וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מותג כחול לבן שהפך מסחר וייבוא להצלחה מסחררת

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 18:21

מתכוננים ליום כדור הארץ, מותג הבייסיק שפתח חנות פופ אפ, השפתונים שיישרדו נשיקות ולחוויות, הבשמים שירעננו את האביב, התיבולים שישדרגו את הבישולים והגלידה שתאכלו בל"ג בעומר

פופ אפ ל itay brands. שי תמיר,
פופ אפ ל itay brands/שי תמיר

פופ אפ בסיסי

‏מותג אופנת הבייסיק הישראלי "איתי ברנדס", הפך מזמן למאסט בארון הבגדים של הסלבס ומשפיעני הרשת בישראל, כעת הוא יוצא מהרשת ופותח פופ-אפ אופנתי. המותג החל כחנויות בתל-אביב עם בגדי ייבוא מסין, במהלך הקורונה החליטו יעל ואיתי ארביב הבעלים, להתרכז בייצור כחול לבן מבדים איכותיים ובמחיר נגיש, לפני כ-3 שנים הם פתחו אתר משלהם בו נמכרים פריטי אופנה שהם מעצבים ומייצרים ומתמקדים באופנת בייסיק ולא בטרנדים חולפים, פריטי טיימלס שמתאימים לכל עונה ותקופה.

פלטת הצבעים כוללת שחור לבן חום אפור ירוק זית בז', כשהדגש הוא על בדים איכותיים ונעימים, גזרות בייסיק מחמיאות, מחיר נגיש ופריטים שכל אחת חייבת בארון הבגדים שלה.

כעת האתר שמגלגל כ-60 מיליון ₪ בשנה, יוצא לראשונה מהאונליין ונוחת כחנות פופ אפ בקניון עופר רמת-אביב מקבוצת קניוני עופר שיפעל עד ה-15.5. יעל ואיתי ארביב שמחו לצאת מהאונליין ולפתוח לראשונה חנות קמעונאית ולהציג את המותג לראשונה בלייב בקניון המתאים לערכי המותג שלהם, לפני כחודש אוהד סנדלר ואדם פרידלר, מבעלי רשת "גוד פארם", רכשו 50% מהאתר.

פופ אפ בסיסי- פופ אפ ל itay brands. שי תמיר,
פופ אפ ל itay brands/שי תמיר

ניחוח אישה

הבושם BOSS ALIVE הוא ניחוח כובש המעלה על נס את האנרגיה החיובית והעוצמה האישית של האישה של בוס, הוא מרומם רוח ומזמין את הנשים לחיות כמו הבוס של עצמן ועשיית מה שמעניק להן שמחת חיים.

אמניות הבשמים הונורין בלנק ומרי סאלאמן שאבו השראה מהביטחון העצמי והגישה החיובית של כל אישה שחיה כמו הבוס של עצמה ויצרו ניחוח ענברי-עצי-פרחוני עם תווי יסמין, עור ווטיבר. קישוט זהוב מקיף את בקבוק הזכוכית המצופה לכה בגוון אבן אודם.

מותג קלוין קליין משיק את euphoria או-דה-טואלט, ניחוח נשי רענן המרחיב את התשוקה והחופש המזוהים עם מותג Euphoria ומעורר את העוצמה העדינה של נעורים וחושניות.

הניחוח מתוק ופירותי ומציע פרשנות חדשה לאו-דה-פרפום המקורי תוך הדגשת איכויות הליבה של קולקציית הבשמים. לוק דונג, סמנכ"ל הבישום וקרלוס בנעים, אמן הבישום של IFF, יצרו ניחוח תווי שזיף, סחלב, ורד, וניל, קשמיר וענבר. הבקבוק האייקוני, זוכה לעדכון של זכוכית יוקרתית שקופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניחוח אישה בשמי נשים חדשים. יח"צ,
ניחוח אישה בשמי נשים חדשים/יח"צ

משנים את הכללים

היכונו לשינוי כללי המשחק בקטגוריית השפתונים וקבלו את Locked Kiss Ink™ 24HR Lipcolour -קולקציה שפתונים נוזליים עם פיגמנט עוצמתי בגימור מאט עמידים עד 24 שעות של מותג האיפור הבינלאומי M.A.C.

השפתונים מבוססים על טכנולוגיית חדשנית, המכילה פיגמנטים דו-שכבתיים עדינים, הפורמולה מכילה רכיבים מזינים כמו: שמני פסיפלורה וקוקוס וחמאת שיאה מטפחים.

לאפליקטור של השפתונים, יש קצה מחודד המתאים לקימורי השפתיים למריחה מדויקת, השפתון עמיד, אינו מכתים או זולג מגבולות השפתיים, אינו מייבש ולא מצריך טאצ'אפים. בקולקציה 21 גוונים, מניודים, דרך ורודים ועד אדומים.

להשיג בחנויות מאק ובאתר האונליין.

משנים את הכללים שפתונים חדשים  ל-M.A.C. יח"צ חו"ל,
משנים את הכללים שפתונים חדשים ל-M.A.C/יח"צ חו"ל

אקולוגיה בסנטר

לרגל יום כדור הארץ, חברת אורגניקזון-יצרנית, יבואנית ומשווקת מוצרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה, פתחה חנות פופ אפ למוצרים אורגניים, בה נמכרים מוצרים אקולוגיים, השומרים על איכות הסביבה בקטגוריות: טיפוח, קוסמטיקה, היגיינה נשית, מזון וניקיון. בחנות מגוון מותגים אקולוגיים ביניהם: ecoLove , ORGANYC, Mooncup, Humble Brush, If you care, Green Flash, inka, BioBon. מטרת חנות הפופ אפ היא העלאת המודעות לשמירה על איכות הסביבה והנגשת מוצרים אקולוגיים לכל כיס.

החנות תפעל עד ה 24.4.2023 בין השעות 10:00-22:00 בקומה ראשונה בניין A ליד שער 7 .

אקולוגיה בסנטר פופ אפ לאורגניקזון. ניר פקין,
אקולוגיה בסנטר פופ אפ לאורגניקזון/ניר פקין

במטבח עם פרנצ'סקה

מחפשים דרך לשדרג את המאכלים בדרך קלה ובריאה? אפרת מונסטירסקי מייצרת במטבח ביתה שבדרום, תערובות תיבול תחת המותג "השוק של פרנצ'סקה".

בסדרה ממרחים על בסיס שמן זית וללא סוכר, תערובות תיבול יבשות-ראבים, מרינדות וגלייזים, ריבות, ומלחים מעושנים ומתובלים. המוצרים מיוצרים במפעל אני בבאר שבע בייצור לא המוני, על-מנת לשמור על איכות המוצר.

אפרת פיתחה את המתכונים תוך התחשבות בחומרי גלם איכותיים וטריים, מתוצרת חקלאית מקומית ועונתית, ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים, ותמציות. המוצרים מפוסטרים כדי לשמור על עמידותם והם מתאימים לטבעוניים, צמחוניים ולתזונה קטוגנית ופליאו.

בסדרה כ-20 מוצרים לשדרוג תבשילים ביניהם: סדרת תערובות תיבול -ראבים, לצלייה, בישול ועישון; סדרת גלייזים-מרינדות מתקתקות על בסיס פירות וירקות, לעישון, תיבול, בישול, וצלייה; סדרת מלחים מתובלים ומעושנים וסדרת ממרחים על בסיס שמן זית וללא סוכר.

להשיג באתר הבית ובמעדניות, ובקצביות נבחרות בכול הארץ.

במטבח עם פרנצ'סקה. גליה אבירם,
במטבח עם פרנצ'סקה/גליה אבירם

גלידה מדליקה

שלא יתפסו אתכם לא מוכנים בל"ג בעומר, בן&ג'ריס משיקים גלידת שמנת בטעם מרשמלו סמורס S'MORES בשילוב מרשמלו, פירורי עוגיות, פרורי עוגיות שוקולד וחתיכות פאדג.

סמורס הוא ממתק פופולרי מארה"ב שאוכלים סביב המדורה שזכה לגרסאות שונות והוא למעשה סנדוויץ מרשמלו צלוי עם שוקולד בין 2 ביסקוויטים.

גלידת סמורס היא מוצר ייחודי ומיוצרת ע"י בן&ג'ריס ישראל, בטכנולוגיה חדשנית וייחודית.

גלידה מדליקה ב'בן&ג'ריס' מתכוננים ללא בעומר. יח"צ,
גלידה מדליקה ב'בן&ג'ריס' מתכוננים ללא בעומר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully