וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרחים למארחים? הצעות לעיצוב השולחן שהן גם מתנה

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 13:50

החג האביבי מספק סיבה לקשט את הבית בפרחים, לעצב את שולחן ליל הסדר בסידורים חגיגיים או להגיע עם זר צבעוני כמתנה למארחים בליווי יין טוב. ביקשנו מהמומחים להסביר לנו כיצד לעשות שימוש נכון בפרחים לעיצוב שולחן החג

יעל שלביה, פרזנטורית הפרחים של zer4u. יח"צ,
יעל שלביה, פרזנטורית הפרחים של zer4u/יח"צ

בחג האביב שמסמל יותר מכל את הפריחה שמתחדשת, הוא עיתוי אולטימטיבי לחגיגה פרחונית אמיתית. כדי ליהנות מהם במהלך החג, תוכלו לקשט את שולחן החג בסידורי אביביים, לשלוח למארחים יום לפני ארוחת החג כדי שיוכלו לקשט את השולחן שהם עורכים בקפידה, או להגיע עם זר בצבעים אופטימיים בליווי יין איכותי וטוב.

לרגל האביב ולקראת ערב החג, הרכיבו צוות המומחים של zer4u, קולקציית מתנות ייחודית בהשראת האלגנטיות של החג, וגם שיתפו אותנו בעצות לסידור שולחן חגיגי.

זר היילי ויין לפני לפני 248 אחרי 208. יח"צ,
זר היילי ויין במחיר לכבוד החג: 208 שקל (במקום 248 שקל), zer4u/יח"צ

אלגנטיות טהורה

קולקציית הפרחים והמתנות החדשה של ZER4U לפסח 2022 מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, בהם שזורים מגוון סוגי פרחים לבנים, וורדים, חרציות, ליליות ועוד.

המראה הבולט הוא של סידורים עשירים ובעלי נפח, עם אופציות רבות לבחירה: סידורים שמתאימים לשולחן החג, סידורים נמוכים שיקשטו את השולחן ויאפשרו לאורחים סביב השולחן לראות ולשוחח אחד עם השני, שילובים רבים של אגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד.

המראה הכללי משדר אלגנטיות על טהרת גווני הלבן או הוורוד והכתום או בשילובים של לבן וסגול הכל בשזירה יוקרתית, חגיגי ואלגנטי. בנוסף מארזי מתנות לחג הכוללים: יינות, שוקולד, שמן זית וחרוסת איכותי של פטורה.

מחירי מארזים: החל מ-149 שקל, זרים מעוצבים בליווי בקבוק יין החל מ-208 שקל. מבצע ZER4U לפסח: בקנייה מעל 159 שקל ממגוון הזרים והסידורים, בקבוק יין קברנה סוביניון ב-9 שקל (במקום 49 שקל)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סידור אריאן ויין לפני 348 שקל אחרי 308 שקל. יח"צ,
סידור אריאן לשולחן החג עם יין, המחיר: 308 שקל (במקום 348 שקל)/יח"צ

טיפים של מומחים

מומחי הפרחים של ZER4U הכינו גם טיפים לעיצוב פרחים בבית לקראת החג:

מתחשבים בגודל החלל - חשוב להתחשב בגודל הבית באזורים והחללים שבהם אנו רוצים לשלב פרחים כמו באירוע ובכלים (אגרטלים) שיש לנו בבית.

למראה אלגנטי - אווירה של פרחים לבנים תמיד נותנת תחושה טובה ומיוחדת, קלאסית, נקייה ויוקרתית מאוד.

סידורים על השולחן - את שולחן החג מומלץ לעצב בצורה כזאת שיהיה מספיק מקום על השולחן למנות המוגשות עדיף במרכז השולחן ובגובה נמוך, כך שלא יפריע לאורחים לראות אחד את השני.

שזירות ושילובים - חשוב להשתמש בסוג אחד או שניים של פרחים ולהבליטם על ידי שילוב באגרטלי זכוכית קטנים. לצופף ורדים לבנים גדולים וריחניים בכמה מוקדים בגובה נמוך נותן מראה יפה והרמוני.

חלל הבית - באזורים אחרים של הבית מומלץ להעמיד אגרטל גדול עם וורדים גבוהים ומרשימים מאותו סוג. את הפרחים שנשארו אפשר לשלב בחדר האמבטיה ובפינות נוספות בבית. בדרך זו מעניקים אווירה אחידה לכל הבית ומראה חגיגי, קלאסי ומרשים.

מוסיפים צבע - ניתן גם להעניק לבית אווירה צבעונית ואביבית על ידי שילובים של מבחר פרחים בשלל צבעים - סידור מרשים נמוך ורחב ממבחר פרחים במרכז השולחן יכול להתאים. וכן, שילוב של אותו סידור פרחים בחללים שונים של הבית.

אפקט הצבע - צבע הפרחים משפיע על האווירה בבית: הצבע הכחול יעניק אווירה נעימה ורגועה, הצבע הצהוב יעניק הרגשה חמה, נוחה, מלטפת ומפנקת עם תחושה של ביתיות, הצבע האדום עם נגיעות של זהב יעניק אווירת חג יותר חושנית וסקסית והצבעים חום וירוק - יעניקו אווירה טבעית.

זר מעוצב רפאלה ויין לפני 338 שek אחרי 298 שקל. יח"צ,
זר מעוצב רפאלה בליווי יין, 298 שקל (במקום 338 שקל)/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully