וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום של חלון: הרובוט שמבטיח חלונות מבריקים תמיד, לא רק בפסח

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 9:35

חולמים על חלונות נקיים בלי לעבוד קשה, לטפס על סולם ולקרוע עיתונים? לא מעט עזרים שהבטיחו לסייע בניקוי התבררו כמאכזבים ומצב בו החלונות מבריקים תמיד, נשמע כמו חלום רחוק אבל לקראת "חג הניקיונות" נתנו הזדמנות נוספת ובדקנו מנקה חלונות רובוטי שמבטיח להגשים אותו

ניקוי חלונות. ShutterStock
משימת הניקוי הכי מסובכת בבית, היא ללא ספק ניקוי החלונות, יצאנו לבדוק מוצר חדשני ומבטיח/ShutterStock

משימת הניקוי הכי מסובכת בבית, היא ללא ספק ניקוי החלונות. הצורך לנקות אותם עולה ככל שרמת האבק באוויר עולה, וכיוון אנחנו חיים במדינה מתפתחת עם קצב בנייה אינטנסיבי אם זה למגדלים לדיור או מסחר ואם זה קו הרכבת הקלה שיצר רעש ושיבושי תנועה אבל יותר מזה - לכלוך ואבק.

אין בית שהחלונות בו לא זקוקים נואשות לניקוי הרבה יותר ממה שמתאפשר לנו לנקות אותם, ולמה? כי משימת ניקוי החלונות מסובכת! צריך לפנות לה זמו, לטפס, לגרור אחרינו תכשירי ניקוי, מים ולא מעט אביזרים כמו סמרטוט רטוב, דלי, מטלית יבשה, ספריי ייעודי לניקוי חלונות, ונייר סופג או עיתון למחמירים ועוד לא דיברנו על סולם!

מי שבאמת "חולה ניקיון" לא יישארו אדישים למקרה שמשה מאובקת או עם סימני ידיים, אבל מה לעשות שגם אם מאד תרצו - לא תוכלו לנקות בקצב הדרוש, או לא תצליחו לנקות את חלקו העליון של חלון גבוה מעל לגובה המקסימלי שכף ידיכם מגיעה אליו.

אז לעיתים, רחוקות כקרובות, תלוי עד העניין מטריד אתכם וגם כמה מתאפשר לכם כלכלית, ניתן להזמין חברת ניקיון שמגיעה ע הציוד הדרוש ובמקרה הצורך גם לעשות סנפלינג מחוץ לבניו או להגיע עם מנוף (כן, נשמע גרנדיוזי) רק כדי להגיע לחלקו החיצוני של החלון במקומות גבוהים.

וכעת, ניראה שמישהו בכל זאת עונה לתפילות! אין ספק שרוב מנקי החלונות, במהלך ביצוע המשימה, לפניה ואחריה, מייחלים שאיזה רובוט עתידני יחליף אותם. שהחלונות בבית תמיד יהיו נקיים, שאפשר יהי להסיט את הוילון מבלי להתבייש ברמת האבק והלכלוך שהצטברו על השמשה...

בימים אלו, בעיתוי ראוי לקראת "חג הניקיונות" (פסח), משיקה קבוצת קריסטלינו, שמשווקת את מוצרי החשמל החכמים של חברת smarter, "חבר" (רובוט) חדש שמממש תרצו לאמץ - הוא יעזור לכם במטלת הבית הכי לא אהובה שקיימת בזמן שתוכלו להתפנות ולפנות את הידיים לכל עיסוק אחר שתבחרו.

עד כה - נשמע כמו חלום! אז יצאתי לבדוק וחזרתי עם רשמים מדוייקים אבל קודם, הנה כמה מילים על המוצר כפי שהוא משווק לצרכן.

מנקה החלונות הרובוטי W-S3S של smarter. יח"צ,
מנקה החלונות הרובוטי W-S3S של smarter, המחיר: 1,290 שקל/יח"צ

לדברי היצרן

מנקה החלונות הרובוטי W-S3S smarter נועד לניקוי יעיל ופשוט של חלונות, ויטרינות, משטחי שיש, מראות ומקלחונים בשליטה מרחוק .

הרובוט עושה שימוש בהתזת מים דו כיוונית וייבוש באמצעות שכבת פלנל, הוא מעניק עבודה רציפה, איכותית ושקטה בדרך לתוצאה מושלמת של משטחים מבריקים.

בזכות מערכת החיישנים החדשה, התוכניות החכמות וההפעלה הקלה -הרובוט W-S3S מנקה את כל חלונות הבית, חלונות הראווה והמראות. הוא בעל שטח כיסוי רחב, מחשב את מסלול הניקיון לבד, מגיע לכל פינה במשטחים ולא משאיר עקבות או שריטות.

W-S3S מגיע למהירות ניקוי של 1 דקה ל-2.5 מ"ר, מנווט אוטומטית, בעל הספק של 75 וואט, עוצמת יניקה של 2800PA, הגנה באמצעות חבל בטיחות, ועבודה שקטה עם עוצמת רעש נמוכה של 65dB.

המכשיר מאפשר התזה דו כיוונית, מכיל שני מכלי מים ונשלט מרחוק על ידי אפליקציה חכמה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

סרטון: מנקה החלונות הרובוטי W-S3S של smarter

הכנות לבדיקה

כמי שמנהלת בית כבר למעלה מ-20 שנה ואחראית באופן כמעט בלעדי על רמת הניקיון והסדר בבית (למרות חלוקת תפקידים והאידיאל שכל אחד מדיירי הבית ייקח חלק בנטל), ניסיתי כמעט כל פתרון שהוצע להקלה בעבודות הבית בכלל וניקוי החלונות בפרט.

החידוש האחרון שניסיתי, לפני שהתייאשתי, היה מגב מגנטי דו כיווני שנצמד לשני חלקי החלון (בתוך הבית ומחוצה ולו) שדורש הפעלה ידנית, שאומנם עזרה במעט על עבודת הניקוי אך נדרש ניגוב הסימנים שהוא השאיר עם נייר יבש/עיתון. בנוסף, מגב הגומי שלו נשחק אחרי 2-3 ניסיונות וכיוון שלא נרשמה התלהבות יתרה מהביצועים ולא היה לי פתרון נגיש ומהיר להחלפתו, "החידוש" נכנס למחסן ומאז לא ראה אור יום.

הפעם, כשהוצע לי לנסות את מנקה החלונות הרובוטי W-S3S של smarter, היה קשה לסרב בעיקר בגלל העיתוי המדויק (השימוש התכוף יותר בגינה הפרטית מאז החורף, הניקיונות שלקראת פסח והאירוח המיועד בליל הסדר), - ומצאתי את עצמי מפנה את הזמן הדרוש (חשבתי אצטרך שעות) ופורקת את "החבר החדש" שהבטיחו לי, מאריזתו, הפעם, יותר סקפטית, בלי ציפיות גבוהות ועם הכנה נפשית לאהבה מאכזבת :-)

המארז הקומפקטי של המכשיר החדש שטרם נפתח, היה נחמד אליי: לא כבד מידי, לא גדול מידי ועם פרומו מובן כתוב שחור על גבי לבן, מה מחכה בתוכו, כולל איורים ונקודות חשובות שכדאי להכיר.

עם הפתיחה, גיליתי שגם התכולה לא מפחידה (קשה לי עם ריבוי חלקים ועצמים בלתי מזוהים, זה תמיד ניראה מסובך ואז אני מוותרת מראש ומעבירה הלאה למי שמוכן לבדוק עבורי).

ואם לפרט, המארז כולל: את הרובוט שמחובר מבעוד מועט לחבל הביטחון, מטען חשמלי, 4 מטליות ניקוי צהובות, שלט פשוט לתפעול לשליטה מרחוק, בקבוקון קטן למילוי המים במיכל וחוברת הפעלה דקה, עם הוראות מאד מאד ברורות.

הפשטות המתחשבת עם האביזרים, הופכת את המוצר לידידותי ואפשר לסמן V על המפגש הראשוני בינינו.

חבר רובוטי חדש לניקוי חלונות של smarter, המחיר: 1,290 שקל. לי סיביליה, מערכת וואלה!
חבר רובוטי חדש לניקוי חלונות של smarter, המחיר: 1,290 שקל/מערכת וואלה!, לי סיביליה

הבדיקה

חוברת ההוראות - מאד ברורה וקלה להבנה גם למי שלא מגדיר את עצמו טכנולוג גדול.

חבל בטיחות - כשהרובוט עובד מצידו החיצוני של החלון, חשוב להקפיד לחבר את חבל הבטיחות לרהיט כבד בחדר כדי למנוע את נפילתו מטה במצב של תקלה בחשמל, סוללת גיבוי לא מוטענת או כל מצב חירום שיקרה.

הטענה - לפני השימוש הראשוני יש להטעין את הרובוט למשך 6 שעות רצופות כך שסוללת הגיבוי המובנת תתמלא כראוי.

זמן עבודה - חשוב להקפיד להפעיל את הרובוט תמיד כשהוא מחובר לכבל החשמלי. סוללת הגיבוי המובנית תיכנס לפעולה במצב חירום (כמו הפסקת חשמל) כדי שהרובוט לא ייפול.

טווח פעולה - הכבל החשמלי מגיע באורך של 6 מטרים כך שתוכלו להשתמש ברובוט לטובת ניקוי חלונות גבוהים במיוחד או אם המרחק משקע החשמל הקרוב ביותר דורש זאת.

דו צדדי או חד כיווני - הרובוט עובד בכל הפעלה על צד אחד של שמשה בלבד. כשהוא מסיים את העבודה על החלק החיצוני/הפנימי של החלון, תוכלו להבעיר אותו ידנית לצידו השני. הוא מתאים לעבודה על שני צידי החלון אך לא עובד עליהם במקביל.

מטליות הניקוי - המטלית מתחברת בקלות באמצעות דבק סקוטצ'. ההצמדה קלה אך חשוב שלא להסתיר את החיישן שנמצא באמצע התחתית (אל דאגה, קשה להתבלבל).

מילוי המיכל - לרובוט שני מיכלים מים משני צידיו, אחד קטן עם תכולה של 18 מ"ל (חצי מהבקבוק המצורף) למילוי מים אפשרות להוסיף חומר ניקוי והשני גדול יותר עם תכולה של 35 מ"ל (בקבוקון מצורף מלא) למילוי מים בלבד.

התזה דו כיוונית - בזמן העבודה, כל עוד לא הגדרתם אחרת, הרובוט מתיז מים על השמשה משני הצדדים לניקוי מיטבי.

שלט רחוק - שימוש בטווח עד 8 מטרים מהרובוט וניתן לשלוט באמצעותו על פעילות הרובוט. כמו להורות לו לנקות למעלה/למטה/ימינה/שמאלה, הפעלה וכיבוי של פונקציית התזת המים, והפעלה לתחילת הפעולה. ניתן גם לבחור את הנתיב - עבודה בצורת Z (מימין לשמאל-לימין) או עבודה בצורת N (מלמעלה-למטה-למעלה).

אפליקציה - ניתן להחליף את השליטה באמצעות שלט רחוק, לשליטה באמצעות אפליקציית TUYA SMART מכל מקום (גם כשאינכם בבית) בה תוכלו למשל לבחור את עיתוי ההפעלה מראש באופן חד פעמי או באופן קבוע ואפשרויות נוספות לשימוש נח ומותאם אישית.

הרובוט החדש לניקוי חלונות של smarter במהלך הבדיקה שערכנו

מנקה החלונות הרובוטי W-S3S של smarter/לי סיביליה - מערכת וואלה!

לסיכום הבדיקה

אומנם הרובוט מאפשר עבודה על מקלחונים, מראות ומעקות זכוכית בתוך הבית אבל לא מצאנו את השימוש הזה כפרקטי. אזורים קטנים כמו אלו, ניתן ואולי אפילו רצוי, להמשיך לנקות באופן ידני. מצד שני, לניקוי מעקה של מרפסת (שקשה לנקות מצידו החיצוני) הרובוט עובד מצוין.

יש לציין שרמת הניקוי היא טובה אך אינה מספקת לטובת כתבים קשים כמו נקודה של צבע טרי שהתייבש, אבק שהפך לבוץ יבש, או לכלוך אחד שהתייבש עם הזמן והרובוט לא יכול עליו (בשל כמות המים המותזת והשימוש במטלית רכה בלבד, מה שדורש סוג של "שפכטל" או אביזר גירוד אחר שמסיר לכלוך מהסוג הזה.

הרעש זמן העבודה לא נעים אך גם לא חריג ולא שונה מכל מוצר חשמלי שנועד לניקיון כמו שואב אבק, קולט אדים וכדומה.

דבר נוסף שהיינו שמחים אם היה מתאפשר, הוא שהרובוט יפעל עצמאית ובאופן אלחוטי, בלי הכבל המסורבל.

למעט מה שמניתי, מנקה החלונות הרובוטי W-S3S של smarter עשה יופי של עבודה ועונה על הציפיות (גם מעבר לאלו שהגעתי איתן). הוא מתאים מאד והופך למשתלם ככל שיש לכם יותר שטחים לניקוי, לדוגמא: מעקות חיצוניים, חלונות גבוהים או ויטרינה מאד גדולה בסלון.

חבר רובוטי חדש לניקוי חלונות של smarter, המחיר: 1,290 שקל. לי סיביליה, מערכת וואלה!
חד צדדי בניקוי - דו כיווני בהתזה, מנקה החלונות הרובוטי W-S3S של smarter/מערכת וואלה!, לי סיביליה

אז שווה או לא? יקר או משתלם?

לגבי המחיר - לא פשוט לשכנע אנשים שניסו אביזרים שאכזבו אותם, להוציא סכום כסף לא קטן עבור פעולה שעושים לעיתים רחוקות יחסית (תלוי כמה אתם מקפידים על ניקיון החלון שלכם), שלא כמו מדיח לניקוי כלים ושואב אבק שהשימוש בהם תכוף יותר.

המחיר של מנקה החלונות הרובוטי W-S3S של smarter עומד כעת על: 1,290 שקל, לרכישה באתר קריסטלינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully