וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת הבינלאומית למוצרי טיפוח ואווירה Bath & Body Works - בדרך לישראל

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 8:42

אחרי כניסתן של רשתות בינלאומיות לראשונה לישראל, בהם: alo, ויקטוריה סיקרט ו-lulu lemon, כעת מודיעה 'דלתא' כי חתמה על הסכם זיכיון להפעלת רשת החנויות המובילה למוצרי טיפוח ואווירה - Bath & Body Works. כ-30 חנויות צפויות להיפתח בהשקעה של כ-60 מיליון שקל

דלתא ישראל מותגים. יח"צ חו"ל,
דלתא ישראל מותגים/יח"צ חו"ל

דלתא ישראל מותגים חתמה על הסכם זיכיון בלעדי להקמת חנויות ותפעול של הרשת הבינלאומית המובילה למוצרי טיפוח ואווירה - Bath & Body Works.

החברה מתכננת להשיק את אתר האון ליין במהלך השנה הנוכחית (2023) וכן לפתוח לפחות 30 חנויות פיזיות בארבעת השנים הקרובות, בהשקעה מוערכת של כ-60 מיליון שקל.

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל אמרה היום: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של החברה אנו נרגשים להביא לראשונה לישראל את המותג המוביל בעולם בתחום מוצרי הטיפוח והאווירה,Bath & Body Works ובכך להרחיב את תמהיל המוצרים והמותגים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו".

דלתא ישראל מותגים. יח"צ חו"ל,
דלתא חתמה על הסכם זיכיון בלעדי להפעלת רשת חנויות Bath & Body Works בישראל/יח"צ חו"ל

היקף מכירות שנתי בגובה 7.5 מיליארד דולר

במסגרת ההסכם עליו חתמה 'דלתא מותגים ישראל' עם המותג Bath & Body Works, היא תהיה הזכיינית הבלעדית של הרשת הבינלאומית בישראל למשך 7 שנים לפחות עם אופציה להארכתו בשבע שנים נוספות.

Bath & Body Works הינה הרשת המובילה בעולם בתחום מוצרי הטיפוח, האווירה ובישום לבית ומוצריה כוללים מגוון רחב של קרמים ותחליבי גוף, נרות, מפיצי בישום וסבוני ידיים המיוצרים ברובם בארה"ב ומאופיינים כמוצרים איכותיים ועדכניים, במחירים נוחים ובשירות לקוחות וחוויית קניה בחנויות.

אתרי החברה הכוללים מעל ל-1,800 חנויות בארה"ב וקנדה, מעל ל- 425 חנויות בבעלות זכיינים מחוץ לאמריקה יחד עם אתרי האינטרנט של המותג, הביאו את הרשת למחזור מכירות שהסתכם בכ-7.5 מיליארד דולר בשנה האחרונה (2022).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ענת בוגנר מנכלית דלתא ישראל מותגים. שי פרנקו,
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים/שי פרנקו

206 חנויות ו-4 אתרי מכר

דלתא ישראל מותגים הוקמה כחלק משינוי ארגוני בחברה הציבורית דלתא גליל תעשיות בע"מ.

כחלק מהסכם הפיצול, הועברה פעילות 'דלתא ישראל' לחברה וכיום היא עוסקת בעיצוב, פיתוח, שיווק ומכירה בישראל, של מוצרי הלבשה תחתונה לנשים, גברים וילדים, הלבשת בית, הלבשת ספורט ופנאי, הלבשת ילדים, גרביים והנעלה, בעיקר תחת המותגים Delta וfix.

יו"ר הדירקטוריון של דלתא ישראל הוא אייזיק דבח והמנכ"לית היא ענת בוגנר. תחת הרשת פועלות 206 חנויות בישראל, נמצאות רשתות החנויות של דלתא (173 חנויות), fix (29 חנויות), Panta Rei (4 חנויות).

כמו כן, החברה פועלת באמצעות 4 אתרי אינטרנט למותגים "דלתא", "פיקס", "Panta rei" ו-"Victoria's Secret".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully