וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידוד למצוינות: מתאמני ג'ודו נבחרים ישתמשו בתחבורה ציבורית בחינם

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 17:16

שיתוף פעולה חדש מתקיים בין מוביט-פנגו והקרן למצוינות בספורט, שהוקמה על ידי המדליסט האולימפי אריק זאבי. במסגרת איחוד הכוחות בין הצדדים ולטובת עידוד בני נוער למצוינות בספורט, מתאמנים בענף הג'ודו יקבלו נסיעות חינם בתחבורה הציבורית בשימוש באפליקציה

אריק זאבי, יונתן שמואלי, ליאורה קוטובסקי, גילי קולמן אייל זיו ואיתי גורן. אייל זיו,
שת"פ מעודד מצוינות: אריק זאבי, יונתן שמואלי, ליאורה קוטובסקי, גילי קולמן אייל זיו ואיתי גורן/אייל זיו

מתאמנים ומתאמנות אולימפים משקיעים את מיטב זמנם ומרצם באימונים אינטנסיבים סביב השעון וכנגזרת מכך מבלים זמן רב בנסיעות תכופות הלוך ושוב למתקני האימון השונים. לצד ההוצאות הרבות הכרוכות במסלול חייהם הייחודי, המתאמנים נושאים בעלות הנסיעות שלא פעם מגיעה למאות שקלים בחודש.

כעת, שיתוף פעולה חדש בין מוביט-פנגו והקרן למצויינת בספורט מבטיחה אבן נוספת בשביל הדרך להצלחתם.

הקרן, אשר הוקמה על ידי המדליסט האולימפי אריק זאבי, מובילה מהפכה אמיתית בתחום הספורט, מנהיגה שינוי בתדמית של ישראל בבית ובעולם ומעניקה לילדים ולנוער הזדמנות פז להגשים חלום ולהפוך לספורטאים אולימפיים.

בזכות הקרן, המספקת מאמנים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, ילדים ובני הנוער מכל שכבות האוכלוסייה יכולים לכוון כל אחד לענף שמתאים לו ובכך לממש את הפוטנציאל הטמון בכל אחד ואחת מהם בתחומי ספורט שונים: ג'ודו, שחיה, אתלטיקה קלה וטניס, התעמלות קרקע ומכשירים, כדורעף חופים ורכיבת ספורט.

חברת מוביט-פנגו רואה חשיבות רבה לחינוך לספורט ומצויינות ומאמינה כי יש לתמוך, לעודד ולעזור לכל נער ונערה במימוש הפוטנציאל הגלום בהם. החופש לנוע במהירות ויעילות הוא צורך בסיסי וראשון במעלה, מוביט-פנגו זיהתה את הצורך בהתניידות ותחבורה ראוייה למתאמנים והחליטה לתמוך ולהעניק למספר מתאמנים ומתאמנות נבחרים בענף הג'ודו נסיעה בחינם בתחבורה הציבורית בשימוש באפליקצית מוביט או פנגו.

נבחרת הג'ודו לקראת טורניר המאסטרס בירושלים. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
ספורטאים נבחרים יזכרו לנסיעות בחינם באמצעות האפליקציה, נבחרת הג'ודו של ישראל/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

"לסייע למתאמנים להגיע לאימונים בקלות"

אייל זיו, מנהל פעילות של מוביט-פנגו: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם הקרן. ספורט ומצויינות הם חלק מה DNA הישראלי שלנו. הרצון להצטיין ולהגיע להישגים יוצאי דופן הוא ערך שהוא נר לרגלנו במוביט-פנגו ואנחנו גאים לסייע ולתמוך בהגשמת חלומם של מספר בני נוער נבחרים להפוך לאלופים אולימפיים ולסייע להם להגיע לאימונים בקלות וביעילות"

אריק זאבי: "אני מודה לחברת מוביט-פנגו שהתחברו לחזון של הקרן למצוינות אולימפית ונרתמו לעזור לספורטאים צעירים לממש את חלומם- להיות ספורטאים אולימפיים. אני מקווה שבעוד כמה שנים נוכל לשמוע על עוד ועוד ספורטאים שצמחו באחד מהפרויקטים של הקרן ואוכל להגיד בסיפוק שבנינו שיטה בספורט הישראלי"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מוביט. ShutterStock
נסיעות ללא עלות לטובת תמיכה בספורטאים צעירים ועידודם למצוינות/ShutterStock

שירותי תחבורה ציבורית באפליקציה

Moovit, חלק מ-Mobileye (בנאסד"ק:MBLY), היא ספקית פתרונות ניידות כשירות (MaaS) מובילה ויוצרת אפליקציית הניידות המובילה בעולם. אפליקציות ה-iOS, האנדרואיד והאינטרנט של Moovit מדריכות אנשים להתנייד בעיר בצורה יעילה ונוחה, תוך שימוש בכל אמצעי תחבורה. האפליקציה הוצגה בשנת 2012, ומשרתת כעת למעלה מ-1.7 מיליארד משתמשים ביותר מ-3,500 ערים ב-112 מדינות.

פנגו היא האפליקציה הפופולרית בישראל המציעה ל- 3 מיליון לקוחותיה פתרון כולל לתחבורה חכמה שהוקמה בשנת 2007, החלה כשירות סלולרי לתשלום על חניה ובשנים האחרונות הרחיבה את הפלטפורמה הטכנולוגית ונותנת מענה נרחב לנהגים ונוסעים במגוון פתרונות תשלום לתחבורה חכמה, פנגו מרכזת את כלל תשלומי התחבורה והשירותים הנלווים במקום אחד במטרה לשפר את חווית הנוסע ולחסוך לו זמן וכסף.

אריק זאבי מקבל מדליה באתונה. AP
מטפחים את הצעירים בעלי הפוטנציאל האולימפי, אריק זאבי/AP

מטפחים את הצעירים בעלי הפוטנציאל האולימפי

הקרן למצויינות אולימפית בספורט, פועלת להגדיל את כמות הספורטאים בעלי הפוטנציאל האולימפי בישראל, ובכך משפיעה באופן משמעותי על כמות ההישגים האולימפיים והמיקום הנמוך בטבלה העולמית.

ישראל מדורגת כיום רק במקום ה-89 הנמוך בטבלת ההישגים האולימפיים העולמית, עם 9 מדליות אולימפיות בלבד. עד עכשיו, תמיכה כספית ניתנה רק לספורטאים מעוטרים שהגיעו לגיל המינימום הנדרש להשתתפות במשחקים האולימפיים.

כיום, הוועד האולימפי בישראל, תומך בספורטאים שהגיעו לגיל המינימום הנדרש להשתתפות במשחקים האולימפיים. הקרן למצוינות אולימפית בספורט משתפת פעולה עם הוועד האולימפי בישראל, ומשלימה את הפער שנוצר בין הגיל הצעיר עד גיל המינימום הנדרש להשתתפות במשחקים האולימפיים על ידי איתור, טיפוח ואימון בעלי הפוטנציאל האולימפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully