וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי ישראלית שיש: מנכ"לים מספרים מה הופך את החברה לראויה לתואר

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 14:28

התחלנו עם שטראוס, עברנו דרך YES, טמבור ובזק בינלאומי והגענו עד המשביר: לכבוד יום העצמאות ביקשנו ממנכ"לים מובילים במשק הישראלי לספר מה הופך את החברה שהם עומדים בראשה ל"ישראלית"

הצלחה ישראלית. ShutterStock
הצלחה ישראלית/ShutterStock

שטראוס - נמצאים בכל בית בישראל

רענן קובלסקי, מנכ"ל שטראוס ישראל: "העובדות והעובדים שלנו בפריפריה ובמרכז, השקעה בתעשייה הישראלית, המפעלים הפרוסים ברחבי הארץ, החדשנות הטכנולוגית, ייצור מזון מקומי, תמיכה בחקלאות מקומית, מגוון המותגים הנמצאים בכל בית והשורשים של החברה הנטועים בנהריה - מבטאים בעיניי את החיבור הבלתי נפרד של שטראוס עם הישראליות על גווניה וערכיה.

חברת שטראוס היא חברת מזון ומשקאות ישראלית עם פעילות בינלאומית ועם היסטוריה עשירה של למעלה מ-80 שנה, השזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל. שטראוס היא חברת המזון הגדולה היחידה שנותרה בבעלות ישראלית, מתוך מחויבות וחיבור משמעותי לתעשייה הישראלית ולחוסן הכלכלי של מדינת ישראל.

כיום החברה משקיעה בישראל, תוך יצירת מקומות עבודה גם בפריפריה ופועלת ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם ועם פרוטפוליו רחב של מוצרי אוכל ומשקאות טריים שנמצאים בכל בית בישראל - תפיסה ישראלית יזמית ושורשית מראשית הקמת החברה שמלווה אותה עד היום, המייצרת ערך וחיבור ישיר, מיידי ובלתי מתווך עם אלפי ישראליות וישראלים מידי יום.

העובדות והעובדים שלנו הם הכי ישראלים בעיניי. הם מביאים לידי ביטוי את החברה הישראלית על גווניה, בפריפריה ובמרכז. תפיסת האחריות התאגידית שלנו מביאה לידי ביטוי ערכים ישראליים של גיוון והכלה, ערבות הדדית, תרומה לקהילה, סיוע לאוכלוסיות מוחלשות, ייצור מזון בארץ ותמיכה בחקלאות מקומית, תוך חשיבה ועשייה מקיימת.

החיבור שלנו לצרכנים הישראלים מכל המינים, הדתות, המגזרים, הגילאים והקהילות, עם החדשנות הטכנולוגית, טכנולוגיות המזון, החשיבה היצירתית והיזמית, המותגים, השותפויות והמהלכים השיווקיים שאנחנו מובילים - הם הכי ישראלים בעיניי.

המותגים המוכרים והאהובים שלנו נולדו ופותחו בישראל, מותאמים לחך ולטעם הישראלי: שוקולד פרה, קפה טורקי, מילקי, פסק זמן, אחלה, שוקו בשקית, דני, דניאלה, סקי ועוד רבים נוספים. וכך גם הסלוגנים שכל כך מזוהים איתנו - "קח פסק זמן, רגע מתוק של עלית", "בשבילו זה דני ובשבילך חלב", "מים חמים, כוס קטנה", "תמיד איתך שוקולד פרה" "כפית אחת של טוב", "תפוצ'יפס, טבעי שלא תוכל לשלוט בעצמך", ועוד ועוד.

המותגים שלנו שנמצאים בכל בית בישראל מביאים לידי ביטוי את הייעוד שלנו - "להזין ולטפח מחר טוב יותר" למעננו היום, ולמען הדורות הבאים".

רענן קובלסקי, מנכ"ל שטראוס ישראל. סיון פרג',
רענן קובלסקי, מנכ"ל שטראוס ישראל/סיון פרג'

yes - תומכים ביצירה הישראלית

אילן סיגל, מנכ"ל yes: "ליצירה הישראלית יש חלק חשוב בתרבות ובהיסטוריה של מדינת ישראל, עם הפקות מקור גדולות מהחיים מקומיים שהפכו לנכסי צאן ברזל. מעבר להנאה ולרגש אצל הצופה, להפקות המקור הישראליות יש גם תפקיד חברתי - מלכד, מגבש, מאחד. וכמה זה חשוב, בעיקר בימים אלה.

וזה בדיוק מה שאנחנו עושים מדי יום ב-yes. אנחנו מאמינים שחלק מתפקידן של סדרות המקור המצוינות והמדוברות שלנו הוא להביא לשיח נושאים חשובים ולחזק את מעמדנו התרבותי גם בארץ וגם בעולם.

כחלק מקידום מטרה זו, חרטנו על דגלנו לקדם, לעודד ולתמוך ביצירה ישראלית. רק בעשור האחרון השקענו סכום חסר תקדים של למעלה ממיליארד שקלים ביצירה ישראלית כחול לבן - מה שמבטא את המחויבות העצומה והבלתי מתפשרת שיש לנו כלפי היוצרות והיוצרים המקומיים הנפלאים שיש לנו.

ההצלחות של תעשיית הטלוויזיה הישראלית בשנים האחרונות הפכו את המדינה שלנו ל-Start Up TV Nation, ו-yes שמחזיקה באוצרות טלוויזיוניים לאומיים כמו פאודה, שטיסל ומלכת היופי של ירושלים, משמשת כשגרירה גאה המפיצה בעולם את בשורת היצירה שלנו. גאווה ישראלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילן סיגל. רמי זרנגר,
אילן סיגל, מנכ"ל yes/רמי זרנגר

בזק בינלאומי - מחברים את ישראל לעולם

רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי: "בעידן שבו אנחנו חיים, שכמעט כולו מבוסס אינטרנט, יש משמעות עצומה למהירות, לחיבוריות ולהיותנו חלק מכפר גלובלי אחד גדול.

בהקשר זה, בזק בינלאומי נחשבת לחלוצה בתחום ומהווה שער למדינת ישראל בפני מדינות העולם ולהפך. כבל האינטרנט התת ימי שפרשנו לפני למעלה מעשור העניק לאזרחי ישראל תקשורת וחיבור מהיר לשדרת האינטרנט העולמית והיווה שער כניסה חשוב של העולם לישראל ולהפך. לא מדובר רק במיזם הנדסי אדיר ושאפתני, אלא בנכס אסטרטגי, חיוני וציוני ראשון במעלה עבור המדינה ותושביה.

השימוש בכבל התת ימי מאפשר תקשורת בינלאומית (שיחות טלפון ואינטרנט) מהירה ויתרונו העצום הוא בכמות המידע המועבר דרכו. בכך מהווה בזק בינלאומי שער כניסה עסקי לחברות בינלאומיות גדולות, חברות מקומיות ונכס אסטרטגי עבור הכלכלה הישראלית כולה.

כחלק משגרת החיים בישראל, בזק בינלאומי מוגדרת כחברה חיונית הפועלת 24/7, 365 ימים בשבוע, גם בעיתות חירום ומשברים לאומיים המגיעים לפתחנו לצערי אחת לכמה זמן. מאפייני העבודה בחירום מוכרים היטב לגופים רבים בישראל כאשר הסולידריות, הערבות ההדדית והסיוע במצבים אלה מנחים אותנו ומהווים עבורנו ערך עליון.

כל אלה, לצד 800 העובדות והעובדים המסורים והנפלאים שלנו, המגיעים מכל קצוות החברה הישראלית, הופכים את בזק בינלאומית, בדיוק כמו מדינת ישראל, לחברה צומחת, מתפתחת שכל עתידה עוד לפניה".

רון גלב. רמי זרנגר,
רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי/רמי זרנגר

המשביר - מלווים את המדינה מיום הקמתה

רמי שביט, בעל השליטה ומנכ"ל קבוצת המשביר: "רשת בתי הכל-בו המשביר לצרכן שנוסדה לפני 75 שנה, היא מותג ישראלי וותיק שצמח והתפתח יחד עם המדינה. במהלך השנים רשת המשביר עברה שינויים, המציאה את עצמה בכל פעם מחדש ונותרה כל השנים רלוונטית. המושג 'משביר' שגור בפי כל ואין ישראלי שלא מכיר את הרשת שמהווה גאווה ישראלית במספר היבטים משמעותיים.

בתחום הצרכנות והקמעונאות בישראל, המשביר, מיום היווסדה, מעניקה קשת רחבה של מענים לציבור הצרכנים, כשכל אחד - נשים, גברים, צעירים, בוגרים ומבוגרים, יכול למצוא את מבוקשו בתוך מגוון עצום של מוצרים ולמעלה מ-200 מותגים המוצעים ב-12 מחלקות שונות.

לצד זאת מפעיל המשביר את מועדון הלקוחות קלאב 365 הנחשב לאחד ממועדוני הלקוחות הוותיקים והמשתלמים ביותר בישראל. המועדון שמונה למעלה מ-550 אלף בתי אב מציע הטבות ומבצעיים ייחודיים לחבריו והופך את הקנייה במשביר לכדאית וחווייתית עוד יותר.

גאוותי הגדולה קשורה דווקא בהיבט החברתי. ברשת, שמונה כיום 36 סניפים בפריסה ארצית לצד אתר האיקומרס של הרשת, מועסקים כ-2,000 עובדים מסורים ומקצועיים שהמשביר מהווה עבורם בית ומקור פרנסה יציב. הם אלה שעושים את רשת המשביר למה שהיא, הם אלה שפוגשים את הלקוחות שלנו בעת שהותם בחנויות והם אלה שבזכותם הלקוחות שלנו זוכים לחוויית קנייה מצוינת.

העובדים המצוינים שלנו, שחלקם עובדים במשביר שנים רבות מאד, הם הפנים הישראליות היפות של הרשת ועל כך אני גאה מאד ומוקיר להם תודה.

רמי שביט. אוסף פרטי,
רמי שביט, בעל השליטה ומנכ"ל קבוצת המשביר/אוסף פרטי

טמבור - צובעים את המדינה

מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור: כמי שהחל את דרכו בחברה לפני כ- 26 שנה ומילא בה מגוון רחב של תפקידים, אני חש גאווה עצומה על הדרך שטמבור עשתה, מאז נוסדה בשנת 1936, כ-12 שנים לפני ההכרזה על עצמאות מדינת ישראל ועד היום. התפתחותה של טמבור שזורה בהקמתה ובנייתה של המדינה. טמבור הייתה שותפה ועודנה לוקחת חלק גם כיום בצביעתם של נכסי צאן ברזל ישראלים כמו "שבילי ישראל", צביעתן של צוללות, מטוסים, טנקים, גשרים, מנהרות ותשתיות מרכזיות נוספות במדינת ישראל. במרוצת השנים טמבור הפכה לאייקון ישראלי, למותג מוכר בכל בית. לאורך כל השנים, ועד היום, טמבור הייתה חלוצה ומובילה בתחומה - ענף הצבע וחומרי הגמר בנייה בישראל.

טמבור הינה חברה יצרנית אשר תרמה רבות לתעשייה ולכלכלה הישראלית וכהחלטה אידיאולוגית אף בחרה להקים את כל 6 אתרי הייצור שלה באזורי הפריפריה של ישראל מעכו ועד אשקלון. מדי שנה מפתחת ומשיקה טמבור מספר רב של מוצרים חדשים ופורצי דרך, צבעים, חומרי גמר לבניה ולתעשייה. כחברת הצבע ומוצרי הגמר לבנייה הגדולה בישראל, אנחנו רואים את עצמנו אחראים על שיפור סביבות החיים בישראל, עבורנו, כמו גם לטובת הדורות הבאים. בשנים האחרונות אנו מקדישים משאבים רבים בקידום והובלת תחום הבנייה הירוקה בישראל. שעות מעבדה רבות מושקעות במעבדות המחקר שלנו בפיתוח וייצור מוצרים ייחודיים, מתקדמים וידידותיים יותר לסביבה. בהמשך ישיר לעשייה הרבה של טמבור בתחום, מפעלינו ומוצרינו אף זוכים בתווי איכות בינלאומיים, מחמירים ויוקרתיים.

מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור. הדס דנון,
מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור/הדס דנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully