וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת 'הסטוק' משקיעה 30 מיליון שקל בעגלות חכמות

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 10:55

רשת מוצרי הבית "הסטוק" תשלב 1,000 עגלות חכמות ומתקדמות בסניפיה ברחבי הארץ, בהשקעה של כ-30 מיליון שקל. שילובן של העגלות החכמות צפוי לחסוך מהלקוחות את התורים לקופה ולהגדיל את סל הקניה. המהלך האסטרטגי, מצרף את קטגוריית הלואו-קוסט בישראל אל קידמת הטכנולוגיה

A2Z העגלה החכמה שנכנסת ל-40 סניפי רשת הסטוק. יח"צ,
1000 עגלות חכמות שפיתחה A2Zישולבו ב-40 סניפי רשת המוצרים לבית, 'הסטוק'/יח"צ

חברת A2Z/Cust2mate שפיתחה עגלה טכנולוגית חכמה, המשמשת כקופה עצמאית לרשתות קמעונאיות בארץ ובעולם, חתמה על הסכם עם רשת מוצרי הבית "הסטוק" לשילוב העגלות החכמות בסניפים.

רשת "הסטוק" מונה כיום 40 חנויות ברחבי הארץ ועל פי ההסכם ישולבו בהן 1000 עגלות חכמות. העסקה פותחת ל-Cust2mate שווקים חדשים לעגלות החכמות וממצבת את רשת הסטוק בקידמת הטכנולוגיה שתהפוך את הקניה לחוויה נוחה ויעילה יותר.

העגלות החכמות מאפשרות לבצע קניה ללא צורך לעמוד בתור לקופות, היא כוללת מסך מגע, מכשיר מובנה לקריאת ברקודים, משקל אבטחה למניעת הכנסת מוצרים שלא שולמו, מצלמה שמתעדת את תהליך הקניה ותכונות מתקדמות נוספות.

בנוסף לייעול תהליך הקניה, ושיפור חווית הקניה, העגלה החכמה מאפשרת לקונה לצפות ברשימת קניות והודעות מיוחדות, וליהנות ממגוון אמצעי תשלום ועוד. המסך הגדול המותקן ע"ג העגלה מאפשר פרסום ממוקד ללקוח על מנת להגדיל את סל הקניה, להמליץ על מבצעים, ולחבר את עולמות הדיגיטל לתהליך הרכישה.

העגלה החכמה מגיע לרשת הלואוקוסט הסטוק. יח"צ,
העגלה החכמה מגיע לרשת הלואוקוסט הסטוק/יח"צ

חוסכים את התור לקופה ומספקים שירותי דאטה מתקדמים

הטכנולוגיה של העגלה החכמה פותחה על ידי חברת Cust2Mate, חברה ישראלית שבשליטת חברת A2Z Smart Technologies, הנסחרת בנאסד"ק ובבורסה בקנדה.

בישראל העגלות החכמות של Cust2Mate פרוסות ברשת יוחננוף וכמו כן נמצאות בשלבים שונים של הסכמים ברשתות קמעונאות גם בניו יורק, מקסיקו, אירופה ובאיזורים נוספים בעולם.

גיא מורדוך, מנכ"ל Cust2mate אמר: "אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם רשת "הסטוק" ולהנגיש לה וללקוחותיה את היתרונות המשמעותיים של העגלה החכמה, וזאת לאחר שהוכחנו מעל לכל ספק שהמוצר משפר משמעותית את חוויית הקניה של הלקוח ומביא יתרונות עיסקיים ותפעוליים ניכרים לרשת.

האסטרטגיה שלנו הינה להמשיך ולהתרחב בישראל ובעולם וליצור מגוון גדול של עגלות עם שירותי דאטה מתקדמים לסוגי הרשתות השונות. אנו רואים בשיתוף הפעולה עם רשת "הסטוק" הזדמנות להיכנס לתחומים נוספים ולתרום בהם ולשפר את חווית הקניה של הלקוח והשירות שניתן לו ובמקביל לייצר ערך לרשת עצמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נכנסת לרשת הסטוק עגלה חכמה של קבוצת A2Z. יח"צ,
רשת הסטוק תפרוס 1000 עגלות חכמות של קבוצת A2Z ב-40 סניפיה/יח"צ

התפתחות לצד התרחבות וקידמה

עופר ברק, מנכ"ל רשת "הסטוק" מסר: "רשת הסטוק נמצאת במגמת צמיחה והתפתחות ולצד ההתרחבות שלנו ופתיחת סניפים נוספים ברחבי הארץ, אנו מאמינים מאוד בטכנולוגיה וקידמה. לשם כך, אנו מחפשים הזדמנויות כאלו ואחרות לשתף פעולה עם חברות ישראליות חדשניות, זאת על מנת שחווית הקניה של לקוחותינו תהיה לא פחות ממושלמת.

מהלך זה, המתווסף לאתר האינטרנט הראשון מסוגו בעולמות הסטוק שהשקנו לאחרונה, יספק ללקוחותינו חוויית קניה טובה יותר, יגביר את שביעות רצונם ואת נאמנותם לרשת ובו זמנית יפחית את עלויות התפעול שלנו".

A2Z העגלה החכמה שנכנסת לרשת הסטוק. יח"צ,
קופה אישית ופרסום ממוקד ללקוחף העגלה החכמה של A2Z ברשת הסטוק/יח"צ

לבחור וללכת: מסך מגע וראייה ממוחשבת

חברת A2Z Smart Technologies Corp מפתחת פתרונות טכנולוגים לענף הקמעונאות. החברה הוקמה ע"י היזם בן צור יוסף והיא נסחרת בנאסד"ק ובבורסה בקנדה. מוצר הדגל של החברה הוא העגלה החכמה המתקדמת המתפקדת גם כקופה עצמאית.

העגלה החכמה של Cust2mate מייעלת את חוויית הקנייה על ידי שימוש באלגוריתם חכם, מערכת ידידותית למשתמש, מסך מגע ומערכת ראייה ממוחשבת, העגלה מאפשרת סריקה של מוצרים שנרכשו ואפשרות תשלום בעגלה, כך שלקוחות יכולים פשוט "לבחור וללכת" ולעקוף את התור הארוך בקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully