וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המותג שחרט על דגלו מחויבות לקיימות

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 12:09

כשניחוח אגס פוגש עלי ורדים, פריימר לעיניים וטינט ללחיים, מותג היופי שמתחשב בסביבה, האופנה שתגרום לך להיות חופשיה, סדרת יינות בהשראת עולם הריקוד, הלהיטים הכי חמים בתחום הניקיון

חופשייה ומשוחררת עם HOODIES. אהוד שגב,
חופשייה ומשוחררת עם HOODIES/אהוד שגב

חופשיות ומשוחררות

רשת אופנת הבייסיק HOODIES מתחדשת ומתרגשת לקראת האביב ומשיקה קולקציה לנשים מבדי פשתן, טטרה וויסקוזה, בהשראת הטבע, כשהדגש הוא נוחות.

בקולקציה פריטי מיקס אנד מאץ' אופנתיים ליום-יום ולכל היום ביניהם: חליפות מכנסיים ביניהן: מכנסיים ארוכים ברמודה או קצרים, חולצות אוברסייז בגזרה גברית, חולצות מכופתרות עם שרוולים ארוכים בגזרה משוחררת ושמלות.

גוני הקולקציה טבעיים בהשראת המדבר ואלמנטים בטבע, כמו בז', לבן, קאמל, ירוק זית ושחור.
להשיג בכל סניפי הרשת ובאתר.

חופשייה ומשוחררת עם HOODIES. שי יחזקאל אהוד שגב,
חופשייה ומשוחררת עם HOODIES/שי יחזקאל אהוד שגב

יש ריח של אביב באוויר

מותג היוקרה לנקום אשר חרט על דגלו מחויבות לקיימות ושמירה על איכות הסביבה, משיק מהדורה מעוצבת ואקולוגית של בקבוק מילוי של הבושם האייקוני La vie est belle.

הבקבוק ניתן למילוי מחדש ועשוי מרכיבים מתחדשים יותר: 50% פחות זכוכית, 46% פחות פלסטיק וקרטון ו-66% פחות מתכת, מה שיפחית 223 טון זכוכית בשנה ו-15 טון קרטון בשנה. רכיבי הבושם ממקור בר-קיימא, הפאצ'ולי מגיע ממקור בר קיימא בבאלי והאלכוהול ממקור צמחי בצרפת. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

מותג אסתי לאודר, משיק את הבושם Beautiful Magnolia L'eau-ניחוח שלישי בטרילוגיה האייקונית של Beautiful. הבושם עשיר, חושני ונועז, משדר אהבה נצחית ומשכרת, קורא להעז לחלום, לרצות ולאהוב. מאפיין אותו פרח המגנוליה, לבנדר, ענבר, מאסק, לוטוס מים ומנטה.

להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון בר"ג; ברשתות אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות, באתר טרמינל X, באתר גלאם 42 ובאתר האונליין.

מותג הטיפוח הבינלאומי ל'אוקסיטן, משיק מהדורה מוגבלת של הניחוח "ורדים & אגס"-ניחוח פרחוני ופירותי של אגס אורגני צרפתי ומי פרחי ורד הסנטיפוליה מפרובאנס-ורד שבעת העתיקה היה מרכיב חשוב במוצרי רפואה, תמרוקים, בשמים ותיבול מזון וידוע במרכך את העור ומשרה רוגע ושלווה. הניחוח מכיל תווי הל מגוואטמלה, גי'נגר מניגריה, שמן אתרי אקליפטוס, אמברוקס ומולקולה חדשה המעניקה ניחוח של גוונים ורודים עדינים בשילוב מאסק לבן. להשיג ברשת לאוקסיטן ובאתר המותג.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יש ריח של אביב באוויר אסתי לאודר, לנקום ולאוקסיטן.. יח"צ,
יש ריח של אביב באוויר אסתי לאודר, לנקום ולאוקסיטן./יח"צ

דואגים לעיניים וללחיים

השקה כפולה ל"סמאשבוקס"-המותג שפיתח את הפריימר הראשון בעולם, משיק את הדור הבא- Photo Finish Intensify 24 Hour Shadow Primer - פריימר לעפעפיים בזכותו איפור העיניים ישרוד זיעה. מדובר בפריימר המתמזג אל תוך העפעף, מחליק, מעצים ומקבע את פיגמנט הצללית עד 24 שעות.

פורמולת הפריימר מכילה רכיבים מזינים כולל קומפלקס Silkscreen עם חלקיקי פולימרים גמישים ונושמים המחזקים ומגנים על עור העפעפיים מפני נזקים סביבתיים, זיהום אוויר וקרינת אור.

עוד מסמאשבוקס, Halo Sheer to Stay Color Tint Collection קולקציה של 6 גוני טינט קרמי להסמקה טבעית של החיים ונגיעת צבע לשפתיים. פורמולת הטינטים מכילה קומפלקס שמני הזנה והיא בעלת תכונות של פריימר לפנים ומעניקה גימור קורן ועמיד ואפשרות לבנות מכיסוי שקפקף ועד מראה שזוף. הטינטים מגיעים בשפופרת לחיצה עם אפליקטור זוויתי למריחה נוחה על השפתיים.

דואגים לעיניים ולחיים בסמאשבוקס. יח"צ חו"ל,
דואגים לעיניים ולחיים בסמאשבוקס/יח"צ חו"ל

בקצב היין

"יקב היוצר" משיק את סדרת דאנזה החדשה של יינן היקב פיליפ ליכטנשטיין, הממשיך בקו המחבר בין עולמות היין לעולם האמנות, הפעם בהשראת עולם הריקוד. שם הסדרה-ריקוד באיטלקית ושמות היינות: וולס, בולרו וסווינג- מקצבי ריקוד שתואמים את הטמפרמנט של כל יין.

בולרו-יין עמוק ועוצמתי המשלב זני מרלו, פטי ורדו וקברנה סוביניון; סווינג-יין מלא ומלטף בשילוב שיראז, ברברה ומורבד; וולס בלנד-יין לבן קליל וקטיפתי המשלב זני שרדונה, גיוורצטרמינר וויונייה. להשיג ברשתות השיווק המובילות.

בקצב היין ביקב היוצר. אייל קרן,
בקצב היין ביקב היוצר/אייל קרן

בצל הבישולים

אם אתם לא אוהבים לקצוץ בצל, מי כן בעצם?! סנפרוסט משיקה רגע לפני כוננות הבישולים, בצל לבן קצוץ מוקפא; לקט בצלים בצל סגול ובצל לבן מוקפאים פרוסים לטבעות וכרישה חתוכה מוקפאת, המצטרפים לבצל הלבן הקצוץ.

בצל הוא מהירקות השימושיים ביותר במטבח, המוצרים נוחים לבישול, טיגון או הקפצה ומקצרים את זמני העבודה במטבח. כל הירקות הקפואים של סנפרוסט נקטפים כשהם בשיאם מבחינת איכות, טעם, מרקם, צבע וערכים תזונתיים ומוקפאים שעות ספורות לאחר הקטיף, כך שנשמרות בהם התכונות הבריאותיות, ללא כל שימוש בחומרים משמרים ובצבעי מאכל.

להשיג בנקודות המכירה וברשתות השיווק.

בצל הבישולים סנפרוסט מרחיבה את סדרת הבצלים. יח"צ,
בצל הבישולים סנפרוסט מרחיבה את סדרת הבצלים/יח"צ

נקיים וריחניים

מותג Cif המתמחה במוצרים יעילים וחדשניים לניקיון הבית, משיק מוצרים חדשים ביניהם: קרם ניקוי רב תכליתי בניחוח פרחים או ניחוח רענן ובנוסחה ייחודית, להסרת כתמים גם העקשניים ביותר ממגוון משטחים; מטליות לחות לניקוי רצפות בניחוחות חדשים של מאסק ומרכך כביסה הנשלפות אחת אחת, מסירות אבק, לכלוך וכתמים. המטליות גדולות ונוחות ועשויות מבד מוטבע, איכותי ועבה המוספג בנוזל עם מרכיבים עדינים; תרסיס לניקוי חדר האמבטיה בנוסחה ייחודית לניקוי יעיל ויסודי בחדר האמבטיה בניחוח לבנדר; תרסיס בנוסחה ייחודית לניקוי המטבח, יעיל בהסרת שומנים וללכלוך קשה, בטוח לשימוש על משטחים הבאים במגע עם מזון בניחוח הדרים; תרסיס קצף ניקוי רב תכליתי בנוסחה ייחודית, מנקה בקלות וביעילות שומנים, אבנית, כתמי חלודה ולכלוך קשה.

מותג "בדין" משיק מהדורה מיוחדת של מרככי כביסה בניחוחות חדשים בהשראת הטבע הישראלי, המעוררים זיכרונות של מקומות אהובים: extra עמק המעיינות: ניחוח רענן עם תווי אקפליפטוס ו- extraיער אודם: ניחוח פראי ומתקתק עם תווי פרחים. למרככים מיקרו קפסולות עם פעולה כפולה לאפקט בישום מיידי ומתמשך, קפסולה אחת משחררת באיטיות ניחוח בושם עוצמתי לאפקט מתמשך של ניחוח כביסה עוצמתי ורענן, קפסולה נוספת משחררת את הבושם בזמן לבישת הבגד תוך חיכוך הבד. המרככים שומרים ומגנים על הבגד בזכות מולקולות הנצמדות לסיבי הבגד בתהליך הכביסה. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

נקיים וריחניים עם סיף ובדין. יח"צ,
נקיים וריחניים עם סיף ובדין/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully