וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המותג שכבש את הטיקטוק וגלידה בטעם חרוסת

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 10:26

הגלגלת שתסייע בספיגת מוצרי הטיפוח, המותג שכבש את הטיקטוק נוחת בישראל, הדיאודורנט הגברי שעושה קאם בק, האופנה האביבית שהגיעה לחנויות, טונה טעימה וכשרה לפסח - ומי הכניס את החרוסת לגלידה?

אביב נשי קולקיצייתצאביב בגולברי =. ליאור קסון,
אביב נשי קולקציית אביב בגולברי/ליאור קסון

אביב נשי

ניצני אביב ברשת גולברי, המותג משיק קולקציה רחבה של שמלות קלילות ואווריריות, חצאיות מידי, חליפות קלאסיות, חולצות מעוטרות וגופיות תחרה.

בין הפריטים הבולטים: חליפות סריג מעוטרות בכפתורים, חליפות מבדים רכים עם קשירה במותניים וחליפות מחויטות עם אופציה לבחירת ג'קט או ווסט, שמלות בגזרה חופשית חלקות או עם הדפסי פרחים, שמלות תחרה לבנות עם קשירות במותניים או בכתפיים, שמלות קרושה רומנטיות בשילוב מלמלות,חולצות שיפון רומנטיות, חולצות פופולין מעוטרות וחולצות עם שרוולים קצרים חלקן בגימור תחרה בשרוולים.

חגיגת הצבעים כוללת גוני לבן, קאמל, בז', ירוק, כחול, תכלת, ניוד, ורוד, לילך ועוד.

את הלוק משלימים מגוון אביזרי אופנה ביניהם: צעיפים, תכשיטי אופנה, חגורות ותיקי ערב.

אביב נשי קולקציית אביב בגולברי. ליאור קסון,
אביב נשי קולקציית אביב בגולברי/ליאור קסון

יופי של מהפכה

עם למעלה מ-52 מיליון צפיות בסרטונים של המותג בטיק-טוק, מוצרי ה-SKIN CARE של המותג הרותח REVOLUTION , נוחתים לראשונה בישראל.

בין המוצרים סדרת ויטמין סי, סדרת BLEMISH לטיפול בפצעונים, קרם לחות עם SPF30, סרומים של רטינול המכילים רמות ריכוז שונות ומוצר הדגל-סרום לעיניים המכיל 5% קפאין ומסייע בהפחתת נפיחות והארת אזור העיניים וחומצה היאלורונית המשפרת את מראה העור ומסייעת בטשטוש קמטוטים סביב העיניים. הסרום טבעוני ללא בישום.

על המוצרים מיוצרים באנגליה ובדרום קוריאה ולא נוסו על בע"ח, הם מכילים חומרים פעילים לטיפול במגוון סוגי עור. סדרה פופולארית נוספת של המותג היא ,BLEMISH המתכתבת עם הביקוש העולה לטיפול בפצעונים וטיפול בעור שאינו אחיד.

מוצרי הטיפוח מצטרפים לליין האיפור והאביזרים של REVOLUTION שהושק לפני כ-3 שנים.
להשיג ב-100 סניפי סופר-פארם, ובסופר-פארם אונליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יופי של מהפכה מותג Revolution בישראל. יח"צ,
יופי של מהפכה מותג Revolution בישראל/יח"צ

גלגלו אותה

רשת הלואוקוסט ביוטיקייר, משיקה את HERBAL SOLUTION-סדרת רולרים לעיסוי הפנים המבוססים על אבן הג'ייד, עיסוי באמצעות רולר הגלגלת, מסייע בשחרור המתח בשרירי הפנים, המרצה והזרמת הדם, מה שמשפר את החדרת חומרי הלחות לשכבות העמוקות של העור ומבטיח עור גמיש, זוהר ומוצק יותר.

לגלגלת צד לאזורים צרים כמו האזור מתחת לעיניים וצד הרחב לאזור הפנים, הלסת, המצח והצוואר.להשיג ברשת ביוטיקר.

גלגלו אותה הגלגלות של ביוטי קר. יח"צ,
גלגלו אותה הגלגלות של ביוטי קר/יח"צ

לגברים בלבד

הגברים בטח ישמחו לשמוע שמותג הדאודורנטים AXE, חוזר לאחר היעדרות של מספר חודשים ומוצרי האנטי- פרספירנט שנקראו בעבר "אקס הלבן", חוזרים למדפים בעיצוב ובנוסחה חדשים. המוצרים החדשים בטכנולוגיה מתקדמת להגנה מפני זיעה והפחתת זיעה עד 72 שעות.

העיצוב בשחור וכסוף, מחליף את העיצוב הלבן ועם החזרה, מושקים שני ניחוחות חדשים אפולו ודארק טמפטיישן. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

לגברים בלבד הקאם בק של AXE. סטודיו 0304,
לגברים בלבד הקאם בק של AXE/סטודיו 0304

טעים וכשר

חטיבת המזון של חברת שסטוביץ, קיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק מותג חטיפי החלבון הטבעוני TRIBE - חטיפים טבעיים, עם 3 שכבות מעושרות בחלבון מהצומח, חמאת בוטנים, זרעי צ'יה וחמנייה, שקדים, סוכר קוקוס, סילאן, פקאן וללא ממתיקים מלאכותיים.

תוכלו ליהנות מ-4 טעמים: טריפל בטעם שוקולד ומייפל, טריפל בטעם קרמל מלוח עם בוטנים ואגוזים, טריפל במרקם חלת דבש קראנץ' וטריפל בטעם שוקולד וחמאת בוטנים.

מותג טרייב נחשב למספר 1 במכירות בקטגוריית הלייט בבריטניה ומספר 1 בקטגורית חטיפי חלבון טבעוניים. להשיג ברשת סופר פארם בלבד.

עוד מחטיבת המזון של שסטוביץ, מוצרי טונה של המותג האיכותי ריו מרה, המציע נתחי טונה בהירה בשמן זית בגרסה כשרה לפסח. טונה ריו מרה היא טונה איטלקית אמיתית, מיוצרת בתהליך ניקוי כפול ועוברת מבדקי איכות קפדניים, יש לה גוון ורדרד, טעם מיוחד ואיכות בלתי מתפשרת. להשיג ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ.

טעים וכשר טונה ריו מרה וחטיפי חלבון כשרים לפסח. יח"צ,
טעים וכשר טונה ריו מרה וחטיפי חלבון כשרים לפסח/יח"צ

סיום מתוק

מחפשים קינוח מתוק לפסח? בן&ג'ריס משיקים גלידת חרוסת משמנת משובחת ובמרקם קרמי. הגלידה מכילה 10% חרוסת איכותית, תמרים אמיתיים, אגוזי מלך פריכים, קינמון, יין ותפוזים ללא גלוטן.

הגלידה היא מוצר ייחודי שפותח על-ידי בן&ג'ריס ישראל, מיוצרת בטכנולוגיה חדשנית וייחודית ותשווק במהדורה מיוחדת.

להשיג בכל רשתות השיווק, בחנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות.

סיום מתוק בבן אנד ג'ריס. ורדית דפני,
סיום מתוק בבן אנד ג'ריס/ורדית דפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully