וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוב קולות: בעלי המניות של ישראכרט אישרו את המיזוג עם הראל

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 21:24

באסיפה הכללית של בעלי המניות בחברת ישראכרט, שהתקיימה היום (שני), אישרו בעלי המניות ברוב מוחץ את הסכם המיזוג בינה לבין הראל באמצעות רכישת מלוא מניותיה של ישראכרט על-ידי הראל. שווי החברה המינימלי על פי העסקה עומד על כ- 3.3 מיליארד שקל

בית ישראכרט. דוד שי, Creative Commons
מניות ישראכרט יימחקו מהמסחר בבורסה והיא תהפוך לחברה פרטית/Creative Commons, דוד שי

הבוקר, דיווחה חברת כלל ביטוח ופיננסים על אישור סופי לרכישת מלוא המניות של חברת MAX העוסקת במתן הלוואות, שירותי סליקה וכרטיסי אשראי.

כעת, מדווחת חברת הביטוח הראל על מיזוג מיועד של ישראכרט בקרבה, כאשר אסיפת בעלי המניות של ישראכרט אישרה ברוב קולות את רכישתה המלאה.

הליך המיזוג המדובר, יושלם בכפוף לקבלת כל האישורים הדרושים אז מניות ישראכרט יימחקו מהמסחר בבורסה והיא תהפוך לחברה פרטית בבעלות מלאה של הראל.

תמר יסעור יו"ר קבוצת ישראכרט. רמי זגרנגר,
תמר יסעור יו"ר קבוצת ישראכרט/רמי זגרנגר

"המהלך השיא ערך לבעלי המניות בחברה"

תמר יסעור, יו"ר ישראכרט: "הטרנספורמציה של ישראכרט מחברת כרטיסי אשראי לפלטפורמה פיננסית מתקדמת, הביאה לצמיחה משמעותית בכלל פעילות החברה ובפרט בעולמות האשראי. מהלך זה, השיא ערך לבעלי המניות של החברה שאישרו היום את עסקת המיזוג עם הראל.

החיבור להראל נותן לחברה בסיס חזק שעל גביו ניתן יהיה אף להאיץ את יישום התכנית האסטרטגית ולהמשיך לבנות את ישראכרט קדימה כחברה מובילה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רן עוז, מנכ"ל ישראכרט:. תמי בר שי,
רן עוז, מנכ"ל ישראכרט/תמי בר שי

"יישום מואץ של התכנית האסטרטגית"

רן עוז, מנכ"ל ישראכרט: "אישור בעלי המניות לעסקת המיזוג עם הראל הוא צעד חשוב עבור ישראכרט. סיכמנו רק לאחרונה, שנה משמעותית בפעילות החברה, עם גידול חד בתיק האשראי ובפרמטרים מרכזיים נוספים כתוצאה ממיקודים עסקיים ושינוי עומק בתהליכי העבודה בחברה.

אין לנו ספק שהחיבור לאחד הגופים המובילים בתעשייה הפיננסית יאפשר לישראכרט יישום מואץ של התכנית האסטרטגית כדי לחזור ולהיות חברת האשראי המובילה בענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully