וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר במתנה: מה נביא למארחים בערב החג?

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 10:18

חג החירות הוא גם חג המתנות, שהרי לא נגיע אל המארחים בידיים ריקות... רק שמה שהסתכם פעם ביין או פרחים, הפך לעולם שלם של שוברים, חוויות ופינוקים. יצאנו לבדוק כמה חידושים: מכלי מטבח קלאסיים ועד לחבילות ספא וטיפולים

אורחים מגיעים הביתה. ShutterStock
עושים סדר במתנה: מה קונים למארחים בערב החג?/ShutterStock

ערך חברתי

מסמלי החג כגון צלחת סדר פסח ומצה בעבודת יד והגדות - ועד לערכת סימוני ישיבה ומארזי מתנה למארח, בעלות של עד 200 שקלים.

בחנות החברתית של אנושופ נמכרים מוצרים שהוכנו במרכזים התעסוקתיים של עמותת אנוש לבריאות הנפש וכל ההכנסות יועברו ישירות למתמודדי נפש שאחראיים לכל שלבי הייצור, ההרכבה והאריזה.

בין המתנות לחג שמוצגות באתר מצאנו: צלחת פסח ב-105 שקל, מצה ב-75 שקל, צלחת ליל סדר ב-155 שקל ועוד.

ניתן להשיג באתר 'אנושופ'.

צלחת מצה. טל סיון ציפורין,
צלחת למצה, אנושופ, המחיר 75 שקל/טל סיון ציפורין

הלב קובע

המציאות בישראל הפכה לאחרונה למורכבת, התחושה בעם מפולגת וישנה פחות הכרה עלפי השונה וקבלתו.

אחת האמירות שחוזרות ונשנות היא שיש מודל אחד למשפחה וכל מודל אחר הוא בגדר חריגה מהנורמה.

רגע לפני חג החירות והתכנסות המשפחות סביב שולחן החג, חברה סודהסטרים לאמן עידו גרינברג (MISMAS@) מהדורה מיוחדת של בקבוקים עם המשפט 'זה רק הלב שקובע מה זו משפחה', אשר נועדה להעלות מודעות לגווניה השונים של משפחה ישראלית בהרכבים שונים.

הבקבוקים יימכרו באתר סודהסטרים והכנסות ייתרמו לאגודה למען הלהט"ב בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סודהסטרים  X @mismas  מחיר 20 שקל. באדיבות סודהסטרים,
רק הלב קובע מה זו משפחה, סודהסטרים בשת"פ עם מיסמס, המחיר לבקבוק: 20 שקל/באדיבות סודהסטרים

שימושי וסמלי

מארז פותחן יין ומפצח אגוזים.

אמנם לרוב נעדיף לקנות אגוזי מלך קלופים, יחד עם זאת, קול פיצוח האגוזים לצד הקינוחים שלאחר הסדר יעניק חוויה אחרת כחלק ממסורת החג.

מארז פסח שמציעה רשת המתנות ג'נטלמן, כולל מפצח אגוזים מעוצב ופותחן בקבוקי יין כמתנה סמלית וקלאסית למארחים בערב החג. רוצים לשדרג? תוכלו להוסיף בקבוק יין ואגוזים לפיצוח, מתנה שתוגש ישירות לשולחן החג ותקפיץ כל סידור.

המחיר: 129 שקל. להשיג באתר וברשת ג'נטלמן.

6. ג׳נטלמן_פותחן ליין ומפצח אגוזים_מחיר 129 שקל. יח"צ,
ג׳נטלמן, פותחן ליין ומפצח אגוזים, המחיר: 129 שקל/יח"צ

פולו מי

מותג היוקרה האמריקני פולו ראלף לורן, המיוצג על ידי פקטורי 54, מציג לראשונה בישראל קו כלים ואופנה לבית, ביניהם: כלי בית, כוסות, קריסטלים ופריטי טקסטיל כמו מפות, שמיכות ומפיות, בעיצובים האייקונים של המותג.

קו הבית יהיה זמין לחנות הדגל בקניון רמת אביב, ויציג אפשרויות רבות למתנות חג. מחיר הפריטים בקולקציה: 86-2,230 שקל. ניתן להשיג בחנות הדגל של פולו ראלף לורן בקניון רמת אביב.

polo ralph lauren home ₪1050 factory54. יח"צ,
polo ralph lauren home, המחיר: 1,050 שקל, ל- factory54/יח"צ

חבילה במהדורה מוגבלת

לקראת פסח, חברת OIG המייבאת ומשווקת מוצרי חשמל קטנים למטבח ולבית של מותגים בינלאומיים ויצרנית המותגים DAVO ו-NOVO תציע חבילת פסח במחיר מיוחד.

החבילה כוללת ארבעה מכשירים שונים: מכשיר להכנת פופקורן של NOVO הפועל במהירות באמצעות זרימת אוויר חם וחוסך שימוש בשמן, בלנדר של מג'יק בולט עם מנוע עוצמתי ולהב אקסטרקטור, מטחנת קפה ותבלינים של DAVO ומחבת קרפ צרפתי של NOVO לבלינצ'ס ומופלטות בקוטר של 20 ס"מ מצופה בחומר מונע הידבקות.

המחיר לחבילת פסח: 699 שקל. להשיג ברשתות ובחנויות החשמל ובאתרי הסחר

חבילה מיוחדת מoig לפסח פופקורן של novo בלנדר של מג'יק בולט מטחנת קפה ותבלינים של davo ומחבת בלינצ'ס של novo במחיר של 699 שקל. יח"צ, מערכת וואלה!
חבילה מיוחדת מoig לפסח פופקורן של novo בלנדר של מג'יק בולט מטחנת קפה ותבלינים של davo ומחבת בלינצ'ס של novo במחיר של 699 שקל/מערכת וואלה!, יח"צ

טוויסט מרענן

מותג כלי הבישול והאפייה סולתם משיק את סדרת הסירים החדשה 'טוויסט', המתהדרת בעיצוב מודרני ושונה.

כמתחייב משמה, היא מספקת טוויסט לא צפוי למטבח הבייתי. ממבט ראשון התכונה הבולטת ביותר לעין היא העיצוב החדשני בצבע שחור פחם מונוכרומטי בעל מראה מעוגל שמאפשר הגשה גאה למרכז שולחן האירוח.

בסדרה מגוון סירים, מחבתות וקלחת בשלל גדלים עשויים מאלומיניום עמיד וציפוי Non Stick Food Safe תלת שכבתי. הם קלים לניקוי בשטיפה ידנית ומתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים.

טווח המחירים: 115-350 שקלים לפריט. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר סולתם.

5. קולקציית טוויסט מבית סולתם 115-350 שקל. אנטולי מיכאלי,
קולקציית טוויסט מבית סולתם 115-350 שקל/אנטולי מיכאלי

נהנים משני העולמות

סדרת כלי הבישול מבית HYBRIDPAN פודאפיל מציעה את המיטב משני העולמות: תכונות בישול של נירוסטה, קלות ניקיון של נונסטיק.

הסדרה מציעה כלי בישול היברידיים עם משטח בישול HEXACOMB חזק ועמיד בפני שריטות.

גוף כלי הבישול בנוי 3 שכבות ומפיץ חום במהירות ובאופן שווה, חוסך באנרגיה ומאפשר שליטה מדויקת על טמפרטורת הבישול הודות לבסיס המיוחד, סדרת כלי הבישול מתאימה לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה. * לא מומלץ להכנסה למדיח

תכונות המוצר: סימני צריבה איכותיים על ירקות ובשרים, ידיות ארגונומיות נוחות למגע, בישול מזון בקלות בטמפרטורה מושלמת, שימוש מועט בשמן או חמאה, בטוח לכלי מתכת - ניתן השתמש במרית מתכת, בסכינים, במזלגות מבלי לגרד את משטח הבישול, ניקוי פשוט ומהיר, ניתן לשימוש בתנור - ללא מכסה 260 מעלות \ עם מכסה 200 מעלות

הסט כולל: סיר 20 ס"מ, 2.5 ליטר, סיר 24 ס"מ, 4.5 ליטר, סוטאז' 28 ס"מ, 4 ליטר, מחבת 24 ס"מ, מחבת 28 ס"מ

מחיר מבצע: 799 שקל (במקום 2,199 שקל) תקף עד ה-1.5

סט 8 חלקים, פוד אפיל במחיר מבצע לכבוד החג: 799 שקל במקום 2199 שקל. food appeal,
סט 8 חלקים, פוד אפיל במחיר מבצע לכבוד החג: 799 שקל במקום 2199 שקל/food appeal

הבית לובש חג

מארז מתנות מפנקות למארחים לחג מקסטרו הום:

מארז ALL WHITE הכולל: זוג מגבות מטבח משובצות, קערת הגשה לבנה, סט כפות הגשה מעץ מנגו במראה כפרי, מפת שולחן חגיגית-לורקס, אגרטל פורצלן לבן L, אגרטל פורצלן לבן S במחיר: 290 שקל.

מארז FUN TIME כולל: כירבולית נעימה 100% כותנה, בצבעים שחור ולבן, 2 ספלים מעוצבים לשתייה חמה בהדפס נמר וזברה, מסגרת לתמונה במראה דמוי עור שחור וזוג פמוטי זכוכית בעבודת יד בצבע כחול במחיר 260 שקל.

ניתן להשיג בחנויות רשת קסטרו הום.

catsro home - מארז all white. אודי דגן,
catsro home - מארז all white, המחיר: 290 שקל/אודי דגן

טיפת יוקרה

BLESSEDINISRAEL חברה ישראלית המתמחה בייצור ושיווק יהלומים, משיקה סדרה ייחודית של מארזים המשלבים יהלום טבעי מואר כמתנה ייחודית ומפתיעה שתאפשר לשבצו על גבי תכשיט, לתלות כתמונה ואף להעבירו מדור לדור.

היהלום שנבחר בקפידה, מוגש בקפסולה שקופה, נעול וארוז בכריכה איכותית ומעוצבת. ניתן לבחור את מידת היהלום מ-3 נקודות קראט ועד 18 נקודות קראט ואת אפיונו: צבע GH, דרגת ניקיוןSI1 ומעלה, חיתוך בדרגת VG ומעלה.

כל יהלום ממוספר ומתועד וכל מארז כולל תעודה גמולוגית של חברת lnlight המפרטת את ערכו של היהלום לחברת הביטוח. טווח המחירים רחב בהתאם לגודל היהלום הנבחר ורמת ניקיונו: 438-1,800 שקל.

לרכישה באתר החברה.

מתנת יהלום גרפיקה. באדיבות blessedinisrael,
יהלום לדורות: מארז משולב עם יהלום טבעי כמתנה ייחודית ומפתיעה/באדיבות blessedinisrael

קולקציית מלונות הבוטיק בראון מתמחה בחוויות ספא אורבנית ומפנקת במלונותיה (בתל אביב ובירושלים, ובקרוב גם במלונות הנופש החדשים באילת), עם עיצובים פורצי דרך ומרהיבים, קולינריה משובחת וחיי לילה תוססים בברים ובמועדוני המלונות.

אין שני מלונות דומים בקולקציה, ובהתאם - כל מתחמי הספא שונים זה מזה ומעניקים כל אחד חוויה ייחודית משלו. במלון אחד הספא נמצא על הרופטופ, במלון אחר בסוויטה מפנקת ושטופת אור ובאחר בווייב אפלולי ואינטימי.

כל חבילת ספא, אם ארוחת בוקר או בלעדיה כוללת גם כוס קאווה או קוקטייל במתנה.

המחיר: שובר לחבילת ספא זוגית הכוללת עיסוי בן 45 דקות, ארוחת בוקר ושימוש חופשי במתקני הספא: 780-880 שקל. השובר תקף למלונות הרשת למעט מלון הפוליהאוס ובראון בובו. עבור שימוש בבריכה במלונות פוליהאוס ובראון בובו ישנה תוספת של 100 שקל.

lighthouse hotel wellness center.). מקס קובלסקי, עיבוד תמונה
lighthouse hotel wellness center, שובר לעיסוי 45 דקו במתחמי הספא של רשת מלונות הבוטיק בראון/עיבוד תמונה, מקס קובלסקי

פינוק לנפש

שובר מתנה לתיאטרון גשר תיאטרון גשר מציע גיפט קארד כמתנה מעוררת לנפש, כזו שתשלח את המארחים שלכם לערב של בילוי תרבותי.

המקבלים יוכלו לבחור את הצגה על פי טעמם האישי ולממש בזמן שנוח להם. פשוט בוחרים מתנה, מוסיפים ברכה, ומתזמנים את שליחת המתנה (לנייד של המקבל) לרגע המושלם שתבחרו.

תיאטרון גשר הוא תיאטרון רפרטוארי, אחד מארבעת התיאטראות הגדולים בארץ והוא פונה לקהל צרכני התרבות חובבי תיאטרון ברמה בינלאומית.

תיאטרון גשר ייצג את ישראל בפסטיבלים רבים ברחבי העולם וזכה בפרסים נחשקים, שבחים וביקורות חיוביות.

מחיר כרטיס זוגי להצגה: 300 שקל, מחיר מנוי עם 4 כרטיסים להצגה: 520 שקל. להזמנת באתר התיאטרון.

כרטיס מתנה לפסח - תיאטרון גשר. באדיבות תיאטרון גשר,
כרטיס להצגה כמתנה לפסח - תיאטרון גשר, המחיר: 300 שקל לכרטיס זוגי, 520 שקל ל-4 כרטיסים/באדיבות תיאטרון גשר

לעסות את החג

מלון סטאי תל אביב מציע לרכישה תשורה מפנקת של אירוח בספא בשילוב עם ארוחת בוקר במסעדת "קישלה" של המלון.

החבילה כוללת טיפול ספא 50 דקות ליחיד, שימוש במתקני מתחם הספא כולל חדר הכושר העדכני, חמאם טורקי, סאונה יבשה ופינת מנוחה מרגיעה עם תה וכוס קאווה.

מחיר החבילה ליחיד: 600 שקל. ניתן לרכוש בטלפון: 03-6016014

מלון סטאי תל אביב - ספא. אסף פינצ'וק,
מלון סטאי תל אביב - חבילת ספא ליחיד במחיר 600 שקל/אסף פינצ'וק

הדובדבן של הקצפת

המארחים שלכם השקיעו בערב ליל הסדר ימים ושבועות, וכינסו סביב שולחן החג מספר אורחים לא מבוטל? תוכלו לחלוק את עלות המתנה ולרכוש יחד מתנה שתשלח אותם לבילוי מפנק במיוחד!

מלון הבוטיק 'גורדוניה' במעלה החמישה צפוי להיות מענה מושלם לסוג כזה של מתנה. המלון שצופה אל הרי ירושלים מציע חוויית אירוח המשלבת שלווה, פינוק ונוף עוצר נשימה.

שובר המתנה כולל אירוח זוגי על בסיס חצי פנסיון חלבי ללילה אחד באמצע שבוע, בסוויטה ג'וניור יוקרתית עם בריכה פרטית, האט טאב וטיפול ספא זוגי ל-50 דקות.

מחיר השובר: 3,200 שקל והוא ניתן לרכישה עד לתאריך 04/04/23 במוקד ההזמנות של המלון. (אינו תקף בחודשים יולי ואוגוסט ו/או בחגים).

מלון גורדוניה. אדי ישראל,
מלון גורדוניה, שובר מתנה מושלם למארחים שהשקיעו, המחיר: 3,200 שקל/אדי ישראל

מדיטציה בקפסולה

בימים אלו, כאשר כולנו חווים עליה ברמת הסטרס, תוכלו לרכוש מתנה שתטעין את הגוף והנפש.

המעבדה לבריאות אופטימלית EVER LAB מציעה לקחת פסק זמן ממרוץ החיים וליהנות ממגוון חוויות כמו: סאונת אינפרה רד, עיסוי לימפטי וסאונת קור של -85 מעלות או בכלל לשקוע למשך 20 דקות בקפסולת מדיטציה מרגיעה.

קפסולת הפוד המפנקת NAP POD מדמה מצב ציפה עם טכנולוגית פטנט של נאס"א, והיא מאפשרת למוח להיכנס למצב מדיטטיבי (גל-תטא) בפרק זמן קצר כדי להשרות רוגע, לשפר את מצב הרוח, לפצות על שעות שינה חסרות ולשפר את איכות השינה.

עלות טיפול בודד: 250 שקל. חבילות נוספות אפשריות בטווח מחירים 380-680 שקל. לפרטים נוספים בווטסאפ: 079-6299079 או באתר ever-lab

המעבדה לבריאות אופטימלית EVER LAB. יח"צ,
המעבדה לבריאות אופטימלית EVER LAB, מציעה קפסולת מדיטציה להתחדשות, מחיר לטיפול בודד: 250 שקל/יח"צ

יופי של טיפוח

לנקום, מותג הקוסמטיקה היוקרתי המוביל בעולם ובישראל, משיק את המתנה המושלמת לחג BEAUTY BOX, מארז יוקרתי המגיע במזוודת איפור מהודרת הכוללת מבחר מוצרי איפור וטיפוח של המותג, בגודל מלא ומיוחד.

המארז מכיל את כל מה שאישה צריכה על שולחן הטיפוח שלה: מסיר איפור עיניים BI-FACIL, סרום ADVANCED GÉNIFIQUE, מי פנים TONIC COMFORT, מסקרה LASH IDOLE, פלטת צלליות במהדורה מוגבלת, קרם עיניים GENIFIQUE, קרם אנטי אייג'ינג RENERGIE MULTI-LIFT, שפתון L'ABSOLUE ROUGE CREAM, גלוס L'ABSOLUE Gloss Cream 213.

בנוסף לכל הפינוקים, למזוודת הטיפוח המושמת מצורף גם הבושם הנמכר ביותר של לנקום LA VIE EST BELLE. המארז יימכר במחיר מיוחד: 559 שקל (שווי המוצרים במארז: 2,087 שקל)

lancÔme beauty box 2023 מארז ביוטי בוקס לנקום מחיר 559 שקל. יח"צ חו"ל,
lancÔme beauty box 2023, מארז ביוטי בוקס לנקום, המחיר: 559 שקל (במקום 2,087 שקל)/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully