וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הרמדאן? מחסור בפרגיות ליום העצמאות

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 14:47

כבר קניתם פרגיות למנגל של יום העצמאות? אם לא, אתם עלולים להיות בבעיה: בגלל עיד אל פיטר, החג שמציין את סיום חודש הרמדאן, תופסק שחיטת העופות למשך שבוע והתוצאה הצפויה היא מחסור ברשתות הקמעונאיות

סניף שופרסל בתל אביב. יח"צ,
הקצבייה באחד מסניפי שופרסל, מודים שיתכן מחסור וקוראים ללקוחות להיערך/יח"צ

המנגל המסורתי של יום העצמאות, שהיה לאחד מהסמלים הלא רשמיים של החג, יחסר השנה את המרכיב הכי ישראלי שלו: הפרגיות (בשר ירך מפורק).

הודעה שקיבלו ספקי הבשר בישראל, מעדכנת אותם כי השחיטה בבתי המטבחיים תיעצר מיום רביעי הקרוב ולמשך שבוע שלם, זאת בשל סמיכות התאריכים בין חגיגות עיד אל פיטר, החג שמציין את סיום חודש הרמדאן, לבין חגיגות העצמאות, שמעלות דרמטית את הביקוש לבשר.

"שים לב השבוע שוחטים עד יום רביעי יום חמישי קבלת סחורה אחרונה וחוזרים בחמישי שבוע הבא אחריי העצמאות" נאמר בהודעה שנשלחה אל ספקי הבשר והגיע לידי וואלה.

"יש שחיטה במשך ארבעת הימים הקרובים (ראשון עד רביעי). מיום חמישי הקרוב עד חמישי אחרי זה אין שחיטות. הכל תלוי בחג העיד אל פיטר (אם יצא בשישי שבת ראשון אז יהיה גם בחמישי הקרוב).
אנחנו מקבלים סחורה לסניפים עד יום רביעי ואם תהיה שחיטה ביום חמישי אז יהיה גם בשישי".

סקר סלי הפיקניק של וואלה - איפה הכי זול? https://finance.walla.co.il/item/3571418

מחסור בעוף 2. יח"צ,
הזדרזו לקנות, כי בשבוע הבא לא יהיו עופות/יח"צ
שווארמיות בפתח תקווה, 14 באפריל 2023. ראובן קסטרו
שווארמיות בפתח תקווה, 14 באפריל 2023/ראובן קסטרו

גורם בענף הקמעונאות הסביר לוואלה, למה בעצם שבוע שלם אין שחיטה:

"ביום ראשון אין שחיטה באופן קבוע, ביום שני לא ידוע מבחינת העובדים אם יגיעו או לא. ביום שלישי אין שחיטה כי יום הזכרון, ברביעי אין שחיטה כי יום העצמאות . רק בחמישי חוזרים לפעילות".

ברשת שופרסל למשל, נערכו מבעוד מועד עם שלטים בסניפים, שקוראים ללקוחות להיערך מראש ואף הבהירו: "אנחנו ערוכים בעיקר עם תחליפים של בשר בקר וכדומה, שזה רוב הרכישות ליום העצמאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully