיצוב מקורי ובציפוי כסף וזהב.

כך למשל, מערכת האוכל היוקרתית מתוך הקולקציה, שמיועדת ל-6 סועדים (18 חלקים) במראה קלאסי, מרהיב ועל זמני, בחותמת איכות הצורפים.

המחיר: 1,750 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאונליין.

גולף & קו מחיר 345 שקל במקום 459 שקל. עמית שמש,
גולף & קו, מערכת סכו"ם במחיר 345 שקל במקום 459 שקל/עמית שמש

מהיד לפה

לצד מערכות האוכל, הן לאירוח חגיגי והן למראה שולחן מוקפד ומעוצב בימים של שיגרה, מציעה רשת גולף & קו להתחדש עם סט סכו"ם קלאסי.

הסט המוצע מעוצב בגימור מוזהב ובשילוב שחור, והוא תומך ביצירת אווירה מרשימה במיוחד על שולחן האוכל. הסט מיועד ל-6 סועדים ומורכב מ-24 חלקים ועשוי מפלדת אל חלד.

המחיר: 345 שקל (במקום 459 שקל). ניתן להשיג בחנויות גולף & קו ובאתר הרשת.

מכונה ביתית לייצור קרח. יחצ עולם הקולנוע,
מכונה ביתית לייצור קרח, המחיר: 499 שקל./יחצ עולם הקולנוע

עידן הקרח

מכונה ביתית לייצור קוביות קרח Peerless דגם 12-HZB-PRL בקיבולת 2.2 ליטר קומפקטית ומעוצבת, קלה להפעלה ללא צורך בחיבור לברז מים, מתאימה גם להצבה על השיש במטבח.

פעולה שקטה, קלה לשימוש בעלת לוח בקרה. למכונה אפשרות לייצר קוביות קרח ב- 2 גדלים שונים לפי בחירה ויכולת ייצור של 9 קוביות קרח בכל מחזור (13-6 דקות) ועד 12 ק"ג קוביות קרח כל 24 שעות.

המחיר: 499 שקל. ניתן להשיג באתר 'עולם הקולנוע'.

סודהסטרים E-TERRA. סודהסטרים,
סודהסטרים E-TERRA, המחיר לחג: 379 שקל (במקום 479 שקל)/סודהסטרים

עוברים למוגז

סודהסטרים משיקה לרגל חג הפסח את מכשיר ה-TERRA™- E בעיצוב מודרני, עם מערכת הגזה חשמלית שמאפשרת לתכנן מראש את מידת ההגזה הרצויה, מתוך שלוש רמות מוגדרות מראש (הגזה עדינה, בינונית וחזקה) בלחיצה אחת.

המראה הנקי של המכשיר החדש כולל תאורת אווירה כחולה ואלגנטית בעת ההגזה. העיצוב החדש משלב בין סטייל, חדשנות וקיימות (משמעות השם TERRA היא כדור הארץ) במטרה לשנות את הדרך בה אנשים צורכים משקאות מוגזים ולמען הפחתת השימוש בבקבוקי פלסטיק חד-פעמיים בעולם. המכשיר מגיע בצבעוניות קלאסית של שחור או לבן.

המחיר חג: 379 שקל (במקום 479 שקל) בתוקף עד 13.4.23. ניתן להשיג באתר החברה ובמוקד המכירות בטלפון שמספרו 9880*

ברשת קוק אנד moderna מבית קוטאיה טורקיה (חדש). יח"צ חו"ל,
רשת קוק אנד בייק, מערכת אוכל moderna מבית קוטאיה טורקיה, המחיר לפריט: 30 שקל/יח"צ חו"ל

מטורקיה באהבה

מותג המולטי ברנד COOK AND BAKE מציע מגוון של מערכות אוכל. אחת מהן היא MODERNA - מערכת צלחות פורצלן מבית המותג הטורקי KUTAHYA עם סיומת מודגשת שתעשה את כל ההבדל בשולחן האוכל. בטוח לשימוש במדיח הכלים ובמיקרו.

KUTAHYA Porselen - הטורקית נחשבת לאחת מיצרניות הפורצלן הגדולות בעולם והיא מקפידה לחדש בעיצובים קלאסיים שיתאימו לכל שולחן אירוח וגם בעיצובים נועזים שיימשכו את כל תשומת הלב של האורחים.

המחיר לפריט בקולקציה: 30 שקל. ניתן להשיג בחנויות ובאתר COOK AND BAKE

סט להכנת פיצה. יח"צ,
סט להכנת פיצה - ערכת מגשים להכנת פיצה ביתית כמו בפיצריה, המחיר 126 שקל, GROO/יח"צ

הפיצה של אחרי החג

אתר groo מציע סט להכנת פיצה - ערכת מגשים להכנת פיצה ביתית שתוגש ותיראה כמו הפיצה מהפיצרייה.

סט vפיצה כולל מעמד, 4 תבניות בקוטר 29 ס"מ כל אחת, גלגלת לחיתוך פיצה ומאפים מתנה. מתאים לשימוש בתנור.

המחיר: 126 שקל. להשיג באתר GROO

city box של כתר. יחצ כתר,
city box של כתר, המחיר: 160 שקל/יחצ כתר

מאחסנים ומארגנים

City Box הוא הקומפקטי שבקולקציית ארגזי האחסון המתקדמים של כתר ומיועד לסדר וארגון גם בחללים קטנים. איכותי, קל מאוד להרכבה, במראה דמוי עץ שאף ניתן לצבוע.

ארגז סיטי בוקס של כתר מציע פתרון אחסון מעולה לחללים בכל הגדלים, גם לחלל שאינו גדול במיוחד.

הוא עשוי מחומרים איכותיים, מאפשר אחסון ושמירה על הציוד מפני כל מזג אוויר ויעשה לכם סדר בכניסה לבית, במרפסת ואפילו בחדר הילדים. הסיטי בוקס מגיע בעיצוב דמוי עץ, אסתטי ומינימליסטי, המשתלב בהרמוניה בכל סגנון של עיצוב ואף ניתן לצבוע אותו לכל צבע שתרצו.

גודלו מאפשר לנייד אותו בקלות ממקום למקום, כמו גם לשנות את מיקומו בפינות החדר, הגינה או במרפסת, מבלי שיתפוס חלקים חיוניים בחלל.

הארגז יכול לשמש גם כשולחן צד או שולחן קפה, איכותי, חזק ועמיד גם בתנאי חוץ, קל לניקוי, מגיע עם ידיות מובנות לשימוש, ידידותי ונוח במיוחד.

המחיר: 160 שקל לפני מבצעים והנחות. ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר כתר.

מחבת מסדרת פוסיבל של נינג'ה - possible pan לאינסוף אפשרויות בישול במחבת אחת 749 שקל. שריג יבואן רשמי,
מחבת מסדרת פוסיבל של נינג'ה - possible pan לאינסוף אפשרויות בישול במחבת אחת 749 שקל/שריג יבואן רשמי

נינג'ה בקולקציה חדשה

המותג Ninja הפך לאחד המוכרים והמזוהים ביותר עם תרבות הבישול, המטבח והאירוח. לקראת פסח השנה חשף המותג קולקצייה שכוללת גם מוצרים מקטגוריות חדשות ומפתיעות.

מערכת משולבת מיקסר, בלנדר ידני וקוצץ מזון במכשיר אחד - המערכת מדגם CI107IS היא היחידה בישראל שמשלבת ביחידת מנוע אחת עוצמתית (850W) את כל מכשירי העיבוד הידניים לשימוש נוח וקל באמצעות חיבור יחידת המנוע לאביזר המתאים לקבלת ההפעלה הרצויה. ערבול, קיצוץ, ריסוק, טחינה, עיבוד מזון, הקצפה, הכנת מחיות ובצקים, המחיר: 699 שקל.

קולקציית הסכינים החדשה Ninja Foodi StaySharp - צפויה לשנות את הרגלי השימוש בסכינים ולהפוך את שלב ההכנות למדויק, חד ומהיר יותר. הקולקציה כוללת שלוש מערכות סכינים המאפשרות לבחור את הסכין המתאימה לכל משימה (17 חלקים,7 חלקים ו-2 חלקים) כאשר כל מערכת מגיעה עם משחיז מובנה שמותאם באופן מדויק לסכינים המצורפות. טכנולוגיית StaySharp מבטיחה שהסכינים יישארו חדות תמיד, כמו ביומן הראשון. המחיר: 449-1,790 שקל.

קולקציית כלי הבישול של נינג'ה - כוללת סירים ומחבתות רב תכליתיים בגדלים שונים, עשויים בטכנולוגיית NeverStick שמייצרת משטח חזק ועמיד במיוחד לאורך זמן המונע שריטות, שחיקה והידבקות מזון ומאפשרת שימוש בכלי מתכת כמו כף או תרבד ללא חשש לשריטות או שחיקות. בנוסף, שכבת הציפוי מקלה על תהליך הניקוי ומאפשרת ליהנות מבישול בריא יותר עם פחות (או בלי) שמן ועם תוצאות טובות לא פחות. גולת הכותרת בקולקציית כלי הבישול של נינג'ה היא סדרת Possible שמספקת אינסוף אפשרויות בסיר אחד: הרתחה, טיגון עמוק, צריבה, אפייה, תבשילי קדירה, אידוי ועוד. המחיר בסדרת הסירים והמחבתות נעים בין: 239-749 שקל.

את מוצרי נינג'ה ניתן להשיג ברשתות החשמל ובאתר היבואן, שריג אלקטריק

ninja foodi staysharp נינג'ה מערכת 7 חלקים - 6 סכינים ומשחיז מובנה, מחיר השקה: 999 שקל. שריג יבואן רשמי,
ninja foodi staysharp נינג'ה מערכת 7 חלקים - 6 סכינים ומשחיז מובנה, מחיר השקה: 999 שקל/שריג יבואן רשמי
מערכת מוט בלנדר מיקסר ידני וקוצץ מזון של נינג'ה.. שריג יבואן רשמי,
מערכת מוט בלנדר מיקסר ידני וקוצץ מזון של נינג'ה, המחיר: 699 שקל/שריג יבואן רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully