וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הפולניה ששומרת על איכות הסביבה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 13:22

ניחוחות מדהימים לבית, מותג האופנה שדואג לאופנה אחראית, הסרום שמוגבר בלחות, בורקסים טעימים ויצירתיים, ליהנות מבשר ללא בשר ולהכין שייק טעים ובריא בבית

הפולניה היפה קולקציית אביב קיץ של Reserved. יח"צ,
הפולניה היפה: קולקציית אביב קיץ של Reserved/יח"צ

הפולניה היפה

מותג האופנה הפולני האהוב RESERVED, משיק את קולקציית אביב-קיץ לנשים, כשהעונה כמות ההדפסים פחתה ויש יותר טיפול בבדים עצמם. אם מדובר בחצאית, היא גם א-סימטרית וגם פליסה, החולצות בגזרת מעטפת ומבד קרושה, בדי הפסים מככבים גם באלכסון. יש הרבה מאוד סטים של שני פריטים או ארבעה כך שכל אחת יכולה לשלב לעצמה את פריטי הלבוש שהיא אוהבת.

קולקציית הפרימיום היא שדרוג של מוצרים קלאסיים, הרבה תחרות ממוחשבות וקרושה, חולצות טי בייסיק עם שרוולי ווליום, חולצות ריב עם שרוולי שיפון, יש רגיעה צבעונית למרות שלקראת הקיץ יהיה הרבה ורוד ולנטינו וכחול איב קליין.

רוב המכנסיים עם גומי מאחור או מסביב מה שמאפשר התאמה מדויקת, יש הרבה פריטי ג'ינס אוברולים, שמלות, מכנסיים וג'קטים. בקולקציה מככבים אלמנטים מהעבר השואבים מהמורשת האירופית, משולבים עם קלאסיקות מודרניות לצד אזכורים של אלמנטים דקורטיביים מודרניים.

קשת הצבעים כוללת לבן, בז', אוף-וויט, תכלת, שחור, כחול, ירוק מרווה וורוד מעושן והבדים הם בדי קרושה, תחרה, רקמה, ז'אקארד, סריגות ג'רסי ממחושבות וסריגים דקים.

האופנה הופכת להיות מאוד אחראית, בדי כותנה וויסקוזה שגודלו עם פחות מים ומיובאים ממדינות קרובות מה שמצריך פחות שינוע. הבדים הסינטטיים עשויים מבקבוקים ממוחזרים.

בקולקציה למעלה מ-100 דגמים שמגיעים עד מידה 46, רוב הבגדים מיוצרים בפולין ובתורכיה, מה שמעלה את איכותם.

להשיג ברשת חנויות RESERVED ובאתר.

הפולניה היפה קולקצייתמאהיב-קיץ של Reserved. יח"צ,
הפולניה היפה קולקציית-קיץ של Reserved/יח"צ

מלבישים את הבית

הלבשת הבית שהפכה מזמן לחלק בלתי נפרד מחינו, הביאה את בית האופנה GOLBARY להשיק את קולקציית BLACK & WHITE הכוללת מפיצי ריח, מבשמי בדים ונרות מעוצבים, בניחוחות חדשים ומרעננים, לבישום חללי הבית והביגוד למשך זמן רב.

בקולקציה שני ניחוחות: SOFT COTTON ניחוח על נקי של כביסה מלטף ו- SPA & RESORT ניחוח פרחוני על בסיס תווי פריחת דובדבן ואמבר. קולקציית הנרות כוללת שני ריחות: ROYAL MUSK ניחוח רענן ורומנטי המשלב מאסק בנגיעות וניל, PURE VANILLA ניחוח עשיר של וניל המשלב תערובת מתוקה של פירות ופרחים.

להשיג בסניפי רשתGOLBARY בכל רחבי הארץ ובאתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
להלביש את הבית black&white ב'גולברי'. אבי ולדמן,
להלביש את הבית black&white ב'גולברי'/אבי ולדמן

הסרום שלוכד

מותג הדרמו קוסמטיקה סבוקלם, משיק את אקווה סרום 369-קומפלקס ללחות מקסימלית המכיל 3 ויטמינים, 6 לחותנים ו-9 חומצות אמינו, השומרים על לחות עור הפנים לאורך זמן ומסייעים בטיפול ביובש ובשיקום והתחדשות תאי העור.

הסרום מכיל אמולסיה ג'ל חדשנית המבוססת על זמינות מים גבוהה, והוא מעניק לעור הפנים לחות מרבית לעור, הסרום מכיל מערכת שימור ומכלול חומרים פעילים המעניקים לעור ריענון אפקטיבי ותחושת נינוחות.

לסרום מערכת נוגדי חמצון מגוונת המורכבת ממגוון רכיבים פעילים מסיסי מים להגנה מנזקי רדיקלים חופשיים, בתוספת תמצית עלי זית המסייעת להתחדשות תאי העור.

להשיג ברשתות הפארם, בקופות החולים, בבתי המרקחת הפרטיים ובאתר.

הסרום שלוכד אקווה סרום של סבוקלם. יח"צ,
הסרום שלוכד אקווה סרום של סבוקלם/יח"צ

סרט בורקס

כל חובבי הבורקס מוזמנים להתפקד, ב"שוק הנמל" בתל-אביב, נפתח אתמול פסטיבל הבורקס של "משלוחה" שיימשך כ-3 ימים, בפסטיבל תוכלו להתענג על בורקסים של האופים והקונדיטורים מהמובילים והנחשבים בישראל, לגלות ולטעום את הטרנדים בתחום שנאמנים למסורת שעוברת במשפחות לאורך דורות ואפילו מנות בורקס עם טוויסט יוצא דופן כמו של עופר בן-נתן מ"פופ אנד פופ בייקרי" ושל בן פרי.

במהלך ימי הפסטיבל, כל אחד מהמציגים יביא את הפרשנות האישית שלו למאפה הפופולרי, האהוב וחוצה הדורות. אם לא תצליחו להגיע לנמל, תושבי האזור יוכלו ליהנות משרות משלוחים עד הבית בשעות הפעילות, מנות הבורקס הייחודיות, יוצעו באפליקציית "משלוחה" כולל אופציה להזמין מנות שונות ממספר דוכנים במשלוח או באפליקציה. להשלמת החוויה, על מסכי ענק יוקרנו סרטי בורקס פופולריים.

סרט בורקס פסטיבל בורקס של משלוחה. שני בריל,
סרט בורקס פסטיבל בורקס של משלוחה/שני בריל

בשר ללא בשר

כשנתיים לאחר השקת סדרת סנסישיונל בישראל, טבעול משיקה מתכון חדש לבורגר ולטחון מהצומח, ששודרגו מבחינת ריח בשרי, מראה ומרקם וטעם-החסם העיקרי עבור הצרכנים לכניסה לקטגוריה.

במתכון החדש הושג טעם עשיר ופרופיל טעם מאוזן, שיפור בצבע ההשחמה בצליה על מחבת ומידה נכונה של עסיסיות. שני המוצרים טבעוניים ומהווים מקור טוב לחלבון ולסיבים, הם מכילים 100% רכיבים מהצומח כמו סויה, סלק ושמן קוקוס ולא מסומנים במדבקות אדומות.

בורגר סנסשיונל התמודד במבחן טעימה בינלאומי על-ידי מכון הטעם הבינ"ל (International Taste Institute) הכולל מומחי טעימה בעלי שם וזכה ב-2 כוכבים, המוצר קיבל 88.4% בשקלול של תוצאות מראה, טעם, ריח ומרקם.

לטחון סנסישיונל, טעם בשרי ומרקם משופר ויציב לבישול עסיסי וטעים והוא מתפקד כמו בשר טחון רגיל עם השחמה טובה גם בבישול. מוצרי סנסשיונל מספקים חוויה של בשר.

בשר ללא בשר סנסשיונל של טבעול. סטודיו מרחב,
בשר ללא בשר סנסשיונל של טבעול/סטודיו מרחב

לשקשק את הפרי

מחפשים משהו מרענן, טעים ובריא? "סנפרוסט" מרחיבה את קטגוריית ה-Smoothies להכנת שייק אישי בבית ומשיקה את סדרת SUPER SHAKE המשלבת פירות עם רכיבים ייחודיים, בהם כורכום, קקאו וספירולינה, המציעים ערכים תזונתיים נוספים.

בסדרה 3 מנות אישיות העשויות מ-100% רכיבים טבעיים, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל: SUPER SHAKE עם ספירולינה, מנגו, בננה ואננס; SUPER SHAKE עם כורכום מנגו, בננה, אננס ופסיפלורה; SUPER SHAKE עם קקאו בננה, תמר ודובדבן מתוק.

לשקשק את הפרי סנפרוסט מרחיבה את smoothies. יח"צ,
לשקשק את הפרי סנפרוסט מרחיבה את smoothies/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully