וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופס גובה: הדגם המוביל של מותג הריצה HOKA, משפר עיצוב וביצועים

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 14:37

משקל מופחת, בלימת זעזועים ותוספת גובה לסוליה: הדור התשיעי והחדש של הדגם המוביל של מותג נעלי הריצה HOKA, מושק בימים אלו בעיצוב משופר והוא מבטיח חוויית תנועה אחרת. הדגם המשופר מתאים לגברים ולנשים לכל סוגי האימונים והוא מציג פלטת צבעים מרעננת, קייצית וקלאסית

HOKA. יח"צ,
תופס גובה: הדגם המוביל של מותג הריצה HOKA, משפר עיצוב וביצועים/יח"צ

HOKA, מותג נעלי הריצה וההליכה הצומח, מציג בימים אלה את העיצוב המשופר של הדגם המוביל בקולקציית המותג. מדובר בדגם עטור הפרסים שנחשב לפורץ דרך, שמגיע כעת עם משקל מופחת ובתוספת של 3 ס"מ לסוליה, במטרה להעניק חוויה מועצמת יותר של ריצה והליכה.

הנעליים החדשות מדגם CLIFTON 9 הן נעלי כביש ניטרליות, המתאימות לכל סוגי אימוני הכביש ומאופיינות ביכולת בלימת זעזועים יוצאת דופן. תבנית הגלגול בסוליית הנעליים, יוצרת תנועה מהירה של כף הרגל במשטח הדריכה וכך, מעניקה חוויית ריצה חלקה ושוטפת.

hoka. יח"צ,
דגם CLIFTON 9, נעלי כביש ניטרליות לכל סוגי האימונים בכביש, המחיר: 790 שקל/יח"צ

מעודדים טבעוניות

הנעליים הן טבעוניות עם גפה שעוצבה מחומרים ממוחזרים בשילוב קטיפה לקבלת אריג תפור, מאוורר, גמיש ונעים למגע. סביב הגפה ממוקמים מחזירי אור למען הגברת הבטיחות האישית. לשון הנעליים עוצבה עם שקע חד צדדי בחלקה הפנימי להתאמה מרבית לגב כף הרגל.

הסוליה מגיעה בעיצוב משופר ועשויה מקציפה חדשה, דחוסה וקלה מאוד של CMEVA המעניקה תחושות רכות, בלימה ויציבות לכל אורך התנועה. בחלקה החיצוני גומי עמיד וקל לאחיזה מיטבית במשטחים אורבניים ואספלט.

ב-HOKA הקפידו על דיוק מירבי להענקת תחושה של חופש, תוך שמירה על ביצועים גופניים מעולים והגנה מפני זעזועים, טלטלות ופציעות מיותרות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
HOKA. יח"צ,
נעלי HOKA, דגם CLIFTON 9 לנשים מושקות כעת בעיצוב משופר/יח"צ

"חוויית תנועה משולבת"

גלית בירנבוים-נבון - מנהלת שיווק HOKA: "מעונה לעונה אנו נהנים להשיק דגמים חדשים ומתחדשים, עם טכנולוגיות חדשות שהופכות את חווית ההליכה והריצה למהנה יותר. דגם ה CLIFTON 9 מביא עמו מעבר לחוויית תנועה המשלבת רכות, קלות ועיצוב מתחדש, ערכים מוספים מעולם איכות הסביבה והקיימות.

גם דגם זה הינו טבעוני, העשוי בחלקו מחומרים ממוחזרים. מלמידת הטרנדים האופנתיים ומה שקהל HOKA אוהב, ניתן למצוא בקולקציה מגוון רחב של צבעים. החל מצבעים חזקים ודומיננטיים, ועד לצבעים קלאסיים שמתאימים לחיי היום יום, כגון נעליים שחורות לחלוטין או לבנות".

חברת ניו ראן הנה היבואנית הרשמית של נעליHOKA וגרבי בלגה בישראל. החברה נוסדה בשנת 2014 ומתמחה בייבוא ושיווק מוצרי ספורט. לחברה כיום שתי חנויות קונספט, האחת במתחם מנדרין שבתל אביב והשנייה בקניון M הדרך בבית חרות.

HOKA. יח"צ,
עיצוב חדשני: קלות יותר ועם סוליה מוגבהת, דגם CLIFTON 9 לגברים, HOKA/יח"צ

מהרי האלפים הצרפתיים לכבישי ישראל

ראשית דרכו של המותג HOKA בריצות שטח בהרי האלפים הצרפתים וכעת הוא מציג צמיחה מהירה ומשמעותית בתחום ההנעלה.

HOKA מציעה כיום הנעלה למגוון צרכים, החל מריצה בכביש ובשטח, כושר, הליכה, טיולים ועוד. דגמי המותג מציעים שילוב של שיכוך ותמיכה של נעליים המעניקות חוויית ריצה אחרת והן מתאפיינות בתפיסת סוליית האוברסייז (מקסימליות) המשלבת שיכוך מירבי, משקל נמוך וניטרליות בתנועה.

המחיר המומלץ לצרכן: 749 שקל. ניתן להשיג את דגם 9 CLIFTON בחנויות הקונספט של HOKA במתחם מנדרין ובקניון M הדרך, באתר ניו ראן היבואן הרשמי של HOKA, ברשת WeShoes ובמגוון חנויות המשווקות HOKA בישראל,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully