וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 סירים ומחבתות בסט אחד: זה מה שאתם צריכים לבישולים?

דוד רוזנטל

1.4.2023 / 21:20

רגע לפני פסח השיקה Food Appeal סט של שמונה סירים ומחבתות בטכנולוגיה מתקדמת ובמחיר מבצע. בדקנו וחזרנו עם הרשמים

פוד אפיל. יחצ,
שווה את הכסף? הסט של Food Appeal/יחצ

אחד המאפיינים הגדולים של ליל הסדר, לצד הניקיונות ורשימות האירוח, הוא הבישולים. במדינת ישראל קונים מדי שנה עשרות אלפי סירים ומחבתות מסוגים שונים. כל בשלן בין אם מקצועי או חובב יעיד שהסירים והמחבתות הם כלי הנשק הסודי שלו על מנת להגיע לרמת ביצוע מיטבית. כיוון שרכישת סטים כאלה נעשית אחת לכמה שנים, חשוב להשקיע במוצר איכותי שמחזיר את ההשקעה בו מהר מאוד.

הבשלנים תופסים את האוכל כתחום שמשתנה ומחפשים את הגיוון, אבל למען האמת חדשנות ויצירתיות הפכו לאחת מאבני היסוד של מוצרי המטבח. בשנים האחרונות המטבחים הישראלים מתאפיינים בשלל חידושים וטרנדים כאלה ואחרים אשר באים לידי ביטוי, החל מאבזור המטבח ועד הסירים והמחבתות. בחברת Food Appeal מיוצרים כלי המטבח בטכנולוגיות ייחודיות ובשיטות חדשניות אשר מאפשרות גם לבשלנים חובבים להנות מיכולות של טבחים מקצועיים ושפים מפורסמים.

אנחנו לא שפים, אבל בדקנו סט 8 חלקים מסדרת כלי הבישול HYBRIDPAN מבית פודאפיל. הסדרה מציעה, לטענת החברה, את המיטב משני העולמות - תכונות בישול של נירוסטה - קלות ניקיון של נונסטיק. סדרת HYBRIDPAN מציעה כלי בישול היברידיים עם משטח בישול HEXACOMB חזק ועמיד בפני שריטות. גוף כלי הבישול בנוי 3 שכבות ומפיץ חום במהירות ובאופן שווה, חוסך באנרגיה ומאפשר שליטה מדויקת על טמפרטורת הבישול הודות לבסיס המיוחד. סדרת כלי הבישול מתאימה לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה ומומלץ לא להכניס למדיח אלא לשטוף באופן ידני.

לדברי החברה, וזה בהחלט מורגש, לסט תוכנות ייחודיות כמו סימני צריבה איכותיים על ירקות ובשרים, ידיות ארגונומיות נוחות למגע, בישול מזון בקלות בטמפרטורה מושלמת, שימוש מועט בשמן או חמאה, בטוח לכלי מתכת.

סירים של פודאפיל. יחצ,
ראוי בהחלט גם כמתנה. הסט של פודאפיל/יחצ

אייל שרון, מנכ"ל ובעלים של חברת Food Appeal, מסביר: "יצרנים בכל העולם מחפשים איך לייצר ללקוחות חווית בישול חדשה ושונה מזו אליה הורגלו. חברת פודאפיל אחראית על כל שרשרת הייצור של כל סיר, מחבת או מוצר אשר נמכרים אצלנו בחנויות ובאתר דבר המאפשר לנו לבחון בכל שלב עד כמה אנחנו חדשניים ועד כמה אנו מעניקים ללקוחות חוויות בישול ברמה שעוד לא הכירו. אנו נמצאים בשיח מתמיד עם קהל הלקוחות ואני יכול להגיד כי לא מעט ממוצרים חדשים אותם אנו מייצרים, התפתחו מתוך צורך שעלה אצל קהל לקוחותינו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הסט כולל

  • סיר 20 ס"מ, 2.5 ליטר
  • סיר 24 ס"מ, 4.5 ליטר
  • סוטאז' 28 ס"מ, 4 ליטר
  • מחבת 24 ס"מ
  • מחבת 28 ס"מ
  • מחיר מבצע עד ה-1 במאי - 799 שקל במקום 2,199 שקל, להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ, בנקודות המכירה וכן באתר

אז מה חשבנו על הסט?

לא הספקנו להשתמש בכולו, שמונה כלים זו כמות גדולה, אבל הסדר עוד לפנינו. בהחלט נהנינו מהשימוש, מקלות הניקוי וגם מהעיצוב. עם זאת, ההמלצה לא להכניס למדיח מעט פוגמת בחוויה, אבל יש לזכור שזו המלצה שחברות רבות נוטות לתת, במיוחד כשטכנולוגיה מתקדמת היא בדרך כלל עדינה יותר. החוויה עד כה מושלמת, אם כי סירים ומחבתות יש לבחון לאורך זמן. כך או אחרת, מחיר כזה עבור כמות כזאת של כלים הופך את ההימור לבטוח.

  • עוד באותו נושא:
  • סירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully